Gönlün hüzünlenince bunu ganimet bil,
Çünkü insan sıkıntılarının bereketi ile bir yerlere gelir.EBU-L HASAN HARAKANİ.
Ali' den devam.
Deniz gözlüm ile yemeğimizi yerken bir anda telefonum çalmaya başladı kimdi bu.?
Cebimden çıkartıp kimin aradığına baktım nenem arıyordu deniz gözlüme tebessüm ederek kalktım masadan bir köşeye geçip konuşmaya başladım."Nerdesin sen."
Anlaşılan sinirlendirmişim pamuğumu.
"Ne oldu güzelim.?"
"Ne oldusumu var,! Biz seni bu yaşa kadar büyüttük sen zahmet edip nikahına çağırmadın bizi."
"Ah be güzelim bir bilsen olanları .bizde acele ile evlendik."
Aslında ben nasıl evlendiğimide bilmiyorum yani çok hızlı gelişti.olaylar.
"neymiş bilmediğim anlatta bileyim."
Ah be ali nediğcez şimdi neneme .
"Nenem sen kafanı yorma bir gün gelir baştan anlatırım."
"O gün bu gün."
"Ne.?"
Telefonu yüzüme
kapatmıştı nenem.başımı kaldırıp sakin olmaya çalıştım.
hiç ama hiç hoşlanmazdım bu tür hareketlere.
ve nenem bilerek yapıyordu hoşlanmadığımı bildiği için. elimi saçlarımdan geçirip rahatlamaya çalışarak masaya geri döndüm, ama Meryem gitmişti odaya,
bende telefonumun saatine bakıp tam cebime koyuyordumki nenemin."O GÜN BU GÜN"
Demesi Şimşek gibi çaktı beynimde yani o gün bu gün mü.!
ahhh ben hiç Meryem le yanlız kalamiğcakmıyım, nenem kesin yoldadır hemen koşarak yukarıya çıktım, odamın kapısını hızla açıp içeri girdiğimde Meryem korkuyla ayağa fırladı galiba hızlı bir giriş yapmıştım ama önemli olan şuan nenemin geliyor olması,
biliyorum ki nenem geldiğinde bir daha Deniz gözlüme sarılamiğcaktım öpemiğcektim,
nenem kara basan gibi çökecekti üzerime,
gözlerim Meryem e gittiğinde o da ne olduğunu merak edercesine yüzüme bakıyordu.
ona söylemem gerekiyordu."Meryem."
"Efendim"
Demekki merak ediyordu çünkü hemen cevap vermişti.
"Nenem geliyor."
Dememle kaşları şaşkınlıkla havalanmıştı sonra geri toparlanarak 'ne var bunda' der gibi bakmaya başladı bense hâlâ nenem in o gün bu gün.
Demesin deyim tabi Meryem nenemi tanımıyor bir bilse geldiğinde bize gün yüzü göstermeyeceğini ama tabi bu Meryem in işine gelirdi."Yani bu gece geliyor."
" gelsin."
Meryem hâlâ anlamaz bakışlarla bana bakmaya devam ediyordu,
Daha fazla dayanamayıp yanına doğru yürümeye başladım o ise bu sefer şaşırmıştı yanına gelip elini tuttum ve yatağa oturttum tepki vermeden dinliyordu yüzüme güzel bir tebessüm yerleştirip konuşmaya başladım."Meryem nenem biraz asabi dir sen alışkın değilsin geldiğinde ona karşı bir sayg-."
"Ali sen belki tanımıyorsun beni ama beni uyarmana gerek yok nenenin başımın üstünde yeri var asla senin dediğin gibi saygısızlık yapmam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUAM'DI KÂBE
SpiritualALLAH AŞKI BUTUN BENLİGİNİ SARMIŞ BİR GENÇ KIZ. ... "Allah'ım lütfen banada nasip et " Meryem tekrar tekrar ellerini semaya kaldırıp dua eder... "Hacı olmayi. Kâbe yi görmeyi nasip et." Der ama bilmezki hangi şartlarda gideceğini zamanın ne göstere...