,,Nialle, Nialle dělej zasp................." probudí mě ráno hlas Louise, který vtrhne ke mně do pokoje. Otevřu oči a až ted mi dojde, že vlastně nejsem ve svém pokoji jelikož ležím v příjemném Niallově objetí. Zasekne se v pohybu stejně jako kluci za ním, když nás spatří. I Niall otevře oči a podívá se na ně.
,,Ehm, sorry jestli ruším, ale Nialle sakra vstávej, zaspali jsme. Máš přesně patnáct minut." řekne Louis načež na nás ještě rychle mrkne a všichni odběhnou nejspíš se chystat.
,,To byl teda budíček." uchechtnu se.
,,To teda." přikývne Niall, který mě mimochodem stále drží v obětí.
,,Musím vstát." povzdechne si a vstane, já ho následuji.
,,A kdy se vrátíš ?" zeptám se, abych věděla.
,,Dneska na večer tak v šest předpokládám. Jinak tady máš klíče." usměje se a podá mi klíče nejspíš od domu.
,,Dobře děkuju, tak já jdu at se můžeš připravit." usměju se na něj, vezmu si klíče a odejdu do svého pokoje. Cestou potkám Harryho, který na mě mrkne načež já protočím očima a zalezu do svého pokoje. Zamířím si to do koupelny, kde vykonám raní hygienu a poté se jdu oblíct. Obleču si spodní prádlo, na nohy natáhnu černé úzké džíny a akorát když se přetahuji přes hlavu bílý top se otevřou dveře.
,,Jess tak...........ježiš promin." řekne Niall když si uvědomí že jsem prakticky jenom v podprsence a já si tedy přes hlavu dopřetáhnu ten top.
,,Fakt se omlouvám." koukne na mě.
,,Dobrý nic se nestalo, co jsi potřeboval ?" zeptám se zatímco si ještě oblíkám bílý cardigan.
,,Jen, že už jedeme tak jsem se chtěl rozloučit." vysvětlí.
,,Aha, tak pa." přejdu k němu a obejmu ho.
,,Pa a chovej se tady jako doma protože ted tady jsi doma." usměje se na mě a vtiskne mi lehký polibek na tvář než odejde.
,,Ahoj Jess." slyším křičet kluky ze zdola.
,,Pa kluci." křiknu na ně nazpět a pak už pouze slyším zabouchnutí vchodových dveří značící, že odešli. Hm co bude dneska dělat ? Mohla bych jít nakupovat. Na obličej tedy napatlám make-up, řasenku, hnědé stíny a tělovou rtěnku. Vlasy si vyžehlím, vezmu si sluneční brýle a kabelku. Sejdu do kuchyně, kde se nasnídám a nakonec vyrazím ven. Rozhodnu se zavolat Camile.
,,A co si myslíš o tomhle ? Pošlu ti fotku." řeknu asi po hodině nákupů, když už mám v tašce bílý top a černé roztrhané džíny. Víte Camila taky šla nakupovat a tak jsme se rozhodli, že budeme nakupovat soplu alespon přes telefon. Ted na sobě mám černo bílé, žíhané minišaty na tenkých ramínkách s výstřihem. Vyfotím se a fotku jí pošlu.
,,Páni tak ty si musíš vzít, vypadáš v nich fakt sexy." řekne a já se zasměju.
,,Tak já si je vezmu." začnu se svlíkat.
,,Já ti taky pošlu fotku." řekne. Rychel se převleču do svého oblečení a zobrazím si fotku kde na sobě má bílý kratáskový overal na tenkých ramínkách, na prostředku hrudi má malou díru a k tomu má černý tenkoučký pásek s mašličkou.
,,Wow to si vem strašně ti to sluší:" řeknu jí popravdě.
S Cam jsme volaly asi až do čtyř, než jsme se musely rozloučit. Co budu dělat ? Mohla bych Niallovi něco uvařit at má alespon něco z toho, že s ním bydlím. Rozhodnu se udělat kuře s omáčkou a rýží. Akorát když dovařím, slyším otevření dveří.
,,Jsem doma, páni tady to voní." slyším Niallův hlas a tak jdu k němu.
,,Ahoj." pozdravím ho a obejmu ho.
,,Ahoj co to tady tak voní." zeptá se znovu.
,,No řekla jsem si, že udělám večeři, abych se ti nějak odvděčila za to co pro mě děláš." pousměju se.
,,Jess, to jsi nemusela, ale voní to fakt skvěle. tak jdeme jíst ne ?" zasměje se a tak se vydáme jíst. Musím uznat, že se mi to fakt povedlo.
,,No a co tebe přivedlo k herectví ?" zeptám se zatímco si upiji ze své skleničky vína, když večer sedíme v obýváku a jen tak si povídáme o všem možném.
,,Manažer." odfrkne si.
,,Nevypadáš moc nadšeně." zkonstatuji.
,,Taky, že ne. Víš jde o to, že manažer přišel s tím, aby jsme s klukama zaujali víc fanoušků a jiných lidí, že každý z nás bude mít svůj vlastní projekt. My z toho nebyli nadšení, ale nemůžeme s tím nic udělat. Tak jsme losovali a já si vylosoval tohle. Liam se bude věnovat tanci, Zayn nějakýmu bojovýmu umění a takhle to prostě máme všichni něco." vysvětlí mi.
,,Aha, takže nejsi vůbec rád, že budeš hrát a vůbec se na to netěšíš ?"
,,Netěšil jsem se." přikývne.
,,Netěšil ? A co se změnilo ?"
,,Zjistil jsem kdo se mnou bude hrát." koukne na mě a lehce nervozně se pousměje. Moje tváře naberou rudou barvu a já radši změním téma, abych zakrila to jak mě jeho slova potěšila a jak jsem z nich nadšená i když vlastně nevím proč.
Tak a hlasím se s novým dílem. Doufám, že se líbil a prosím o voltes a komentíky. Niki <3
Pro ty, které mě nemají na insta a chtěly by vědět jak jsem včera na závodech dopadla, tka jsem si domů přinesla zlato a stříbro. Ano s jedním z mých dvou týmů jsme byli o jeden jediný bod druhé, což docela naštve, ale tak nevadí ještě nás čeká spousta závodů a určitě vyhrajeme :))
Holkyy já se tak těším, dneska jdu na ten koncert Juchůůů, ale radši byc šla na 1D no :/ :D
Q:Koukáte někdo na Československo má talent ? A jeslti jo jakého porotce máte nejraději ?
A: Já koukám právě ted (díky bohu za to že si můžu všechno pouštět zpětně, jinak bych asi neviděla vůbec nic :D) A můj nejoblíbenější porotce je asi Jakub Prachař
ČTEŠ
Love from Movie (N.H.)
FanfictionNa jedné straně dívka, která tíhne láskou k herectví,ale mimo to také ke zpěvu a tanci. Dívka, která když dostane pozvání na konkurz je naprosto štastná. A na straně druhé slavný zpěvák, který o herectví nikdy nestál, ale přesto je svým manažerem do...