J-1

2.8K 316 101
                                    

Klasik bir kitap tadındaydı onun hayatı. Okula geldiği gibi bir popülerlik kazanmış ve herkes tarafından sevilmişti.

Jimin için bunlar hava atacağı şeylerdi. Sevilmek memnun ediyor,egosunu tatmin ediyordu ve şımarık bir velet gibi davranmasını sağlıyordu.

Ama onun aksine en yakın dostu Taehyung daha sessiz,daha sıradandı. Yakın dost olmak bu iki zıt kutup için garip gelse de zaten zıt kutuplar da birbirini çekmez miydi?

Jimin bir 'playboy' değildi yinede kızlar ona yanaşınca yüz vermeden de edemezdi. Belki de bu popülerlik onu böyle bir yola sürmüştü,bilinmez. Yinede mutluydu. Gittiği partilerde,bulunduğu her ortamda bir ışık misali parlamak onu mutlu ediyordu,bunun aksine kimse yanında gezinen Taehyung'u fark etmezdi.

Taehyung'ta fark edilmek istemiyordu zaten. Jimin'in yanında olmasına rağmen kimse tarafından fark edilmemesi garip olsa bile onu mutlu ediyordu. O vıcık vıcık tavırlara,cilvelere ya da daha fazlasına katlanabilecek birisi değildi,Jimin'in aksine.

Onlar gerçektende çok farklı iki insandı yine de yalnız kaldıklarında belki Jimin'in belki de Taehyung'un evinde. Baş başa kaldıkları her yerde birbirlerini eğlendirir ve duvarları şen kahkahaları ile süslerlerdi.

Ama bir süre sonra Jimin'i sevenler kadar sevmeyenlerin varlığı da belirginleşmeye başladı ve saçma bir filmin o korkutucu karakteri olarak adlandırılmaya başladı Jimin.

'Jennifer'

Kim böyle bir filmin böyle bir benzerliğine inanırdı ki? Bunlara inananların ahmaklığı Taehyung'u hep güldürmüştü.

Kana susamış Jennifer ve cana yakın Jimin... İkisi de birbirleri ile alakasızdı. Ayrıca Tanrı aşkına bu bir gerçek değildi. Adı üstünde kurgulanmış ve beyaz perdeye aktarılmış bir filmdi. Gerçeklik payı yoktu.

Taehyung bunu Jimin'e anlatınca Jimin gülüp geçmişti. O bile komik bulmuştu kesinlikle.

"Peki Jennifer'a ne oldu?"

Diye sormuştu Taehyung umursamazca. Gerçekten izleme gereksinimi bile duymayacağı bir filmdi.

"Öldü. En yakın arkadaşı öldürdü."

Taehyung kıkırdandı ve mırıldandı.

"O yakın arkadaşta ben olmalıyım huh?"

"Evet,sensin."

Jennifer :: VMin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin