1. Bölüm

15.5K 1.2K 735
                                    

"Biraz bu tarafa dönemez misin? Sadece bir milim sağ tarafıma bakacaksın fakat beni fazla zorluyorsun."

"Ah, pekala üzgünüm. Bugün modumda değilim-"

"Umrumda değil. Bir haftadır katalog çekimini yapmaya çalışıyoruz fakat senin yaptığın tek şey öylece oturup karşındaki duvara bakmak."

"Neden bunu yüzüme vuruyorsun Jungkook? Cidden işimde iyi olmaya çalışıyorum fakat sen beni zorluyorsun-"

"İşini kendin becerememen benim suçum değil Hoseok. Stajda daha düzgün çalışmalıydın."

Önümdeki büyük dijitali sinirle kapatıp arkamdaki merdivenlerden yukarı çıkarak fotoğraf çekim stüdyosunu terk ettim. Bazen Hoseok'un neden poz veremediğini ya da işinde neden iyi olamadığını düşünüyordum. Fakat aklıma gelen tek şey buraya torpille girdiğiydi. Bu büyük şirkete kaç kişinin model olmak için başvurduğunu biliyor muydu acaba? Kaç yetenekli insanın, sırf Hoseok gibi bir beceriksiz yüzünden geri gönderildiğini?

Daha fazla düşünmek istemiyordum. Çünkü eğer düşünürsem neler olacağını herkes bilirdi. Fotoğraf makinaları, stüdyo heryer dağılmış olurdu. Bunun tek sebebi ise doğru anı yakalayamamak. Hayatımdaki en boktan şey olsa gerek.

Sakinleşmek adına kafeteryaya inip kendime acılı bir kahve aldım. Herhangi bir masaya geçerken, karşı taraftan gelen Jin hyung dikkatimi çekti. Genelde fazla gülümsemezdi, işinden dolayı. Tasarımcılık zor işti, ciddi anlamda.

"Hey Jungkook. Sana mükemmel bir haberim var." Genelde pek sohbetimiz olmasa da samimiydik bu yüzden birbirimize karşı hep rahattık. Fakat bugün mutlu görünmesi beni şaşırtmıştı doğrusu.

"Ne oldu hyung?" kocaman gülümsemesiyle derin bir nefes aldı ve konuştu. Ayrıca karşımdaki sandalyeye yerleşiyordu.

"Senin için mükemmel bir model biliyorum. Ciddi anlamda yakışıklı ve seksi. Tam senin istediğin biri, değil mi?" heyecanla bana bakarken düşündüm bir süre. Bay Kim bunu kabul eder miydi bilmiyorum fakat geçen ayın çekimlerine baktığında Hoseok'da bir ışık olmadığını sonunda anlamıştı.

"Ah, peki kim?"

"Kuzenim! Şaşırdın değil mi? Tanrım o çok iyi bir yüze sahip. Dolgun dudakları ve sıkı kalçası var. Ayrıca çok fazla tatlı-"

"Hyung kuzenine aşık falan mısın?" Jin hyung sorduğum soruyla bir süre düşündü ve alayla konuştu.

"Tabiki hayır seni ahmak. Ama onu sana övüyorum ışte. Emin ol, düz birini gaye çevirecek bir kapasitesi var." gözlerimi devirdim. Benim işim fotoğraftı, onunla yapacağım herhangi bir şey vakit kaybı olurdu. Hem, daha yüzünü bile görmedim,cidden..

"Herneyse adı ne? Ve ayrıca, fotoğrafı var mı sende?" sorduğum soruyla elini cebine attı ve telefonunu yüzüme doğru tuttu.

"Adı Park Jimin. Yirmi iki yaşında. Üniversiteden geçen sene mezun oldu. Ah, senden üç yaş küçük ama herneyse. Modellik işine yıllardır odaklanmış durumda ve nerdeyse profesyonel."

İyiydi, cidden iyiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyiydi, cidden iyiydi. Sanki bu iş için doğmuş gibi, onu çeken dijitaller, karşısında saygıyla eğilir gibi, cidden iyiydi. Dudaklarımı şaşkınlıkla büktüm ve başımı sallarken hayranlıkla fotoğrafa baktım bir süre.

"Dostum, aşık falan mı oldun?" Jin  hyungun sesini duymamla ona bakarken söylediği cümleler, ona tekrar göz devirmemi sağlamıştı.

"Tabii ki hayır. Sadece ne kadar iyi olduğuna bakıyordum. Ne zaman buraya gelebilir?" Jin hyungun gözleri şaşkınlıkla parladı. Kuzenini fazlasıyla seviyor olmalıydı.

"Gelecek Perşembe uygun sanırım."  tamam anlamında başımı salladım ve acı kahvemi yudumlamaya devam ettim.

"O zaman ben gideyim ve bu mükemmel haberi kuzenime söyleyeyim."

"Ah, ama Bay Kim ile görüşmem gerek. Biliyorsun, yeğenine düşkün bir insandır." Jin hyung burukça tebessüm ettikten sonra başını salladı.

"Pekala, ona ümit verecek bir şey yapmam." gülümsedi ve arkasını dönüp telefonuyla ilgilenmeye başladı. Asansöre bindiğinde telefon kulağındaydı ve kesinlikle bu haberi kuzenine haber veriyordu.

Yeni modelimle tanışmak için şimdiden sabırsızlanıyordum.





SONUNDA ILK BÖLÜM

dediğinizi duyar gibiyim. Uzun sürdü özür dilerim ama diğer ficleri yoluna koymam gerekiyordu. Her neyse, sanırım ekşınlı geçecek bu fic de, diğerleri gibi. Umarım beğenirsiniz.

Oy vermeyi unutmayın. Ve ayrıca, yorumlarınızı yapın lütfen. Düşünceleriniz benim için önemli.

Çok konuştum, seviliyorsunuz. Yeni bölümde görüşmek üzere!<3

Sexy Photographer °jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin