//14//

1.7K 96 23
                                    

O dva týdny později

Otevřu oči a típnu budík. Je devět takže jsem vyspaná,a le musím vstát jelikož musím jet do tanečního studia, nacvičovat choreografii do filmu. Za ty dva týdny se vlastně nic nezměnilo. Možná jsme se akorát více sblížili s Niallem. Každý večer kdy jsme oba doma trávíme spolu. At už koukáme na film, nebo si jen povídáme a nebo si někam zajdeme. Mám ho fakt ráda. Akorát mě štve ten bulvár, který nás neustále probírá a nedokáží pochopit, že jsme pouze kamarádi. A kromě toho mi je dneska devatenáct. Ano, přesně tak, mám narozky. Vylezu z postele, obleču si šedé džíny, do kterých zastrčím bílé tričko s černým nápisem a přes to si obleču bílo černý pruhovaný cardigan. V koupelně vykonám raní hygienu, ale nemaluji se, jelikož se stejně zapotím, namaluji se až pak. 

,,Dobré ráno oslavenkyně." usměje se na mě Niall a objeme mě hned jakmile vlezu do kuchyně. 

,,Dobré." oplatím mu úsměv a nechám se objímat. Je to moc příjemné na to, abych se odtáhla. 

,,Všechno nejlepší." popřeje mi a vtiskne pusu na tvář. 

,,Děkuju Nialle." usměju se. Jsem ráda, že si vzpomněl, nic víc nepotřebuji. 

,,Kdy se vrátíš ?" zeptám se když už snídáme. Jede totiž zase někam pryč s klukama. 

,,Až večer." koukne na mě smutně a já přikývnu. Vrátím se do pokoje, abyhc si sbalila věci na cvičení a poté se rozloučím s Niallem než vylezu z vily a zamířím si to k Niallovu bílému Range roveru, který mi ochotně půjčuje, ale chtěla bych upozornit, že mi to Niall nabídl sám, jelikož se stane, že třeba nenatáčíme sporu nebo máme rozdílné aktivity jako třeba dneska, že já se musím naučit určitou choreografii, zatímco on nemusí a tak. Když dojedu do studia zalezu do šaten, abych se převlékla do bílého tílka s motivem květin a černých kratásků s motivem květin. Dneska jsem nějaká celá květinová. Ještě si stáhnu vlasy do culíku a vyrazím na plochu. 

,,Všechno nejlepší." ozve se ode všech a já se zářivě usměju, když mě všichni mí spolupracovníci spolu s choreografem příjdou obejmout. 

,,Děkuju vám." usměju se a chvilku si povídáme než si náš choreograf Seb zatleská rukama, a my na něj obrátíme svůj zrak. 

,,Tak začneme." řekne a tak se taky stane. Postavíme se na začátech choreografie a když se pustí hudba začneme trénovat. Miluju tanec. 

,,Fajn tak končíme, dobrá práce lidi." usměje se Seb a všichni se rozloučíme. Zalezu tady do sprchy kde se osprchuji, jak jinak. A poté se převleču zpět do svého oblečení. Rozhodnu se namalovat, protože až přijedu domů a dám si tam věci tak stejně asi někam pojedu, abych tam nebyla sama. Na obličej tedy nanesu make-up, řasenku, hnědé stíny a tělovou rtěnku. Nasednu do auta a jedu domů. Odemknu dveře od vily, zuju si boty a tašku hodím na botník. Z předsíně dojdu do obýváku a.............

,,,Všechno nejlepší." ozve se sborově a já málem dostanu infarkt. Jsou tady všichni kluci spolu s holkama, které neznám, ale taky tady je....

,,Cam ?" zeptám se a kouknu na ní zatímco ona se jen usměje. 

,,Já-já nevím co říct. Moc vám děkuju." dostanu ze sebe nějakým způsobem zatímco mě slzy štípou v očích.  

,,Neděkuj a pojd oslavovat." zasměje se Zayn a první kdo ke mně příjde je Niall, který si mě balí do náručí zatímco já si položím hlavu do důlku mezi jeho krkem a ramene. Hned na to ke mně příjde Louis. 

,,Ahoj Jess tohle je El, moje přítelkyně." ukáže na dívku po jejím boku a já se s ní seznámím. Následně se mi takhle představí i Perrie přítelkyně Zayna a Cheryl přítelkyně Liama. Všechny jsou fajn. No apak ke mně konečně příjde Cam, které s nadšením skočím kolem krku. 

,,Co tady děláš ? A co je nového ?" zeptám se hned.

,,Popovídat si budete moc večer, ale ted se jde pařiiiiiit." křikne Harry a tak začneme oslavovat. Oslava je úžasná a já si jí opravdu moc užila a taky jsem dostala spoustu krásných věcí, za které jsem jim vynadala, že si neměli dělat starost. 


,,Fakt ? A kdy teda máte premiéru ?" zeptám se Cam, když asi v jedenáct v noci sedíme na mé posteli a povídame si o tom, že ted bude hrát v jednom muzikálu. 

,,Za tři týdny."  usměj se. 

,,Stejně nemůžu uvěřit, že jsi přijela a tohle všechno zařídila, jak se ti to povedlo ?" zeptám se a ona na mě koukne nechápavým pohledem. 

,,Ale to jsem nezařizovala já." řekne a můj pohled je ještě víc nechápavý než ten její. 

,,A kdo teda ?" 

,,Niall, to Niall mi před týdnem volal, to on mi zařídil letenku, to on zařídil všechno." moje pusa se otevře do překvapeného písmene O. 

,,J-já myslela, že......" nechám větu vyznít do ztracena. 

,,On tě má rád Jess a když myslím rád, nemyslím rád jako kamarádku." koukne na mě. 

,,J-já se musím jít napít." řeknu abych změnila téma jelikož toto mi není zrovna dvakrát příjemné. Akorát si v kuchyni nalévám džus do skleničky, když slyším nějaké kroky. 

,,Ahoj Jess." slyším za sebou Niallův hlas a tak se na něj otočím. 

,,Ahoj Ni." pousměju se. 

,,Líbila se ti oslava ?" zeptá se. 

,,Bylo to super a hlavně to, že je tady Cam. Moc ti děkuju." obejmu ho a on mi obětí opětuje. 

,,Není zač, to je to nejmenší co jsem mohl udělat, Vím jak jsi říkala, že ti chybí a tak jsem ti chtěl udělat radost." šeptne mi do ucha. 

,,Já fakt nevím co na to říct, něco takovýho pro mě nikdy nikdo neudělal Nialle." kouknu mu do očí. 

,,Tak ted už jo. A klidně bych to udělal znova. Rád tě vidím štastnou. Víš já.........Mám tě rád."             řekne. 

,,Taky tě mám ráda Nialle." pousměji se než se mu ještě na chvilku zkroutím v příjemném obětí. 


Tak jak se vám díl líbil ? Prosím o voltes a komentíky Niki <3 

Top 150 je naše holky. Konkrétně 139 místo fakt vás moc miluju  <3 <3 

Q: Kdo má taky prázdniny ? 

A: Já, a myslím, že asi většina z nás :D 

Love from Movie (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat