İkinci kez düşünmeden Jughead'e doğru ilerlemeye başladım. Ne kadar karanlık olsa da sokak lambalarının aydınlatabildiği kadar yüzüne dikkatle baktığımda dudaklarının kıvrıldığını fark etmiştim. Bunu görünce ben de ister istemez gülümsedim. Yanına vardığımda ilk olarak o, "Hey," diyerek selam verdi. Ben de aynı şekilde karşılık verip gülümsedim.
''Sen de mi uyuyamadın?'' diye bir soru yöneltti. Kafamı sallamakla yetindim. Sebebini sorduğundaysa kalakakaldım çünkü ne bahane uyadurabileceğimi bilmiyordum. ''Hiç,'' dedim omuz silkerken. ''Sen neden uyuyamadın?''
''Aklıma bir güzel takıldı,'' dedi göz kırparak. İstemsizce gözlerimi devirdim ardından güldüm. ''Demek öyle?'' dedim.
Sırıtırken ''Öyle.'' diye yanıt verdi. ''Henüz dönmeyeceksen, beraber yürüyebiliriz.'' dedim anlık bir cesaretle. Fakat o, ''Aslında dönüyordum.'' dedi.
Bu cesaret nereden geliyor Betty? Aklına takılan 'güzel'in kendin olduğunu mu zannediyorsun?
''Pekala,'' dedim dudaklarımı birbirine bastırarak. ''İyi geceler o halde.'' deyip arkamı dönecekken, bileğimden tutup yanıma geçti. ''Seni eve bırakayım.''
''Gerek yok,'' desem de cevapsız kalıp yürümeye başladı. Yürümeye başlamıştık ve eli hala bileğimdeydi. Gözlerim eline kaydığında bana bakmıştı, utanarak elini çekti. ''Ah, kusura bakma.'' dedi. Eş zamanda eli ensesine gitmişti. Gülümseyerek sorun olmadığını söyledim.
Bir süre daha sessiz sessiz yürürken evin önüne vardık. Durup, ''Teşekkür ederim.'' dedim. Gülümsedi. İyi geceler dileyip, kendi yoluna koyuldu.
*
Okulda telaşla Jughead'ı arıyordum. Karşıma çıkan herkese ''Jughead Jones'ı gördün mü?'' diye sorup duruyor fakat istediğim yanıtı alamıyordum.
Nihayet koridorda köşeden dönen Jughead'ı gördüm. ''Sonunda!'' diye neşelendim kendi kendime. ''Jug!'' diye seslenip koşa koşa yanına gittim.
Gülerken ''Hey, sakin.'' dedi. Nefes nefese kalmıştım. İşaret parmağımı kaldırıp 'bir dakika' işareti yaptım, soluklandım. Sonra derin bir nefes alıp başladım; ''Biyoloji kitabını ödünç aldığın kişi kimdi?''
Gözleri şaşkınlık duygusuna bürünürken, heyecanla cevabını bekledim. Niyetim, Jughead'den kitabın sahibini öğrenip o kişiyi iyice incelemekti. Böylece İsimsiz Yazar o mu değil mi öğrenecektim.
''Bu da nereden çıktı?'' dedi. ''Ödünç aldığımı nereden biliyorsun?''
''Senin kitabı unuttuğunu görünce kapağını açıp bakmıştım, emin olmak için.''
''Sormanın sebebi ne?'' İşte buna verecek bir cevabım yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İsimsiz Yazar|Bughead|
FanfictionOkul gazetesinin, çok sevilen ama adını gizleyen yazarı ve ben, Betty Cooper. ¬ Riverdale'den Bughead fanfiction. (bağımsızdır) ¬ 12.03.2017 20.06.2019(Düzenleme)