Lucas
Een warme zomerbries streelt mijn huid en ik laat een diepe zucht over mijn lippen rollen. Mijn zomer was in één woord geweldig. Al kan ik mij er desalniettemin weinig van herinneren. Maar de mate waarin ik mij alles herinner , is wel geweldig. Door mijn gedachten vliegen gedeeltes van drank , drugs en vrouwen heen. Misschien wel een combinatie van dat. Ik ga op een bankje in een park zitten en sla mijn favoriete boek open: "De dode waarheid". Kort samengevat , gaat het over een meisje dat nooit haar emoties toont of wil tonen. Ze is zo onzettend mooi , zo ontzettend puur , dat geen enkele jongen bij haar in de buurt durft te komen.
'Gast , wat ben je aan het doen man?'
Net wanneer ik verdiept ben ik het verhaal , komt Nate naar mij toe en begroet mij.
'Ik.......'
Ik leg het boek snel weg op zo een manier , dat de titel niet zichtbaar is.
'Gast.....je gaat mij toch niet vertellen dat je suffe meidenboeken zit te lezen? Je bent toch niet gay ?'
Ik rol met mijn ogen en laat een diepe zucht tussen mijn lippen door ontsnappen. Ondanks dat ik die reactie gewend ben , raakt het mij nogsteeds. Het doet mij ergens wel wat, al wil ik dat aan mijzelf niet een toegeven. Ik probeer het altijd te negeren.
'Misschien LIJK ik wel gay , maar mijn intelligentie ligt wel iets hoger dan die van jou , Nate.'
Hij rolt geërgerd met zijn ogen en laat een diepe zucht over zijn lippen glijden.
'Eigenlijk kwam ik naar jou toe , omdat ik een lekker wijf voor je heb gevonden.'
Ik kijk hem vijf seconden lang aan om te zien of hij het serieus meent.
'Ik ben serieus , Lucas. O kom op , kun je mij misschien vertellen wanneer de laatste keer was dat je een meid naar huis hebt genomen?'
'Niet. Daar doe ik niet aan.'
'Precies daar heb ik het over! Je doet alsof je een monnik bent en geen vrouw mag hebben!'
'Ik wacht op de ware.'
'Nou , gefeliciteerd dan maar , want ik heb zo'n gevoel dat ik die voor je heb gevonden.'
'Nate , ik vertrouw je niet meer. Het laatste meisje dat je aan mij hebt voorgesteld , bleek een hoer te zijn die op de wallen werkte.'
'Geef toe , ze was wel goed in bed.' Hij kijkt mij met een brede grijns aan.
'Jij denkt toch zeker niet dat ik het ook serieus met haar gedaan heb? Maar oke , daar gaat het nu niet om , Nate. Het gaat er om dat ik één iemand wil , en daar voor altijd bij wil zijn. Een ware liefde.'
Het begint met proesten , maar langzaam gaat het over naar lachen en zo hard , dat voorbijgangers denken dat er iets mis is met die jongen.
'Oh...oh...oh.....Lucas......ik weet heel zeker dat jij jouw ware liefde echt niet gaat vinden door met een glas cola achter de bar te zitten en te kijken hoe ik chicks meeneem naar huis.'
En in één klap komt mijn gehele vakantie naar boven dwarrelen.
Kortsamengevat: elke avond zitten achter de bar , terwijl Nate het ene na het andere meisje versiert , haar naar bed meeneemt en vervolgens dumpt.
'Hé maar gast , jij had vorige week , herinner ik mij nog vaag , wel een leuk meisje aan de haak geslagen.'
'Het was ook gelijk het enige meisje waar ik de aandacht van kon trekken in die paar weken.'
'Dat kan je wel zeggen , maar....even.....waarom is er verder niets met haar gebeurd? Ze was ontzettend lekker!'
Tegelijkertijd rol ik met mijn ogen en laat ik een diepe zucht over mijn lippen los.
JE LEEST
The Girl With The Brown Sunglasses
Literatura Feminina"Waag het om mij aan te raken of ik geef je aan voor seksueel misbruik." Hope is het type meisje waar je minstens tien meter uit de buurt vandaan moet blijven. Ze laat niemand in haar leven toe en het woord "liefde" staat niet in haar woordenboek ge...