Taehyung
Eğer size sülük gibi yapışan,sizi görünce el sallayan,yanınıza gelip sözcükleri uzatarak 'nasılsıııın?' diyen kısacası yılışık bir partneriniz varsa kesinlikle okul size zindan oluyordu.
Özellikle kız her yanıma gelişinde Jimin ortalıktan kayboluyordu. Yalnız konuşmamızı bu denli çok istediğini bilmiyordum. Biriyle birlikte olmamı bu denli çok mu istiyordu yani?
Yine aynı durum yaşandığında bu sefer gitmek üzere olan Jimin'in kolunu kavradım. Gerçekten bu durum geriyor ve sinirlerimi bozuyordu.
Karşımdaki hala adını bilmediğim kıza bakıp mırıldandım bıkkınlıkla.
"Bak sadece mezuniyette seninle eş olacağım. Mezuniyeti umursamıyorum. Bir partner şart ve seni istemiyorum ama hevesini de kıramam tamam mı? Sadece sürekli yanıma gelme."
Kızın kırıldığının farkındaydım ama kimin umrunda? Bende kırılıyordum. Jimin bizi yalnız bırakınca kırılıyordum.
Uzaklaşan ince bedeni izleyip ardından Jimin'e döndüm. Yüzünde koca bir gülümseme ile kızın arkasından bakıyordu.
"Neye gülüyorsun?"
Sinirle sorduğumda toparlanıp boğazını temizledi,yüzündeki gülüş kayboldu ve yüzüme ciddiyetle baktı.
"Yazık oldu."
'Sanane Jimin!' diye çıkışmamak için kendimi zor tutuyordum. Sinirliydim ve ortamı kızıştırmak istemiyordum. Onunla atışamazdım aramıza soğukluk,kırgınlık girmesini zerre istemiyordum bu yüzden bıkkınlıkla soluklanıp fısıldadım.
"Her neyse. Sürekli gelmesi canımı sıkıyordu.. O gelince senin gitmen de ayrı bir durum tabii."
Kaşları havaya kalktı ve kalabalığı umursamadan arkasında kalan duvara yaslanıp kahkaha attı. Komik bir şey dediğimi sanmıyordum. Ama dediklerim onu epey eğlendiriyordu anlaşılan.
"Ne yani sizin yakınlaşmanızı istediğim için gittiğimi falan mı sandın?"
Toparlanıp şaşkınlıkla yüzüme baktı. Tabiki böyle sanmıştım. Başka ne tür bir şey anlamamı bekliyordu acaba?
"Evet. Öyle değil mi?"
Oflayıp parmaklarını kahverengi tutamlarımda gezdirdi ve mırıldandı.
"Hayır. Sadece kıza sinir oluyordum. Pek fazla paylaşımcı değilim. Özellikle konu sensen. Kimseyle paylaşamam seni"
Tebessüm ettiğinde gülümsedim. Bu dedikleri 'arkadaşça'ydı değil mi? Yine de kıskanıyor olması da harika hissettiriyordu. Onda bıraktığım olumlu her şeyin tadına varmak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jennifer :: VMin ✔
Fanfic'Şimdi daha iyi anlayabiliyorum. Jennifer gerçek.' ||15.04.2017||