Reggel felkeltem 8 körül és lementem reggelizni. Miközben unalmasan rágcsáltam a müzlimet rájöttem, hogy van még 5 órám műszakig. Ja igen, nyaranta én is dolgozok, hogy besegítsek egy kicsit anyának és ezen a héten délutános vagyok a kocsmában. Mialatt ezt a gondolatmenetet megszültem megérkezett Bence és Petra is. Mindkettőnek össze-vissza állt a haja és kómás fejjel, valamint rekedtes hanggal köszöntek egy jó reggeltet.
- Dodó, csinálj nekünk valami finom reggelit - kérlelt a húgom.
- Mi finomat csináljak a kis hercegnőnek? - kérdeztem rámosolyogva, miközben még jobban összekócoltam a haját.
- Hé ezt ne csináld! - parancsolt rám nyafogósan, mire abbahagytam. - Egy kis kakaót tejbegrízzel szívesen elfogadnék - húzta nagy vigyorra a száját.
- Kérése számomra parancs - szalutáltam neki. Erre egy kis krákogást hallottam, ezért ránéztem a bátyámra.
- Mi van? Csak nem neked is kellene valami? - kérdeztem halál unott és ellenséges hangnemben.
- Nem én úgy döntöttem, hogy koplalni akarok életem végéig. Szerinted mégis miért keltem ki reggel az ágyból? - mondta kicsit dühösen és durcásan.
- Jaj nehogy nekem itt behisztizz. - gügyögve megsimogattam az arcát. - Akkor te mit kérsz? Neked is jó lesz ez vagy azt akarod, hogy a húgod ne csak délután, hanem most is dolgozzon? - kérdeztem, mire egy kicsit elkomorodott.
- Még mindig abban a kocsmában dolgozol?
- Igen, mert itt nagy a gázsi.
- De Dóri itt már egyszer megvertek és....
-Tudom tudom - vágtam a szavába - nem kell felemlegetni. Viszont azóta egy eset sem volt és ez is már régi ügy. De ígérem, ha mégegyszer megtörténik, akkor eljövök onnan. Így már megnyugodtál?
- Fogjuk rá. - halkan és dühösen válaszolt.
- De visszatérve az előző témához te mit kérsz reggelire?
- Nekem is jó lesz a tejbegríz. - választa szinte motyogva, mire oldalba böktem.
- Ha a szóbelin is így viselkedsz, akkor ne várd, hogy átengedjenek. Szóval mit kérsz reggelire?
- UGYAN AZT, MINT PETRA!! - üvöltött a fülembe, ami miatt majdnem megsüketültem. Ő csak nevetett rajtam, erre adtam neki egy tockost. Odaálltam a gáztűzhelyhez és 15 perc múlva már meg is voltam. Eléjük raktam a cukorral, valamint a kakaóval együtt és élvezettel néztem, ahogy 5 perc alatt bepusztítják az egészet. Nem egy válogatós banda az fix. Ekkor már fél 9 volt, ezért felhúztam a szobámba, hogy munka előtt megnézzek még pár részt az animémből.
11-ig néztem a részeket, majd gondoltam csinálok egy kis ebédet. Lementem és megnéztem mi van a hűtőben. Volt egy kis darált hús meg paradicsom szósz, úgy hogy eldöntöttem, hogy csinálok egy kis Bolognai-t. Mikor meg lettem vele kiabáltam a többieknek, hogy kész a kaja és elmentem készülődni. Felvettem egy fekete rövid ujjú pólót és hozzá egy térdig érő sötétkék szoknyát, mert a főnök ragaszkodik hozzá, hogy szoknyában legyünk. Ezután sminkeltem, majd kivasaltam a hajam és el is készültem. Az előszobában még felvettem a fekete magas sarkúmat és magamhoz vettem egy kabátot, majd indultam is.
A kocsma, ahol dolgozok nem a legjobb környéken van, viszont nincs olyan messze tőlünk. Felszálltam a metróra, mentem 3 megállót és már ott is voltam. Délután 2 van, de már most akkora a tömeg, mint egy kórházban. Bementem a hátsó ajtón, magamra húztam a csapos kötényt és neki álltam dolgozni.Sziasztok! Kicsit unalmas és rövid rész lett bocsika, de lassan beindul majd a sztori és akkor lesznek ennél sokkal érdekesebb részek is. ;)
Vote-ozzatok és kommenteljetek. ^w^
YOU ARE READING
Változás
RomanceDóri átlagos élete egy szempillantás alatt 180°-os fordulatot vesz, mikor az osztály táborban megismerkedik új osztálytársával. "Vajon mi ez a furcsa érzés? Ez teljesen más az eddigi érzelmeimtől..."