Tizenhetedik rész

16 0 0
                                    

A vasárnapom nagyon gyorsan telt el, mert segítettem anyának megcsinálni az ebédet, délután pedig megbeszéltük a srácokkal, hogy 2 hét múlva pénteken megyünk el az Aquaparkba kicsit kikapcsolódni. Már alig várom. Még egy kicsit beszélgettünk, hogy addig ki mit fog csinálni, majd elköszöntem tőlük, mert a holnapi korán kelés miatt időben akartam elaludni. Így gyorsan elmentem zuhanyozni és miután kikészítettem a holnapi munkaruhámat (egy sima, fehér, rövid ujjú blúzt és egy térdig érő, tapadós, fekete szoknyát) befeküdtem az ágyba és nagy nehezen el is aludtam.
Reggel az ébresztőmre keltem és egy kis müzli meg kávé után indultam is dolgozni. Szerencsére nem volt nagy a forgalom, így időben be is értem és egyenesen Norbert irodájába mentem. Kopogtattam és miután bentről válaszként egy "Tessék!"- et kaptam, benyitottam.
- Jó reggelt Norbert - köszöntem neki egy mosollyal az arcomon.
- Jó reggelt Dóri - mosolygott ő is vissza rám. - Hogy érzed magad? Sikerült reggel felkelni?
- Sikerült, bár azért nem ment olyan egyszerűen. De éltetett a tudat, hogy egy ilyen kedves főnök vár rám a munkahelyemen - kacsintottam rá, mire ő felnevetett.
- Ilyen bókot is rég kaptam. Már reggelről megnevettetsz. De komolyra fordítva a szót. Üdvözöllek az első munkanapodon. Remélem, hogy jól fogod itt érezni magad - kelt fel a székéből. - Ha megengeded megmutatom az irodát - és ezzel megindult az ajtón kifelé. Az irodából kilépve jobbra volt egy ajtó, ezen mentünk be. Az ajtó mögött egy folyosó volt, melyre több konferenciaterem ajtaja is nyílt. A folyosó végén volt egy ajtó és amögött egy nagy iroda volt, mely három részre volt bontva. A három gépből csak egy volt szabad, amihez Norbert odavezetett.
- Ez lenne az irodád. A munkádhoz szükséges iratok és információk az asztalodon lévő dossziékban megtalálod. Ha bármi kérdésed van, azzal nyugodtan fordulj a kollégáidhoz, akiket most be is mutatok. Cintia, Ivett, ide tudnátok jönni egy percre? - a két másik asztal elől felkelt két, a húszas éveik végén járó hölgy és odajöttek hozzánk. - Ő itt Mészáros Cintia, aki az utalásokkal és a pénzügy vezetésével foglalkozik. - kezet fogtunk egymással - Ő pedig Tárkányi Ivett, aki eddig helyettesítette a régi titkárnőmet, de alapvetően az ügyfelek reklamációival és a találkák szervezésével foglalkozik. - vele is kezet ráztam - Nos, ha nicsen kérdésed, akkor magatokra is hagynálak titeket, hogy egy kicsit összeismerkedjetek. Sok sikert és jó munkát.
- Köszönjük uram. - válaszoltuk egyszerre mindhárman, majd miután kiment a lányok visszafordultak.
- Üdv a klubban, csajszi. Hogy hívnak és hogy kerültél ide? - kérdezte Ivett.
- Szekeres Dóra vagyok és a főnök fia, Ákos segítségével kerültem ide.
- És hogy hogy már ilyen fiatalon elkezdtél dolgozni? Ennyi idősen nekem az volt a legnagyobb problémám, hogy hogyan legyen szerelmes belém az a fiú, aki tetszett - mondta Cintia kicsit nosztalgikusan.
- Sajnos a családi dolgokat nálam a fiúk elé kell sorolnom - mondtam nyugodtan, mire szomorúan néztek rám. - De emiatt nem kell sajnálnotok. Örülök is neki, mert így legalább lesz egy kis tapasztalatom, mire kikerülök a nagybetűs életbe. - erre elmosolyodtak, majd leültünk az egyik konferencia terembe, hogy megbeszéljük a munkával kapcsolatos dolgokat. Mikorra végeztünk az alapokkal, addigra ebédidő lett, így elmentünk egy közeli étkezdébe ebédelni. Mikor végeztünk új erővel álltam neki a munkának, ami először elég nehézkesen ment, de nap végére sikerült belerázódnom, így boldogan és fáradtan indultam haza.
Abban a pillanatban, hogy beléptem a bejárati ajtón és levettem a cipőmet, rezgett a telefonom. Megnéztem és láttam, hogy Ákos írt nekem.

Ákos: Szia csajszi 😉 na milyen volt az első munkanapod?

Dóri: Szia 😊 semmi különös nem történt. Ma még jóformán csak betanultam. Viszont nagyon elfáradtam a sok infótól 😪

Ákos: Elhiszem, hiszen apáéknál nagyon sok az adminisztráció. De remélem azért nem bántad meg, hogy idejöttél.

Dóri: Dehogyis. Ezerszer jobb, mint a másik munkahelyem volt és itt biztoságosabb is 😊

Ákos: Hát ennél biztonságosabb munkahelyet szerintem aligha találhatsz 😂

Dóri: Az biztos 😂 de most megyek pihenni, mert a holnapi nap még keményebb lesz.

Ákos: Hát az fix... Akkor holnap találkozunk apumnál 4 körül oké?

Dóri: Rendben. De nekem aztán készülj virággal, különben nem megyek el 😂😜

Ákos: Csakis 😂😉 de nem zavarlak tovább, hogy tudj pihenni. Jó éjt Dóri 😘

Dóri: Jó éjt Ákos 😘

Ezután a beszélgetés után vacsoráztam, játszottam húgommal, videókat néztem. 8 körül elmentem zuhanyozni, utána kikészítettem a másnapi ruhám és nem sokkal azután, hogy befeküdtem az ágyamba elaludtam.

Sziasztok drágaságaim! 😊 Itt is lenne a következő rész. Remélem tetszett nektek. Ha igen, akkor vote-ozzatok és kommenteljetek 😉 Puszi nektek és további szép nyarat 😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 10, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VáltozásHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin