Taehyung
Sanki dün yanlışlıkla çarpışmıştık ve dudaklarımız hafif sürtünmüştü. Çünkü Jimin'in umursamaz havasına bakılırsa tam olarak böyle gelişmiş gibiydi. Üstünü örtmüş ve konu hakkında tek bir kelime bile etmemişti.
Oysa ben gece boyunca sağa sola dönmüş,yumuşak ve soğuk dudaklarının verdiği his aklıma geldikçe ergen kızlar gibi yatakta tepinmiştim. Hadi ama o benim arkadaşım neden bunları sorgulayıp yanlış yerlere çekiyordum?
Ama yanlış yerlere sürüklenen tek şey düşüncelerim de değildi,keşke sadece bununla sınırlı kalsa. Ama duygularımda hızlı bir şekilde değişiklik gösteriyordu. Ne kadar doğruydu? İşte bu tartışılır yine de sabahtan beri Jimin'in yanımdaki varlığı bile heyecanlandırıyordu. Jimin bunları öğrense ne yapardı? Büyük ihtimal güler ve ardından 'Dostum' derdi alaylı bir ses tonuyla. Dostum... Kalbime her bir hecesinin sağlı sollu çarpacağına da eminin hani.
Tanrım neden bu kadar kısa bir sürede ahmakça bir duygu yoğunluğuna kapılıp sürüklenmiştim ki? Daha üzerinden 24 saat geçmemişti ve bu çok fazla hızlıydı.
"Taehyung"
İnce sesi kulaklarıma doldu. Bir kış akşamı kesinlikle ısınmak için ihtiyacım olan şey sesiymiş gibi hissetmiştim.
"Efendim."
Kafamı koyduğum sıradan sonunda kaldırıp yüzüne bakabilme cesaretini edinebilmiştim.
"Hasta mısın? Sabahtan beri tek bir tepki göstermedin."
Bakışlarım dudaklarına kayıp duruyordu ve bunu engellemek için kafamı çevirmek zorunda kaldım.
"Geç uyudum sorun yok."
Sorun var. Beni neden öptüğünü merak ediyorum? Nasıl bir girdaptayım,sürükleniyorum fark et istiyorum.
Sevmek zaman kavramını içinde barındırmaz bana göre. Sadece birkaç saniyeyle ya da birkaç dakika,birkaç gün,ay ya da yılda gerçekleşebilir. Belli bir zaman kavramı barındırmaz ve kişiden kişiye değişir.
Ve ben galiba en yakın arkadaşıma ilgi beslemeye başladım. Tekrar o yumuşak ve soğuk dudakları hissetmek istiyorum. Hissetmek ve dudaklarını dudaklarım ile ısıtmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jennifer :: VMin ✔
Fanfiction'Şimdi daha iyi anlayabiliyorum. Jennifer gerçek.' ||15.04.2017||