Mikor megláttam az ikerpárból a fiút (mert látszott rajtuk a hasonlóság) olyan fangörcsöt kaptam, hogy nem érdekelt semmi és senki. Odarohantam hozzá és szinte letéptem róla a táskáját, ugyanis az egyik kedvenc anime karakterem volt rajta a Tokyo Ghoul-ból.
- Úristen!!! De menő a táskád!! - fogtam a kezembe ragyogó szemekkel. De ekkor eszembe jutott, hogy milyen szituba keveredtem, ezért elengedtem a táskát és zavaromban elpirultam.
- B-bocsika, h-hogy csak így l-letámadtalak. - idegességemben nem tudtam a fiú szemébe nézni, ezért inkább a földet tanulmányoztam.
- Semmi baj. Örülök, hogy találkozhattam végre egy másik rajongóval. - ekkor ránéztem és a meleg és kellemes mosolya fogadott engem. - Gondolom te vagy az egyik osztálytársam. Az én nevem Dominik. Téged hogy hívnak?
- Az én nevem Dóra, de szólíts, ahogy szeretnél. - mosolyogtam vissza rá, majd kezet ráztam vele.
- Szia Dominik az én nevem Dalma. Örülök, hogy megismerhetlek. - jött oda barátnőm is és ő is kezet rázott a sráccal.
- Szia Dalma. - mosolygott rá Dominik.
- Ha már mindannyian bemutatkoztatok, akkor én is követném a példátokat. Én Kinga vagyok. - nyújtotta felénk a kezét és vele is kezet fogtunk. Majd odahajolt hozzám és súgta. - Mellesleg én is otaku (animefan) vagyok. Remélem jó barátok leszünk.
- Én is így gondoltam. - nevettem el magam.
- Látom, hogy már össze is ismerkedtetek. - mosolygott ránk Géza bá. - Ennek örülök. Dalma, Dóri hagyj mutassam be nektek Dominik és Kinga szüleit, Évát és Zolit.
- Nagyon örvendek. - mosolyogtam rájuk és velük is kezet fogtam.
- Nyugodtan tegezzetek minket. Azért annyira öregek még nem vagyunk. - kacsintott ránk Éva, mire mindannyian elnevettük magunkat.
-Nem szeretném elrontani ezt a szép pillanatot, de indulnunk kellene a szállásra. - szólt közbe a tanár úr.
- Rendben, akkor pattanjunk be a kocsiba. -mutatott Zoli egy hétszemélyes kis teherautóra és mi bele is ültünk. Az autó kialakítása pont jó volt, mert a vezető és az anyós ülés mögött volt egy egyszemélyes rész a tanár úrnak és amögött két kétszemélyes nekünk. Én beültem Dalma mellé az ikrek pedig elénk és már indulhattunk is. Útközben sokat beszélgettünk és nevettünk, de mikor odaértünk valahogy lefagyott az arcomról a mosoly.
Nem a hely tette, mert az nagyon szép és kultúrált volt, hanem az osztálytársaim. Legalábbis azok, akik már ott voltak. A fiúk nem is nagyon voltak érdekesek, mert velük kb. még egy szót nem váltottam. Viszont a csajok közül pont a legrosszabbakat kaptuk ki, a 3 gráciát: Esztit, Grétit és Brigit. Ha fogalmazhatok így, akkor az osztály 3 ribancát. Hihetetlen volt látni, hogy a néhai barátnőm, Brigi ott vonaglik és röhögcsél azzal a két picsával és kéreti magát a fiúk előtt. Ezt az élményt senkinek nem kívánom. Mint ahogy azt sem, amikor kiderült, hogy milyen kétszínű és elárult. Az volt a tavalyi évem legrosszabb napja. De ezt még egyszer nem fogom neki megengedni. És most sem fogom neki kimutatni, hogy mennyire fáj az árulása.
Kihúztam magam és büszkén kiszállva a kocsiból vonultam feléjük, miközben éreztem magamon Dalma biztató kezét és mosolyát.Sziasztok pockok!
Ez lenne az új rész. Ha tetszett, akkor vote-ozzatok és kommenteljetek. ^w^
Az új részig hoztam nektek az új karakterekről képeket (a Szent Johanna Gimi ismerői talán felismerik az egyiket ;) ).
Puszika nektek. 😘😍❤Vértes Dominik
Vértes Kinga
Szegfű Eszter
Szilágyi GrétaVarga Brigitta
YOU ARE READING
Változás
RomanceDóri átlagos élete egy szempillantás alatt 180°-os fordulatot vesz, mikor az osztály táborban megismerkedik új osztálytársával. "Vajon mi ez a furcsa érzés? Ez teljesen más az eddigi érzelmeimtől..."