EY YÂR.
BENİ ÖYLE SEVKİ.
GÖRMEMİŞİN SEVDİĞİ OLMUŞ DESİNLER...Bazen insanlar neyin ne zaman geleceğini bilmediği gibi ne olacağını da bilmez tıpkı su an ki durumum gibi.
Yatakta oturmuş Ali ni saçlarını koşuyordum başını dizlerimin üzerine koymuş uyuyordu ilk defa bu kadar yakından izliyordum yüzünü öyle derin bakiyordumki sanki aklıma kazarcasina.
Bir gün onun benden gitmesinden o kadar korkuyorum.
ya benden sıkılırsa ne yaparım acaba ilk tanıştığı mizda da bu kadar sevmiş miydim bu kadar bağlanmış miydim hissettiğim neydi Aşk mıydı yoksa sevgimi bilmiyordum ama şunu çok iyi biliyorum ki onun benden vazgeçmesini istemiyordum, ben bunları düşünürken bir anda Ali kafasını kaldırıp yüzüme bakmaya başladı öyle güzel bakiyorki karşısında eriyip gitmekten korktum kessin şuan yanaklarim kızarmıştır bu düşünce ile hemen basımı yere egdim egmemle cenemden tutup kaldırması bir olmuştu şuan göz göze ydik ve kalbim bunu kaldıramayacağını hızlı bir şekilde haykırıyordu peki nefesim ,nefesim kesilmişti nefes alamıyordum gözlerimi kirparsam kaybolmasından korkuyordum resmen bütün organlarim Ali ye göre hareket ediyordu hele kalbim onun bir hareketi ile çıldırıyordu oda bu hissettiklerimi hissediyormudurki
Benim yaşadıkları mi oda yaşıyor mu acaba ben bu düşüncelerde boğuşurken biranda Ali kahkaha atmaya başladı ben hemen toparlanıp Ali den uzaklaşıp ne var der gibi baktım ama Ali durmuyorduki cevap versin sinirleniyordum artık niye gülüyor du kaşlarımı çatıp ali ye baktım sonunda o da durmuştu."Neden gülüyor sun."
Sorumla gözlerime baktı ve ve Allah'im bu adam yüzünden aklımı kaçırıcam neden bu kadar güzel bakiyorki aff afff.
"Senden asla vazgeçmiğcem."
Biran şaşırmıştım neden böyle söylediki acaba içimden geçenleri duydumuki ayy ya duyduysa rezil olmuştum.
Hâlâ cevap verememiştim zaten soru sormamıştı ki neden cevap vereyim .
Neden böyle gözlerime bakıyor daha fazla dayanamigcam gözlerim dolmaya başladı ve işte o an ahh işte ağlıyorum burnumu çeke çeke ağlıyordum o ise şok olmuşcasina bakıyordu ellerimi tutup."Deniz gözlüm neden agliyorsun."
Ne cevap verecektim o kadar güzel bakiyordunki o yüzden ağladım diyemezdim tabiki gözyaşlarım cenemde buluşurken başımı kaldırıp Ali ye baktım konuşamıyordum bari gozlerimden anlasın diye biranda beni kendisine çekip sarıldı ve şunlar döküldü ağzından.
"Gitme, benden gitme.çünkü bana aitsin, gidemezsin."
Bunları duyduğumda daha çok ağlamaya başladım çünkü ben onun gideceğini düşünürken oda benim gitmemden korkuyordu bende Ali nin sarılmasına karşılık verdim o benim kocamdi artık istediğim gibi sarilabilir istediğim kadar gözlerine bakabilirdim.
ALİ'den devam.
Esimdi artık o bilmese de birkaç gün de tanışıp evlenmiştik peki ya hatırlarda bu büyü bozulursa bozulursa bozulsun o benim karım.!
Kimselere vermem nede gitmesine izin veririm birakmam artık onu,
peki ne olmuştu da Ali Akbora biranda evlenmişti onu kendimde bilmiyordum beni ona bağlayan bir şey var ama çözemiyorum nenem evlendiğimi duyunca kimbilir ne kadar da çok sevinir hep sunu derdi'sen sen ol asla gelecekteki karına ihanet etme.'
Hiç anlayamamıştım ne dediğini.
