****
- Изабел! Изабел!
Отворих бавно очи. Беше нощ, а Алек се беше надвесил над мен. Носеше нещо като пижама. Уау, значи наистина беше нощ.
- Алек?
- Да, точно така. Ставай! - Той ме дърпа леко за ръката, а аз едва различавам силуета му в тъмнината.
Излизаме от стаята ми и се озоваваме в коридора. Вървим още малко и стигаме до прага на друга стая. Там той спира и се обръща с лице към мен. Светлината от прозореца осветява половината му лице, правейки очите му невероятно прекрасни и искрящи.
- Защо сме тук?
- Виж, от много време мислех, и реших, че съм влюбен в теб, Изабел. Много.
Засмивам се.
- И аз те обичам, Алек. И то много.
Той се приближава бавно към мен. Сега ще ме целуне, мисля си, Алек най-после ще ме целуне. В стомаха ми се надига трепет, неизпитван досега. Чаках този момент дълго.
Мигът преди да се целунем, той се дръпва назад.
- Не, Изабел - клати глава. Не е редно. Ти си още на петнайсет, а аз съм с три години по-голям. Не можем да сме заедно. Ще си намерим други. Съжалявам. - Той се обръща и си тръгва. Аз седя и гледам след него, викам го, но той не спира. Обръщам се и зървам Кити, следвана от онзи разносвач.
- Здравей, Изи. С него ще се женим.
- А? - Тя не ми разяснява. Обръща се и тръгва нанякъде. Тръгвам след нея, но разносвачът ме спира.
- Не й пречи. Това трябва да се случи, за да изпълня плана си.
- План? Какъв план? - У мен се надига паника.
- Ти си опасна. Не заслужаваш да живееш.
Изведнъж вече сме в апартамента на Люк. И аз съм там, има второ аз. Двамата седим прегърнати. В следващия момент той спи, до него гледам аз безучастно, а над него са се надвесили хора със син пламък, излизащ между пръстите. Магьосници. Искат да го убият. Но аз не мога да мръдна.
Разносвачът се смее злокобно.
- Мундана е едва началото, Неоткрита. И всичко ще е заради теб. Ти си опасна аномалия. И затова трябва да умреш.
Пищя, пищя толкова силно, че чак усещам как съдирам гърлото си.
Усетих разтърсване в раменете си. Бавно отворих очи. Свлякла съм се в началото на стената, по пижама, плачеща. Алек и Кити са пред мен. И двамата са по пижами. Алек е същият както в... Това нещо.
- Какво... Какво правя тук? - Леко ми се зави свят. Двамата ме изправиха.
- Изи, какво се случи? Видях как излизаш, после... После говореше, но не разбирах какво, а накрая почна да плачеш. Излязох бързо, Алек също е чул. Видяхме се и ето ни тук.
Опитвах да си поема въздух. Двамата ме държаха здраво, но аз пак се чувствах нестабилна.
- Беше толкова бързо - запелтечих. - Толкова реално...
Алек ме гледаше загрижено. При вида му, еднакъв с този от съня, ме сви стомаха, спомняйки си думите му. Изхриптях и отново се свлякох.
Оставих се да ме водят. След няколко минути обикаляне се навряхме в някакъв кабинет. Иззад едно перде се появи Майкъл, магьосникът-гей. Видях синият пламък, блясъкът в очите му, и започнах да се гърча неимоверно.
- Не. Не! НЕ! Разкарай се, не се приближавай! - Ридаех, докато Майкъл дойде и ме инжектира с нещо. След миг не можех да помръдна. Алек и Кити ме сложиха на малко диванче. Можех само да мигам, затова просто блуждаех с поглед.
- Има нещо в кръвта й - съобщава Майкъл след час проверка. - Вчера е приела в организма си Моксус Пласт, или по-просто казано, халюцинации, съдържащи страхове и желание. Най-съкровените ти мечти, в добавка с най-големите ти страхове. Напълно невъзможно за нормално държание после. - През цялото време гледаше към Кити. За него Алек не съществуваше. - Сега ще я оставим да си почине. Ти остани с нея. А ти - той се обърна към Алек. - Изчезвай.
- Но защо? И аз искам с тях.
- Както те познавам, ще нараниш момичето. А никой не иска това. Така че, разбра ме. Вън.
- Ти изобщо не ме познаваш. - Изсумтя Алек и се обърна към мен. - Чу го, малката. Ще намина утре и ще отидем заедно на тренировки. Ако си добре, естествено.
Опитах се да му отговоря, но се чу само странно хриптене. Той разбра, махна на мен и Кити и излезе.
