İçimiz büyük bir mezarlıktır, sevdiklerimizi.
Bir bir.
Gömdüğümüz...Ali nin söyleyeceği şartı simdiden merak ediyordum aman ne olucak. En fazla bana bir iş yaptırır yada bir şey taşıtır ben böyle düşüne düşüne ayağa kalktım oda salondaki koltuğa oturdu bende koltuğun diyer köşesine oturdum Ali bana bakıp konuşmaya başladı.
"Şartım ,KARIM OLMAN."
nasıl yani ne demek karım olman ahh hiç bir şey anlamadım ben soru sorar gibi bakarken bir anda jetonum düştü ve bir hışımla ayağa kalkıp bağırarak konuşmaya başladım
"Sen sen tam aşağılık bir adamın tekisin utanmadan karın mı olmamı istiyorsun,
ister izin ver ister izin verme ben burada asla kalmigcam."Diyip koşar adım bahçedeki kapıya doğru gittim bunu akıl edememişti galiba arkamdan koşarak geliyodu.
"Nereye gideceğini sanıyorsun."
Diyerek bağırıyordu
Bense dinlemiyordum tabana kuvvet kaciyodum sonuna kadarda gidecek tim tam dışarıya cikiyordumki korumalar etrafımi sardı kaçacak hiç bir yerim kalmamıştı başımı önüme egdim ve Ali nin gelmesini bekledim ilk defa bu kadar erkek olan bir ortamda bulunuyordum ve bu bana çok ağır yükler bindiriyordu günah ım boyumu aştı çoktan hiç olmazsa Ali bena Allah katında helaldi arkamı dönup Ali ye doğru yürüdüm ama tabiki pes etmigcektim sadece şimdilik.
Ali ye doğru gitmem Ali yi şaşırtmıştı ama bu benim umrumda bile değildi sadece buradan bu ortamdan çıkmak istiyorum başım eğik Alinin yanına vardım ama Ali hala bana bakıyordu buna bir son verip konuşmaya başladım."Lütfen gidelim."
Kafamı içeriyi gösterirken söylemiştim oda önce şaşırmış sonra koru.alara bakıp kafasını salladı ve içeriye girdi.
Tabi bende arkasından girdim içeriye.
Ali tekrar koltuğa kurulurken bende ayakta onu bekledim kafasını kaldırıp."Şartımı kabul ediyormusun."
"Ne demek istediğine bağlı."
Direk söylemiştim oda gulumseyip konuşmaya başladı Allah'ım insaAllah aklıma geleni istemesin lütfen.
"Bak eğer beni dinler ve eşim olmayı kabul edersen seninde istediklerin olur."
"Lütfen gitmeme izin ver hem söz veriyorum asla senden bahsetmigcem polislere falan kayboldum derim lütfen,içerde bir an sinirle öyle konuştum."
Ben buları söyledikten sonra biranda gülmeye başladı hem de sesli bir şekilde komik bir şey söylememiştim neden gülüyor du anlamıyor um kasları mi catip
"Bunda gülecek ne var."
"Sen benim polisten falan korktugumumu sanıyor sun gerçektende saf bir karım var,merak etme polisler seni arıyorlar ama bulamazlar."
Söyledikleri ile tekrar yüzüm düşmüştü gerçekten de bulamazlardi beni hele bu ormanda hiç bulamazlar Aff Aff bir daha şansımı denemek ten zarar gelmez deyil açtım ağzımı ama konuşamadım çünkü Ali bir anda kalkıp kolumu çekişti re çekiştire yukarı çıkarıyordu, resmen arkasından düşmemek için kosuyordum.
"Ne yaptığını sanıyorsun, bırak beni ,bırak dedim."
Az önce çıktığım odaya girdik ve beni hızla karşısına dikti ve bağırarak konuşmaya başladı.
"Eğerki beni dinlemezsen asla nenenin mezarını ziyaret edemezsin bu evde çürüyüp gidersin anladınmi beni."
O bağırdıkça bende agliyordum neden ben ona ne yaptım ne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUAM'DI KÂBE
SpiritualeALLAH AŞKI BUTUN BENLİGİNİ SARMIŞ BİR GENÇ KIZ. ... "Allah'ım lütfen banada nasip et " Meryem tekrar tekrar ellerini semaya kaldırıp dua eder... "Hacı olmayi. Kâbe yi görmeyi nasip et." Der ama bilmezki hangi şartlarda gideceğini zamanın ne göstere...