Dünya'nin dönüşü,
eğimi, yaz ve kışların meydana gelmesi ,
yağmurun ve karın yağması
hep bir hesap dahilinde meydana gelen olaylar.
İste bunlar gibi herşey Allahü teâlânin bilmesi ve Levh-i mahfuz 'a yazması demektir.
mesela bu kişi şu işleri yapacak su günahı işleyecek veya sevap kazanacak ve sonra şu şu sebeplerle ölecek diye yazılır.
Ve zamanı gelince yazılanlar gerçekleşir.Kapiyi. Açmıştım karşımda ki adama şok olmuscasina bakiyordum, Ne işi vardı yoksa ben imi takip etmişti aff Allahım sen yardim et lütfen benimle ilgisi olmasın başımı omuzlarına indirmiş kaslarimi catabildigim kadar çatmıştım,ne ben birşey söyleyebiliyordum nede o konuşuyordu arkamdan Rabia nin sesi ile kendime geldim.
"Meryem ne oluyor burada bu adamda kim."
Ahh Rabia şimdi sırası değil
Kapıdaki adam bir anda beni eli ile kenara itip içeri girdi.
ne içerimi girmişti o.
"Ne yaptığınızı sanıyorsunuz kimsiniz siz nasıl böyle bir şey e cürret edebiliyorsunuz,heyy kime diyorum."
Rabia içeri giren adamın arkasından seslenmesine rağmen cevap alamamıştı
Bende kendime gelip hemen arkalarından içeri girdim içerde herkes ayaklanmış ve o davetsiz misafir imiz de Talha nin boynuna yapışmıştı.
boynuna mi Allah'im bana akıl fikir ver.
Herkesin sesi bir birine girmişti hiç bir şey. Anlaşılmıyordu yanımda n geçen birkaç adam daha Talha yı kollarından tutup yanımdan sürükleyerek götürdüler ben hâlâ şoku atlatamamıştım ne oluyordu nerden tanıyorlardı Talha yi ne gibi bir münasebetleri vardı yoksa öldüreceklermi kafama Dank etmesi ile telefonumu alıp polisin numarasını çevirmeye başladım tam telefonumu kulağıma götürüyordumki arkadan bir el telefonumu elleri.den çekip aldı ve kulağıma eğilip."Çok yanlış bir şey yaptın."
Dedi.
Ne yanlış bir şey mi yaptım vücudumu bir titreme alırken arkamı dönemiyördum polisi aramak la iyi yapmıştım ve arkasındaydım rakamı dönüp konuşmaya başladım.
"Asıl yanlış yapan sizsiniz beyefendi ne hakla evime saygısızca girip bizi korkutursunuz ne hakla telefonumu elimden alirsiniz ve son olarakta ne hakla evime ayakkabı ile girer siniz."
Artık patlamıştım ne olacaksa olsun umrumda bile değildi.
Karşımda ki adam söylediklerim le önce sinirlenmiş sonra elindeki telefonuma En son olarak ta ayakkabilarina bakmıştı.Her ne kadar gülme isteğim artsada karşımda ki şekilden şekile giren adama ama tabiki de gulemigcektim hemen o yersiz gelme gülme isteğini geri geldiği yere postalayıp kaslarıma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUAM'DI KÂBE
EspiritualALLAH AŞKI BUTUN BENLİGİNİ SARMIŞ BİR GENÇ KIZ. ... "Allah'ım lütfen banada nasip et " Meryem tekrar tekrar ellerini semaya kaldırıp dua eder... "Hacı olmayi. Kâbe yi görmeyi nasip et." Der ama bilmezki hangi şartlarda gideceğini zamanın ne göstere...