Nefes almak,nefessiz kalmak,
Düşünmek bile insanı ürpertirken,neden şükür etmiyoruz..Hatırlatma...
Allah'ım ne o bana dokunsun nede ben ona vurayim lütfen'
Sabah uyandığımda kan ter içinde kalmıştım nasıl bir rüyaydı böyle
Rüya bile denilemezdi kâbus hem de Allah düşman ima bile gösterme sin.
inşaAllah,"Allah'ım sen bu gördüğüm rüyayı hayır a Yor."
Amin.Koltuğun üstünde kurân-ı kerim önümdeydi Uyuya kalmıştım,hemen toparlanıp ayağa kalktim nenem uyuyordu hâlâ rahatsız etmeden elimi yüzümü yıkamaya gittim,aynanın karşısına geçince gözlerimin kan çanağına döndüğünü gördüm suyu açıp elimi yüzümü yıkamaya başladım sonra abdestmi alıp çıktım sabah ezanına daha yarım saat olduğunu görünce yanımda getirdiğim seccade mi yere serip iki rekat namaz kıldım,selam verdikten sonra seccade mi toplayıp koridora çıktım bir kaç hemşire dolaşıyordu içim rahatlamisti suyun olduğu yere yoneliyordumki aklıma akşam gördüğüm rüya gelmişti hemen Geri dönüp tam bir hemşire yi çağıracak timki bir adam hızla koşarak bana çarptı diz üstü yere düşmüştum adam ise gözünün ucuyla bakıp gitmişti, biran irkilmistim o bakış rüyadaki adamı hatirlatmisti.
Allah'im aklıma mükâyet ol.
Ayağa kalkıp nenemin kaldigi odaya girdim su almaktan vaz geçmiştim biraz oturduktan sonra ezanın sesiyle kalkıp namaz imi kildim nenemde uyanmıştı gidip yanina oturup hallni hatrini sordum başıyla olumlu cevaplar veriyordu yine huzunlen.istim,
Aradan bor iki saat geçtikten sonra doktorlar gidebilecegimizi söylediler bende doktordan sonra. Çıkıp taburcu islemlerimizi halledip nenemi almaya odaya gittim nenem hazırlanmıştı."Nenem hazirsan çıkalım mı"
Nenem başı ile onay verince koluna girip hastahaneden çıktık,yoldan bir taksi çevirip bindik evin yolunu tuttuk,bizim sokağa girdiigimizde taksiden indim ve nenemide çıkarttım binanın kapısını anahtar ile açtıktan sonra kendi dairemizin kapısını da açtım yorulmustum gerçekten hastahane insanı çok yoruyor,nenemi yerine yatırıp odama çıktım bor duş almam gerekiyordu bunun için havlumu aldığım gibi banyoya girdim yarım saat sonra abdest alıp çıktım ve seccademi yere serip iki rekat namaz kıldım her abdest aldigimda illa iki rekat namaz kılmaya calisirim kilmadigim zamanlar kendimi eksik hissederim,seccademin üzerinde zikir çekerken telefonum çalmaya başladı elime telefonu aldığımda arkadaşımın aradığını gördüm aramayı cevapladigimda biran kulaklarim patliğcak diye korktum.
"Meryemimmm ne oldu iyimisin nenen nasıl niye. Bana haber vermedin."
"Rabia şakin ol hem niye bağırarak konusuyorsun duyabiliyordum seni.
Merak etme ben iyiyim nenemde iyi çok şükür."Deliydi bu kız okulda en yakın arkadaşım di şimdide oyle .
"Ayy meryem çok sevindim çok korktum duyduğumda,gelmemi ister misin ."
"Hayır canım gerek yok,hem sen nasılsın uzun zamandır konusamiyorduk."
"Evet biliyorum konuşmadık bir süre ama bunu elbette telafi edeceğiz,bende iyiyim en son nasılsa m aynı yım değişen bir şey yok."
"Anladım"
"Meryem sana birşey soyligcem ama cekiniyorum ."
"Söyle çekinecek bir şey yok dinliyor um"
Ne diyecekti ki acaba merak etmeye başlamıştım.
"Meryem yani nasıl söylesem bilmiyorum ama hemen karşı çıkma olur mu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUAM'DI KÂBE
SpiritualALLAH AŞKI BUTUN BENLİGİNİ SARMIŞ BİR GENÇ KIZ. ... "Allah'ım lütfen banada nasip et " Meryem tekrar tekrar ellerini semaya kaldırıp dua eder... "Hacı olmayi. Kâbe yi görmeyi nasip et." Der ama bilmezki hangi şartlarda gideceğini zamanın ne göstere...