Tizenötödik rész

33 3 0
                                    

A megbeszélt időpont előtt tíz perccel oda is értem a találka helyre és vártam Ákos érkezését. Szerencsére nem sokkal utánam ő is befutott és egy ölelés után bevezetett az épületbe.
Kívülről nagyon modern és nagy épület volt, de amikor beléptem leesett az állam. A belseje nagyon megnyugtató és hangulatos volt a mélybordó bútorokkal és a kicsit antik hatású recepcióval. Odamentünk a portáshoz a formalitás kedvéért, majd megindultunk Ákos édesapjának az irodája felé.
Mikor felértünk oda (5.emeletre) barátom kopogtatás nélkül nyitott be apukájához.
- Szia Apu - köszönt Ákos nagy mosollyal az arcán.
- Szerbusz fiam - nézett fel a papírmunkából az apuka. - Csak nem meghoztad az újdonsült titkárnőmet? - kelt fel az asztaltól és kezet nyújtva megállt előttem. - Szia Szabó Norbert vagyok, de szólíts csak nyugodtan Norbinak és, ha kérhetem, akkor tegeződjünk.
- Hát akkor szia. Én Szekeres Dóra vagyok és szólíts csak Dórinak - tartva a szemkontaktust kezetráztam vele.
- Nos foglaljatok helyet - mutatott az asztalával szembeni két bőrfotelre. Miután leültünk folytatta.
- Akkor térjünk rá a lényegre. Első benyomásra nem tűnsz határozatlan egyéniségnek, ami ebben a munkában csak is az előnyödet jelenti. A megjelenésed most is kifogástalan, annak ellenére, hogy ez még csak egy állásinterjú. Mivel meg vagyok veled ilyen téren elégedve, ezért rátérhetünk a részletekre. Vagy esetleg van valami ellenvetésed? - megráztam a fejem. - A feltételeim a következők lennének. Mivel egy elég jóhírű és híres cégnél fogsz dolgozni, ezért az lenne az elvárásom, hogy minden nap blúzban vagy elegánsabb felsőben, illetve szoknyában és magas sarkúban gyere dolgozni. A feladataid nem mások lennének, mint az iratrendezés, időpontok egyeztetése és az egyes tárgyalásokra el is kísérnél engem. Minden nap, amikor bejössz jelentkezz be nálam. A kérdésem a következő lenne. Szünetben egész nap tudsz lenni?
- Igen itt tudok lenni.
- Nagyszerű. Akkor ilyenkor fél 8-ra kell jönnöd és délután 4-ig tart a munkaidőd. Suli időben meg majd meglátjuk, hogy hogy tudsz jönni. És még egy kérdés. Hétvégén is be tudsz jönni?
- Tudtommal nincsen akadálya. Viszont miután megkezdődik a suli, azután nem tudom, hogy azt hogy tudom megoldani.
- Az úgy neked jó, ha onnantól kezdve a vasárnapjaid szabadok lennének és még kérhetsz 2 szabad szombatot is?
- Nekem tökéletesen megfelel.
- Rendben, akkor térjünk rá az utolsó kérdésre, a fizetésre. Én arra gondoltam, hogy 800 forintos nettó órabérrel vennélek fel, ami egy hónapra körülbelül 130 ezer forintot jelentene a különböző járulékokkal együtt. - ekkor magamban nagyon boldog lettem, de próbáltam ezt nem kimutatni. - Ha ez is így megfelel, akkor hétfőn már kezdhetsz is. - mondta, majd kérdő arckifejezéssel nézett rám.
- Természetesen meg - mosolyodtam el.
- Nagyszerű. Már csak egy kérésem lenne, hogy a találkozókon szólíts "főnöknek" vagy "uramnak".
- Igenis Főnök úr. - nevettem el magam, majd egy kézrázás után Ákossal kimentünk a szobából.
- Hát akkor gratulálok az új munkádhoz. - húzta félmosolyra a száját.
- Köszi szépen - mosolyogtam én is rá. - És akkor végül mikor találkozunk anyukáddal?
- Kedden délután négyre idejövök érted okés?
- Oksa. De mondjuk még úgyis találkozunk szombaton - kacsintottam rá, mire csak nevetett.
- Pontosan. De nem tudom, hogy a kicsik vagy mi fogjuk jobban élvezni... - erre a mondatra belőlem is kitört a nevetés.
Mikor leértünk elbúcsúztunk egymástól és hazamentem. Negyed 4-kor leptem be a lakás ajtaján és Frankie üdvözletében részesültem.
Bekaptam egy kevés kaját, majd felhívtam Dalmát, hogy elmondjam neki a nagy hírt. Természetesen nagy ujjongással fogadta és nagyon örült neki. Miután kibeszéltük az új munkahelyem és Ákosékat rátértünk az ő napjára és elmondta, hogy neki pedig randija volt Ádámmal és hogy mennyire élvezte. Én nagy örömmel hallgattam a beszámolóját, melynek végén elköszöntünk egymástól.
Ezután felmentem a szobámba egy kicsit animézni, majd lezuhanyoztam, vacsoráztam, játszottam egy kicsit a húgommal és a kutyusunkkal és korán (9 tájékán) lefeküdtem aludni.

Sziasztok drága olvasóim!
Itt is lenne a következő rész és remélem élvezitek majd 😉 *reménykedik, hogy nem csinálják ki a csúszás miatt*.
Ha tetszett, akkor vote-ozzatok és/vagy kommenteljetek 😊😉
A következő részig sziasztok
😘😍❤

VáltozásWhere stories live. Discover now