Merhaba sevgilim, sana bir iyi bir kötü haberim var. Senin, meçhul fakat, tercih edeceğin üzere iyi haberle başlıyorum.
Kalbim, seni gördüğüm kadarki kadar olmasa da onu gördüğümde yerinden çıkacakmışçasına hızlı atıyor. Onu gördüğümde, kendimi bir deli gibi hissediyorum. Bana karşı veya her türlü hareketini kendime yoruyor, kendimi heyecanlandırıyorum. Onu her gördüğümde, bencil tarafım yok oluyor ve yalnızca onu düşünüyorum. Onu düşlüyorum, ona sarılmayı ve az çok tanımaya başladığım kokusunu içime çekmek istiyorum. Onu doyasıya seyretmek, yüzünün her bir zerresini ezberlemek istiyorum.
Fakat o, bir başkasına aşık.
Öyle aşık ki, adını her duyduğunda gözlerinin içi parlıyor. Sanki kalbinin ne denli attığını yüz metre uzağından görebiliyor gibiyim. Benim ona karşı adlandıramadığım yoğun hislerimi, o, çoktan 'aşk' diye adlandırmış o adam için.
Kötü haberim ise sevgilim, kendimi sana ihanet ediyor zannedip bok gibi hissetmem. Oysa sen şimdi kahrolasıca toprağın altında kahrolasıca bir şekilde uzanıyor, yardım dileklerimi duymuyorsun bile.
Argo kullandım, kusuruma bakma. Kendime o kadar çok öfkeliyim ki lügatımdaki tek tük küfürleri bu yazımda kullanacağım. Kelimelerimi ve özellikle duygularımı kontrol edemez hale geldim.
Sana ihanet etmiyorum, değil mi canımın içi? Bana bir cevap vermene çok ihtiyacım var.
En çok da senin varlığını yanımda hissetmeye ihtiyacım var.
Benim de sana ihtiyacım var İsimsiz Yazar, deli gibi değil gayet aklı başında olarak hem de.
''Sevgilime Mektup'' diye adlandırığı bu içten yazısını okurken gözyaşlarımı tutamadım. Yanağımdan pıt pıt damlalar süzülürken, omzumdaki eli hissettiğimde irkildim.
''Hey,'' diyen Jughead'i gördüğümde ise şaşırmıştım. ''Ağlama...'' dedi içtenlikle.
Hıçkırığıma engel olamadan, zar zor konuştum. ''Ama çok güzel yazmış.''
''Biliyorum, okudum.'' Dedi gözlerini kaçırarak. ''Teselli sarılması ister misin?'' diye sorduğunda cevabımı büyük bir sarılmayla verdim.
Kısa bir süre kucaklaştıktan sonra geri çekilen o oldu ve gitmesi gerektiğini söylerek yanımdan ayrıldı.Ben de İsimsiz Yazar'ın mektubunu defalarca kez okudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İsimsiz Yazar|Bughead|
FanfictionOkul gazetesinin, çok sevilen ama adını gizleyen yazarı ve ben, Betty Cooper. ¬ Riverdale'den Bughead fanfiction. (bağımsızdır) ¬ 12.03.2017 20.06.2019(Düzenleme)