Tak jo lidi, jen se chci ujistit, že jsme na stejné vlně, tak si dáme menší souhrn postav, ať se v tom neztratíme :D Upozorňuju, že obrázky jsou pouze ilustrační a nejsou 100% podle mých představ, ale je to nejbližší, co jsem dokázala najít, pokud máte jiné návrhy, klidně napište do komentů, nebo pokud není něco jasné :D
A teď už první postava...
Hlavní postava, princezna Evelína z Envedónie, rodina a přátelé jí říkají Elin (El). Někdy vystupuje v mužských šatech, jako nejlepší přítel jejího bratra - Erik. Podle proroctví se nazývá Emeryl a Daniel ji oslovuje - květinová vílo.
Dlouhé, husté, vlnité, černé vlasy (delší, tmavší, vlnitější, hustější než na obrázku, ale je to nejlepší jaký jsem našla :D), oříškové oči, středně vysoká, opálená pleť. Bude ji 18 let.
Princezna Adriana Klarisa Monique z Envedónie, Elinina starší sestra. Elin a Richard ji oslovují Adri. Nádherně hraje na klavír a na harfu, vždy vypadá dokonale a ráda čte knihy.
Vysoká, štíhlá postava, zlaté dlouhé vlasy a modré oči.
Korunní princ Richard Emanuel Maximus z Envedónie, Elinin bratr, nejstarší ze sourozenců. Zkráceně Rik.
Tereza, dcera kováře, komorná a nejlepší přítelkyně princezny Evelíny.
Princ Melarocco, syn Arna, vládce lesních elfů. Stará se o koně v královských stájích. Elin mu říká jen Mel.
Vysoký, hnědé dlouhé vlasy, zelené oči, skrývá své špičaté uši. Nenosí tolik oblečení, protože v Envedónii, je po většinou příjemné teplo. A meč má taky schovaný, neuklízí s ním stáje :D
Král Daniel z Alasturie alias Damian. V přestrojení pracuje ve stájích, aby se dozvěděl něco o princeznách.
Medové vlasy (světlejší než na obrázku), modrošedé oči.
Petr, nejlepší přítel Daniela, v paláci se vydává za krále Daniela.
Princezna Mariana, neteř královny Klarisy a tím pádem i Elinina sestřenice.
ČTEŠ
Envedónie: Vyvolená
FantasyVíte, je fakt super, když osud celého světa závisí jen na vás. Všichni na vás spolehají a vy se musíte prostě srovna s tím, že je všem naprosto ukradené, co si o tom myslíte, jenom proto, že se o vás píše v nějakém hloupém proroctví, které se datuje...