- Така, сега Александър си отиде - каза Майкъл. - Изабела, можеш да обясниш какво се е случило в съня на Катерина.
- Изабел...
- Екатерина! - И двете го поправихме едновременно. Аз, едва говореща, и тя, раздразнена. Майкъл се засмя и се шмугна в другата стая.
Бавно започнах да усещам крайниците си. Съвсем леко размърдах пръсти.
Кити сложи ръка на рамото ми.
- Виж, спомняш ли си, когато казах, че не съм те чула? За това какво бълнуваше?
- Да...
- Е, чух те. - Директната Кити, дами и господа. - Ти викаше името на Алек. Или те е страх от него, или го харесваш. За мен по-вероятно е второто.
Усетих как се изчервявам.
- Сънувах всички ви - отклоних темата. - Алек, теб, Люк... Онзи... разносвач...
- Кой? Джейс? - Ококори се Кити. Засега забрави за Алек.
- Да... Той беше лош... Виж, Кити, той е отровил пицата, сигурна съм... В него има нещо... Гнило. Мисля, че беше права.
Кити сбърчи нос.
- Най-добре ще е да ми разкажеш отначало.
- Добре, но... Ами не знам...
- Какво? Нещо има ли?
- Ами - как да й обясня? - Може да се каже.
- Аха, значи сега, в трудния момент, не сме НДП, така ли?
- Напротив, просто...
- Просто ми нямаш доверие. Разбира се! - Дръпна се обидено Кити.
Хванах я за ръката.
- Добре, добре, ще ти разкажа. Но обещай да... Не реагираш бурно.
- Добре. - Кити се обърна светкавично.
- Значи, първо спах, после Алек ме събуди и двамата отидохме до там, където ме намерихте. Той ми каза... - Започнах да треперя. - Той ми каза, че ме обича, че е влюбен в мен. И аз му отговорих същото. - Треперех все по-силно. Кити силно ме прегърна.
- Продължавай - тихо каза тя.
- Тъкмо да се целунем, и той се отдръпна. Заяви, че не можем да сме заедно заради възрастта и избяга. После дойде ти с онзи... разносвач... И каза, че ще се жените. - Бурно ахване, последвано от задавяне. - След това ти просто изчезна. Исках да те потърся, но Джейс или какъвто е там, ми каза, че ти трябва да направиш това, такъв бил планът. След това бяхме в апартамента на Люк. Само че имаше още едно аз. И после то не помогна на Люк, докато го убиваха... - Сълзи рукнаха от очите ми. Кити ме прегръщаше съчувствено. - Джейс ми каза, че съм опасна аномалия и... И трябва да умра. - Сега вече плачех. Целия този товар ми се стовари на едно. Поседяхме мълчаливи на леглото, докато вече можех нормално да движа ръце и крака. Сега беше точният момент да направя това, което исках от толкова време.
- Кити? Можеш ли да ми помогнеш да избягам?
Кити се изправи и се ококори.
- Извинявай?
- За малко, само за час-два, трябва просто да се видя с Люк за последно. Да го предупредя да внимава. Да се пази. Без мен.
Виждах как Кити е на прага да откаже, но вместо това тя кимна решително.
- Дадено. След тренировката ти, за да не заподозре Алек нещо... - При споменаване на името му се изопнах. - Не мога да повярвам, че си влюбена в него, Изи. Та той е такъв идиот... Така де, моят идиот, но сериозно. Защо?
- О, Кити, де да знаех, де да знаех... Само те моля засега да не му казваш нищо, наистина. И без това още не съм наясно с всичко. Моля те, просто си мълчи. Моля те.
- Гроб съм, сестричке. Няма да разбере. Но съм убедена, че истинската любов разбива всички бариери. И някой ден рано или късно Алек ще проумее какво изпитва към теб. И БАМ - гадже на мига.
- Иронично е как цял живот ловиш демони, но пак си гледала повече филми от мен... - За първи път се почувствах олекнала от тежък товар, а именно - собствените си чувства.Аааа 14 ми е любимото числооо❤
Над 400 човека ГОСПОДИ?!
А започнахме от седем...
Абе вие как изобщо четете това? Добре, добре, няма лошо. Давайте.
Ако на някого му хареса, да не се стеснява да даде звезда :)
Грозната пижама горе мисля, че всички знаем на кого е...
Още веднъж ЕДНО СЪРЦЕ ЗА ВАС❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Shadowhunters
Fantasi*корицата е от котето ми @lovemesomepiesammy* Те ще я направят такава, каквато трябва да бъде. А дотогава тя само ще може да чака... Изабел е обикновено 15-годишно момиче - ходи на училище, рисува, излиза с най-добрия си приятел Люк. Но когато прия...