Hani geçen gün, "Seni pişman edeceğim Park Jimin." diyordum ya, unutun onu.
Öyle bir şeyi hiç söylemedim varsayın. Ah,biliyorum fazlasıyla dengesizleştim ama umarım bu halime ben de, siz de alışırsınız.
Herneyse, neden bu kadar dengesizleştiğime gelirsek, şu an karşımda oturan şahısla gelecek ayın çekim konseptlerini konuşmak, hala nasıl olur da sakin durduğumu sorgulamama neden oluyordu.
"Mor renkler ön planda olacak ve deri pantolon koleksiyonunu elden geçireceğiz.-" dosyadaki resimleri ona doğru ittiğim sırada çalınan kapıyla duraksadım.
"Gel." komutumla birlikte içeri giren tanıdık beden şaşırmama neden olsa da gülümseyerek, elimle Jimin'in karşısındaki koltuğu gösterdim.
"Ah, Bayan Sunny, buyrun lütfen." yanımıza gelirken saygı amaçlı hafifçe eğilip, gösterdiğim yere yerleştiğinde Jimin'i çoktan unutmuş havasına girmiştim.
Eh, biraz sinsi olduğum doğrudur.
"Ben, sizin iyi olup olmadığınızı görmek için geldim. Sabah kötü görünüyordunuz." kısaca açıklama yaptığında kıkırdayıp başımı salladım.
"İyiyim."
Yalan.
"İlginiz için teşekkür ederim. Sadece.. patavatsız insanlarla uğraşmak sinir bozucu." çaprazımda oturan bedenin bakışlarını anlık olarak üzerimde hisettiğimde umursamamaya çalıştım.
"Anlıyorum. İsterseniz, biraz vakit geçirmek moralinize iyi gelebilir. Bir şeyler içmeye gider mi-"
"Bay Jeon, konseptleri incelemeye devam edeceğim. Şimdi gitmem gerek." dikkatim, ince sesin sahibine çevrildiğinde oldukça sinir bozucu bir şekilde gülümsemiştim.
"İyi yaptınız, benimde kafam dinlenmiş olur." gözlerini kırpıştırarak bana bakan bedene, içten içe kahkahalar atarken sevimli bir gülümseme takınıp bana beklentiyle bakan Bayan Sunny'e döndüm.
"Gerçekten iyi olur. Hatta çıkışta bir yerlere gidelim. İyi dediniz." sertçe kapanan kapıyla irkilirken, çaprazımdaki bedenin olmayışından anlamıştım sebebini.
Hah, hem tokat at hem de kapıları çarp!
Derin bir nefes alıp bakışlarımı Bayan Sunny'e çevirdim tekrar. Belki o beni mutlu ederdi. Jimin'in aksine bana değer verirdi, severdi.
Neden ona bir şansı tanımayayım?
"O zaman ben gidip hazırlık yapayım. Çıkmamıza da bir kaç saat kalmış zaten. İyi çalışmalar." başımı sallayıp, ayaklanan bedeni izlemeye devam ettim. Evet, bundan sonra kendimi düşünecektim. Başkaları yüzünden acı çekmeyecektim.
Ki umarım,
Park Jimin, pornocu Chanyeol'un yanında mutlu olurdu.
-
Üstümdeki ceketi tekrar kontrol ederken kollarını ve yakamı düzeltip odamdan dışarı çıktım.
Mesai saati bitmek üzereyken yavaş adımlarla Bayan Sunny'nin olduğu odaya doğru ilerlemeye başladım. Şu an heyecanlı ya da gergin olmam gerekirken gayet sakindim. Nedenini merak etsem de, sorgulamamayı seçip, güzel bir gece geçirmek istiyordum.
Kapıyı çaldıktan sonra aldığım komutla içeri girerken, Bayan Sunny'nin çantasına telefonunu koyduğunu görmüştüm.
"Hazır mısınız?" gülümseyerek başını salladığında ne kadar heyecanlı olduğunu görüp şaşırsam da belli etmeyip dışarı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sexy Photographer °jikook
Fanfic❝ Jeon Jungkook, kameralara aşıktı, Park Jimin'i görene kadar. ❞