(11.)imam nikahı.

203 18 1
                                    

EY YAR.!
ALNINDA SECDE İZİ OLSUN...

Ormanda bayılmıştım Allah tan Ali beni görmüştü yoksa kurda kuşa yem olurdum.
Bu sabah gözlerimi açtığımda baş ucumda Ali nin uyuduğunu gördüm koltukta uyuya kalmis ti yüzümdeki tebessümle yataktan kalkıp abdest aldım ne zamandır kilmiyirdum kazalarim çoğaldıkça çoğalıyordu Seccade mi kıbleye taraf serip tekbir getirdim yine huzurdaydim. Elhamdülillah.
Namazım bitmişti Tam seccade mi kaldiryordumki arkamdan bir ses geldi Ali uyanmıştı.

"Meryem namaz kılarken her hareketinde  daha çok mutlu oluyordun."

Şaşırmıştım Ali nin sorusuna ama hemen güzel bir tebessüm edip söze başladım.

"Çünkü Allah'in huzuruna çıkıyorum bizleri yaratan şekil veren Rabbimle buluşuyorum ,emin ol hayatım boyunca en huzur bulduğum yer namaz."

Ali ya iki saniyeliğine bakıp tekrar başımı yere indirdim uykusuz görünüyordu benim yüzümden uykusuz kalmıştı,Ali nin. Bana yaklaştığı ni görünce geriye iki adım attım bunu görmüş olacak ki bian durdu ve konuşmaya başladı.

"Bu gün imam nikahı ni kiyalim diyorum sen ne dersin."

Benimle hemen evlenmek istiyordu mutlu olmuştum çünkü tam evleneceği mi z zaman hastalandigimi söylemişti mahcup hissediyordum kendimi.
ama içimde bir  sıkıntı var ve geçmek bilmiyor günden güne çoğalıyordu sanki kötü bir şey olucak ve baş rolde de ben varım Allah'im hayra vesile et içimdeki sıkıntıyı.

Başımı olumlu anlamda salladim başka bir şey diyemezdim zaten.

"Olur ne zaman istiyorsan o zaman kiyalim."

Evet bunu ben demiştim aslında iyi de olurdu çünkü her zaman yanımda ve her gün günaha giriyoruz.

"Tamam o zaman hemen kiyalim nikahı akşama doğru imam gelir o zamana kadar da hazirligimizi yaparız."

Tebessüm etmiştim bu kadar telaş yapmasına

"Tamam."

Diyip kapıya baktım çünkü artık çıkması gerekiyordu ve eğerki biraz daha burada boyle bana bakmaya devam ederse heyecandan bayilabilirdim onun her bakışı benim kalbimin yerinden çıkacak kadar hızlı atmasına sebep oluyordu.şaşkın şaşkın benim baktığım yere bakınca sonunda ne yapacağı aklına gelmişti ve hemen konuşmaya başladı.

"Aahh tamam hemen çıkıyorum,görüşürüz."

Ben hala guluyordum Ali odadan çıktıktan sonra bende yatagima dönüp bozulmuş olan yatağı toparladım ve üzerime siyah bel üstü bir etek üstüne bol pudra rengi gömlek ve en son olarak siyah bir eşarp takıp aşağıya indim mutfağı bulup girdim içerde biri kırklı yaşlarındaki yaşlı bir kadın iki tanede benim yaslarimda kız vardı.
Hemen.

"Selamun aleyküm." dedim
İçlerinden yasli olan

"Aleykum selam Meryem hanım birşey mi istemistiniz."

Anında kaslarım çatılmış ti Hanım lafını duyduğumda.

"Lütfen bana o tür hitaplar kullanmasanız  çünkü hoşlanmıyorum o kelimeden,kızım dersen iz çok sevinirim."

"Ama olur mu öyle şey sen yani siz Ali beyin eşi olacaksınız."

Bunda ne vardı yani Ali nin esi olduğum da ne oluyordu.ki.

"Bunda ne var Ali nin esi olacaksam lütfen kızım derseniz çok sevinirim."

"Peki o zaman ama sende bana Zeliha abla dersin."

DUAM'DI KÂBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin