Bazen hayatlar da deniz dalgası gibidir bir aşağıya bir yukarıya giderler kayalıklara çarpa çarpa.
O fotoğraf ı gördükten sonra uzun bir süre kendime gelememiştim
nasıl bu kadar tesadüf olabilir rüyamda hastane de şimdide telefonumda Allah'ım bana akıl fikir ver,
ne oluyor anlamıyorum daha fazla kendimi bu düşünceler içinde boğmamak için hemen Rabia yı aradım,hem niye nenemede söylemişti ki ben ona olumsuz cevap verdiğimi hatırlıyorum telefonum kulağımda Rabia nin açmasını bekliyorum çalıyor çalıyor ama acmiyo.
Tam kapatacaktimki karşı taraftan beklediğim ses geldi."Efendim."
"Rabia, nerdesin iki saattir seni arıyorum."
"Açtım ya ne oldu kötü bir şey yok ya."
"Yok yok da sen niye nenemi aradın ben sana olmaz istemiyorum dedim ya ne diye arayıp söylüyor sun."
"Ne yi söylemişim nenene anlamadım."
"Rabia bunda anlamayacak ne var niye teyzenin oğlundan bahsettiğini söylüyor um."
"Benmi .?"
Yok bu kız beni çileden çıkaracak anlamamazliktan geliyor baya.
"Rabia dalga mi geçiyor sun."
"Hayır tabiki de canım ben aramadim ama şimdi anladım kessin annem aramıştır, sen merak etme ben annemle konusurum bu konuyu senin istemediğini söylerim."
"Gerçekten mi çok sağol teşekkür ederim annenle konuştuktan sonra ben i ara olur mu canım."
"Tamam aklın kalmasın bu iş bende hadi şimdi kapatıyor um konuştuğu mda seni ararım."
"Tamam,Allah'a emanet ol."
"Sende,görüşürüz."
"Görüşürüz"
Diyip telefonu kapattım nenenin yanina geldigi.de koltuğun üstünde uyuya kaldığını gördüm hemen yanina gidip seslendim.
"Nenem, hadi uyan."
Nenem gözlerini yavaşça açarak bana Gülümse di bende karşılık verip oturmasına yardım ettim.
"Burada uyuya kalmisim ."
Basımı olumlu anlamda sallayıp koluna girdim hem konusuyor hem de yürüyordum nenem uykuluyken komik olan hareketleri ve konuşmalarıyla beni benden alıyordu bende kendimi her seferinde tutamayıp gülüyor dum şimdide gülüyorum.
Nenemi yatağına yatırıp odama geçtim abdestimi alıp iki rekat namaz kıldım sonrada yatağıma geçip Rabia nin aramasını bekledim yarim saat geçmesine rağmen halen aramamıştı bende telefonumu alıp aşağıya indim neneme baktığımda hâlâ uyuyordu ses çıkarmadan feracemi giyip çıktım Gülten tetzeye haber verecektim bir saatliğine okulda isim olduğu için çıkmam gerektiğini ve neneme bak.asini rica ettim,sağ olsun Gülten teyze de hic kırmadan kabul edip gozumun arkada kalmamasını söyledi."Teşekkür ederim."
"Önemli değil kızım sen rahatına bak hem nenenide merak etme."
"Cok sağol Gülten teyze."
Tebessüm edip çıktım önce okula ugrayacaktim
Yolda yürürken kulaklığı mida çıkarıp en sevdiğim ilahiyi dinlemeye başladım.(Murat belet-yoluna kurban)
Hem dinliyor hem de yolda yürüyordum.
Allah tan nenem eskisi gibi hastalanmiyordu bir kaç gündür iyi görünüyor.
'Allah'im çok şükür'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUAM'DI KÂBE
SpiritualALLAH AŞKI BUTUN BENLİGİNİ SARMIŞ BİR GENÇ KIZ. ... "Allah'ım lütfen banada nasip et " Meryem tekrar tekrar ellerini semaya kaldırıp dua eder... "Hacı olmayi. Kâbe yi görmeyi nasip et." Der ama bilmezki hangi şartlarda gideceğini zamanın ne göstere...