Ama şimdi çok iyi anlıyorum şuana kadar asla bir kızla beraber olmadım sadece peşimden kosuyorlardi ve birkaç günlüğüne sevgili olup ayrılıyordum.
önceden asla birine bağlı olarak yasayamazdim yada etrafimdaki kadınlar yüzünden bu düşünceye sahip olmuşumdur.
Peki Meryem
Ya Meryem o çok farklı diğer kızlardan çok farklı ona bakinca saflığı temizliği görüyorum ve ne değişiktir ki onu gördüğümde bana Allah'ı hatırlatıyordu şuana kadar namaz kılmayan ben şimdi Meryem i tanıdıkça gördükçe onun gibi olmak istiyorum onun gibi ibadet etmek istiyorum hatta şu bile aklımdan geçti ben imam olmak onunda benim cemaatim olmasını istiyorum..şimdi elleri hafifçe saçlarımı okşarken huzur da olduğumu hissediyorum hem de uzun süredir bulamadığım huzuru onun dizilerinde uyuyarak bulmuştum başımı kaldırdım ve Deniz gözlüm ün yüzüne bakmaya başladım ama o hâlâ beni fark etmemişti bir anda. Gülme isteği gelince hemen patlattim kahkaha yı,
biran gözleri beni bulunca yavaş yavaş sustum çünkü kaşlarını catmaya çalışıyordu."Neden gülüyor sun."
Diye sordu bense cevap vermiyordum sadece anın tadını çıkarmaya çalışıyordum Ne kadar Şükür etsem azdı benim eşim bu kadar güzel ken ben nasıl yanımda gezdirirdim o zaman siyahlara büründü rurum ama zaten ferace giyiyor belki de artık çarşafa girme vakti gelmiştir evet evet bunu bir ara söylerim.
"Senden asla vazgeçmiğcem."
Biran kalbimden geçeni dilime vurmuştum ilk defa böyle oluyordum ilk defa bir kızla bu şekilde konuşuyordum
O ise önce şaşırmış sonrada alğlamaya başladı neden ağlıyordu acaba hafızasını geri mi kazandı.
Ellerini tutup."Deniz gözlüm neden agliyorsun."
Diye sordum ama söylemiyordu gözlerime baktığında o denizi andıran mavilikleri kızarmıştı daha fazla dayanamayıp çekip sarıldım ve şunları söyledim.
"Gitme, benden gitme.çünkü bana aitsin, gidemezsin."
Bu söylediklerim içimdeki korkunun disa yansımaları ydi onunda bana karşılık vermesi ile daha çok sardim.
Ve öylece uyumustuk....
Gözlerim ağır ağır açımistimki yanımda Meyem i görünce tebessüm um yüzüme yayıldı işte tamda istediğim gibi oldu yanımda görmek istediğim insanla uyaniyordum akşam birbirimize sarılarak uyumustuk.
Yüzünü incelemeye başladım çünkü o uyanıkken beceremiyordum.Onunda yavaşça kımıldadığını görünce uyuma numarasına yatıp onu bekledim şuan gözlerim kapalı ve çok heyecanlıydim.
Yatağın çökmesi ile oturduğunu anladım eee niye birşey yapmıyor daha fazla dayanamigcam gözlerimi açıcam artık tam açacaktımki Meryem un yataktan indiğini gördüm ve artık gözlerimi açmıştım ama o beni görmüyordu arkası dönük tü sanki hasta falandi. Neden bu şekilde davranıyordu bende yataktan doğrulup oturur pozisyonunda Deniz gözlümu izlemeye başladım ne kadar şükretsem azdı ben içimden Allah'a binlerce kez şükür ederken oda yürüyordu tam kapıya ulaşmıştı ki birden yere yığıldı...Bir bolum le daha karsinizdayim İnşaAllah beğenisini ve yorumunu eksik etmezsiniz.
SELAMETLE.🙋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUAM'DI KÂBE
SpiritualALLAH AŞKI BUTUN BENLİGİNİ SARMIŞ BİR GENÇ KIZ. ... "Allah'ım lütfen banada nasip et " Meryem tekrar tekrar ellerini semaya kaldırıp dua eder... "Hacı olmayi. Kâbe yi görmeyi nasip et." Der ama bilmezki hangi şartlarda gideceğini zamanın ne göstere...