Her ser sandığımız olayın
sonuMutlaka...
hayırdır....Nenemin benden habersiz onlara olumlu cevap vermesi hem çok kırmış hem de çok üzmüştü beni ne diyebilirdim nasıl tepki verebilirdim nenemi kirmaktanda korkuyordum Allah'im hakkım da en hayırlı sını nasip et.
Amin.
Rabia gideli bir iki saat olmuştu ama hâlâ nenemle bu konuyu konusamamistim,böyle olmayacağına karar verip ayağa kalktim ve nenemin yanina oturdum.
"Nenem."
"Efendim kızım."
Nasıl acsam bilmiyordum konuyu en iyisi biranda açmak hiç lafı dolandirmadan.evet evet en iyisi bu."Nenem hani bi sabah konuştuk ya isteme olayı falan."
"Evet kızım."
"Hah işte, nenem ben istemiyorum yani sen gelin demiş sin ama ben gelmelerini istemiyorum."
"güzel kızım biliyorum beni düşünüyorsun ama ben halanda kalirim eskisi gibi sen okula gittiğinde nasıl ki onda kaliyordum şimdide onda kalirim ."
Gözlerim dolmaya başlamıştı bile.
"Nenem ben seni bırakmak istemiyorum ve bu yüzden gelmesinler."
Kararlıydım istemiyordum.
"Kızım ayıp olur şimdi arasam gelsinler bir görüşün ondan sonra istemiyorsan söylersin,he kızım beni kırma üzme neneni."
Elimi kolumu bağlamıştı nenem söyledikleri ile basımı olumlu anlamda sallayip ayağa kalktım yarın akşam geleceklerdi,odama çıkıp abdest aldım sonra iki rekat namaz kildim yine ve yeniden rahatlamıştım çok şükür.
Yatağımın çarşaflar ini çıkarıp yenilerini taktim diğerlerini makinaya yerleştirip aşağıya indim ve hemen mutfağa geçip yiyecek bir şey ler hazırladım nenemide getirip yemeklerimizin yemeye başladık sessiz geçen yarım saatin ardından nenem yatağına geçti ve uyumak istediğini söyettim bende etrafı toparlayıp odama çıktım,telefonumu elime aldığımda Rabia nin aradığını görünce hemen geri dönüş yaptım
İki defa çalmanın ardından açmıştı telefonu."Selamun aleyküm."
"Ve aleyküm selam."
"Beni aramış sin Rabia bir şey mi oldu.?"
"Yok birşey olmadı, nenenle konusabildinmi diye soracaktım."
"Evet konuştum ama değişen bir şey yok."
"Nasıl yani kabul mu ettin.?"
"Hayır sadece nenemi kırmadım,ama kararım olumsuz geldiklerinde de olumsuz olucak."
"Anladım canım hem biliyor musun Talha ya benimde kanım hiç ısınmadı nebileyim bir şeyler karıştırıyor gibime geliyor."
"Ne gibi.?"
"Bilmiyorum sadece öyle hissediyorum."
"Peki."
"Meryem yarın görüşürüz o zaman,Allah'a emanet."
"Tamam canım sende,Allah'a emanet."
Telefonu kapatıp yatagima girdim,girdiğim gibide uykuya dalmıştım.
...
Sabah ezan sesi ile hemen kendime geldim yorganı bir hışım la üzerinden attım başka türlü Şeytan in vesvesesi üzerine hemen uyuya bilirim, eskiden bezen uyanıyor bazen de uyanamiyordum bir sohbette dinlemiştim ezan sesi geldiği vakit yataktaysaniz hızlıca yorganı üzerinizden çekin daha etkili oluyor diye ve bende aynısını yaptım şimdi belki ihtiyacım yok ama yinede Şeytana güven olmaz.
Yüzümdeki tebessümle lavabo ya girdim birinci engeli yataktan cikmayla gecmistim. Bunun mutlugu ile soğuk suyu açtım titredigimi fark ettim ama pes etmigcektim ikinci engelide aştığımıza göre sıra üçüncü engelde .
Abdestimi alıp .namaz elbiselerimi giyip seccade mi yere serdim ve ellerimi kaldırıp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUAM'DI KÂBE
SpiritualALLAH AŞKI BUTUN BENLİGİNİ SARMIŞ BİR GENÇ KIZ. ... "Allah'ım lütfen banada nasip et " Meryem tekrar tekrar ellerini semaya kaldırıp dua eder... "Hacı olmayi. Kâbe yi görmeyi nasip et." Der ama bilmezki hangi şartlarda gideceğini zamanın ne göstere...