Kinyitottam az ajtót és egy nem várt meglepetést találtam mögötte. A bejárattal szemben, a parkettán egy fekete valami feküdt és mikor meghallotta, hogy nyílik az ajtó felkapta a fejét és odaszaladt hozzám.
Ekkor jöttem rá, hogy ez egy fekete tacsi. Először nem értettem a helyzetet, de érkezésemet meghallva Petra és Bence kijöttek elém. Értetlen arckifejezésem látványára a húgom bele is kezdett a magyarázatba.
- Nyugi Dóri ő mostantól a családunk része.
- De mégis hogyan? Anya azt mondta, hogy ebben a lakásban nem tarthatunk kutyát és ezért soha nem is vettünk.
- Viszont mivel most lesz a drága hugocskánk születésnapja, ezért anya beszélt a házmesterrel, aki megengedte - fejezte be a magyarázatot Bence.
- És hogy hívják ezt a kis drágaságot? - kérdeztem most már mosolyogva a húgomtól.
- Hát természetesen Frankie-nek. - mosolygott rám, majd többet nem is törődve velem elment játszani a fekete gombolyaggal.
- És veled mi újság tesó? - kérdeztem Bencétől.
- Semmi különös. Mozgalmas hetem volt és nagyon fárasztó, úgyhogy szerintem én most alszom. Szióka. - mondta nagy ásítás közepette, majd bevonult a szobájába.
Na szép. Egyszer jövök haza osztálytáborból és akkor is ekkora érdektelenség fogad itthon.
Kicsit puffogva bementem a szobámba, hogy kipakoljak a bőröndömből. Közben felmentem Facebookra és láttam, hogy a fiúk és Kinga már be is jelöltek engem. Örömmel igazoltam vissza őket és két percen belül már rám is írtak, majd létrejött egy csoport is, ahol mindannyian tudtunk beszélgetni.
Megbeszéltük, hogy az Aquaparkba menetelünk időpontja valamikor július végén lesz és hogy mindenki jön is rá. Ettől nem tudom miért, de nagyon feldobódtam, mert azt hittem, hogy már csak a suliban láthatom őket.
Aztán mondtam Zsoltinak, hogy menjünk együtt a MondoConra, amibe egyből bele is ment.
Ezután leraktam a telefont és pakoltam tovább, de egyszer csak megszólalt a Messenger ismerős hangja. Láttam, hogy Ákos írt.Ákos: Tudunk most beszélni?
Hirtelen nagyon megijedtem és azonnal vissza is írtam.
Én: Persze. Van valami baj?! 😲
Ákos: Hát fogalmazhatunk így is. De előtte inkább a jót mondanám el ☺
Én: Rendben ☺ És mi lenne a jó hír?
Ákos: Sikerült neked találnom egy jó állást, príma fizetéssel és te döntöd el, hogy mikor, mennyi időre szeretnél menni. Na elfogadod? 😆😄
Én: MICSODA?! 😱😲 De ezt mégis hogyan és miért?
Ákos: Mivel említetted, hogy a mostani munkahelyeden nem éppen a legjobbak a körülmények, ezért úgy gondoltam egy kicsit besegítek 😊😁
Én: Ó 😊 hát köszönöm. És mit kellene csinálnom?
Ákos: Apa épp most keres megbízható titkárnőt magának és azt mondta, hogy egy állás interjú után szívesen fogad a cégénél ☺😉
Én: Úristen!! Elfogadom és tényleg köszönöm 😍
Ákos: Nm 😉
Én: De akkor térjünk rá a másik részére a beszélgetésnek. Mi történt, hogy azt mondtad baj van?
Ákos: Hát... Anya megint keresett, de nem tudom, hogy hogy reagáljak rá 😣😳
Én: Miért mit írt?
Ákos: Csak a szokásosat. Hogy találkozzak vele, meg hogy jó lenne beszélgetni. De én nem akarok vele kettesben találkozni, mert őszintén egy kicsit félek tőle 😳
Én: És mi lenne, ha nem kettesben találkoznátok?
Ákos: Ezt hogy érted?
Én: Úgy, hogy én is elkísérnélek.
Ákos: Nem Dóri. Ezt nem engedem.
Én: Miért nem? Nagy lány vagyok, már tudok magamra vigyázni.
Ákos: Azért nem, mert mint már említettem az anyám kiszámíthatatlan és nem tudom, hogy mit tenne, hogy ha nem egyedül mennék.
Én: Szerintem nem történne semmi baj. Viszont jó lenne tisztázni a dolgokat köztetek. Kérlek Ákos! Ígérem nem lesz baj.
Ákos: ....
Ákos: Na jó rendben. De ha valami baj lesz és azt mondom, hogy fuss, akkor eljössz onnan, oké?Én: Igenis kapitány! ☺
Ákos: Oké 😂 akkor megbeszélem anyával a találkozót és majd szólok.
Én: Rendben viszont nekem most mennem kell, mert még ki kell pakolnom. A beszélgetéshez meg sok sikert 😉 Szia ☺
Ákos: Köszi. Neked meg a pakoláshoz XD Csáó ☺
Ezzel befejezve a beszélgetést leraktam a telefonom, kipakoltam a táskámból. Miután végeztem elvittem a szennyest a fürdőbe, amit be is pakoltam a mosógépbe, majd a masina elindítása után lezuhanyoztam. Jól esett egy kicsit elengedni magam. Komolyan mondom, hogy a legjobb hely a lazításra a zuhany.
Ezután csináltam magamnak uzsonnát és játszottam én is egy kicsit a húgommal. 6-kor megnéztük a kedvenc meséjét a tévében, majd elküldtem zuhanyozni és egy kis beszélgetés után le is fektettem őt.
11-re anya is hazáért és egy nagy öleléssel üdvözölt.
Kis beszélgetés után elment zuhanyozni én meg elbúcsúztam tőle és mentem aludni.Sziasztok kedveseim!
Itt is lennék az új résszel. 😉
Ismét említeném a külön részt, melyre várom a reakciókat 😘
Ha tetszett a rész, akkor vote-ozzatok és kommenteljetek! ^w^
Sziasztok drágaságaim! 😊😘😍❤💋
YOU ARE READING
Változás
RomanceDóri átlagos élete egy szempillantás alatt 180°-os fordulatot vesz, mikor az osztály táborban megismerkedik új osztálytársával. "Vajon mi ez a furcsa érzés? Ez teljesen más az eddigi érzelmeimtől..."