Taehyung
Mezuniyete günler vardı ve bu durum beni zerre heyecanlandırmıyordu. Güzel kıyafetler,şuh kahkahalar ve danslar... Kesinlikle sevmediğim şeylerdi. Yeni aldığı kıyafetle giymek için heyecanlı kızlar midemi bulandırıyordu. Sanki herkes duysun diye bağırıyorlardı aldıkları şeylerin fiyatlarını söylerken. Ve benim tek umursadığım ise Jimin'in eşinin kim olduğuydu. Partneri hakkında bir şey söylemiyordu hatta yanına bir kız bile gelmiyordu bu konu hakkında.
Ayrıca,sevdiği kişiyi öğrenecektim. Bu kişinin kim olduğu hakkında fikir üretemiyor ama kendimi oluşacak acıya karşı güçlü kılmaya çalışıyordum. Biliyordum,dediğini duyduktan sonra tüm 'boşver unut onu' laflarıma rağmen canım oldukça acıyacaktı.
Buna rağmen onu unutmaya çalışıyor ama ertesi gün yanımda oturan bedeni ile heyecandan kalp atışlarım kulaklarıma misafirlik yapıyordu.
Göz ucuyla yanımdaki bedene bakıp kafamı hemen eğdim. Ne diyecektim ki? İnce tatlı sesini duymak istiyordum şuan. Aklıma bir şey gelmiyordu ama. Ve dersteydik...
Mezuniyete günler kalmıştı ve hala hocalar ders işliyordu. Farkında değiller mi? Biz son sınıftık. Mezuniyetten 1 hafta sonra bu okuldan gidiyorduk. Neden serbest bırakma gereği duymuyorlardı?
"Jimin"
Fısıldadığımda not almayı bırakıp yüzüme baktı ve gülümsedi. Geçen gün onu sevmediğim hakkında söylediğim yalanın ardından gülümsemiş sonrada bir şey söylemeden çekip gitmişti. Açıkçası bu tavrını beni sevdiği için ve 'hayır' dediğimde üzüldüğü için yapmasını isterdim. Ama o derse geldiğinde telefonunun çaldığı hakkında bir şeyler söylemişti. Oysa ben duymamıştım. Ciddi bir transta falan olmalıydım anlaşılan.
"Hmm?"
Kalemi de defterin arasına koyup yüzüme baktı.
"Sıkılıyorum. Tanrım hala neden ders işliyorlar?"
Kıkırdanıp hocaya kısa süreli bir bakış attı ve omuz silkip cevapladı.
"Bilmiyorum."
Dudak büzdüğünde yutkunup kafamı çevirdim. Bunu yapmamalıydı. Beni zor durumda bırakmamalıydı.
"Hadi bana partnerinin kim olduğunu söyle,merak ediyorum"
Söylemeyeceğini biliyordum. Yine de tekrar şansımı denemek istemiştim.
"Taehyung çok meraklısın."
Dudaklarını birbirine bastırıp ardından kıkırdandı.
"Partnerim... Sensin?"
Kaşlarım havalandı ve gözlerim irileşti benimle dalga geçiyor olmalıydı. Ben partiye başkası ile gidecektim.
"Ama o kız ne o-"
"Ben onu hallederim. Partnerim ol Taehyung. Bir kızla gitmek istemiyorum. Seninle gitmek istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jennifer :: VMin ✔
Fanfiction'Şimdi daha iyi anlayabiliyorum. Jennifer gerçek.' ||15.04.2017||