Taehyung
"Yemiyorsan ben yiyebilirim."
Jimin önündeki sandiviçi önüme ittirince memmuniyetle sırıtıp Jimin'e baktım.
Onun evinde,onun odasındaydık ve Jimin yatağımda yemek yeme dese bile buna uymayıp yatağın üzerindeki tabağı alıp sandiviçi yemeye başladım.
Üstü çıplaktı ve altında diz kapaklarının üzerinde biten kırmızı bir şort vardı. İlk kez vücudunu gördüğümden değil de fazla zayıfladığı için belli olan kaburgalarından dolayı olsa gerek gözlerimi vücudunda defalarca dolaştırmıştım.
Sonra gözüm köprücüklerindeki yaralara kaydı.
"Ne oldu orana?"
Elimdeki tabağı kenara koyup son kalan parçayı da yedikten sonra ona yaklaştım ve elimi köprücüklerine götürdüm. Büyük bir yara değildi en azından defalarca vücuduna baktığımda fark etmiştim yani bir şekilde dikkatli bakınca farkedilen tırnak izleri mevcuttu.
Kardeşi ile mi kavga etmişti? Bu biraz saçma olurdu yani çok iyi anlaşıyorlardı ve kız kardeşi ile atışsalar bile bu denli şeyler yapmayacak bir olgunluğa sahipti kardeşi,kesinlikle yaşına göre çok olgundu.
"Yoksa benden gizli birileriyle okulda kavga mı ettin Jimin?"
Bu mümkün değildi. Çünkü hep bir arada gezerdik tabi geçen gün öğle arası ortadan kaybolmasını saymazsak.
Bir dakika üstünü de değiştirmişti yani bu mümkün olabilirdi?
"O öğle arası ne oldu Jimin?"
Yüzüne endişeyle baktığımda gözlerini gözlerime odakladı ve elimi hızla kavrayıp daha ne olduğunu anlayamadan sırtımın yatakla buluşmasını sağladı.
"Taehyung çok meraklısın."
Omuz silkti. Ne zamandan beri birbirimizden bir şeyler saklar olmuştuk ki bana anlatmıyordu.
"A-"
Dudaklarımı araladığım gibi dudaklarımda hissettiğim baskı ile sözüm yarım kalmıştı.
Dudaklarını ayırınca yüzüne şaşkınlıkla bakmama rağmen o gülümsedi.
"Sadece küçük bir olaydı. Sorun yok."
Şuan o kavgayı umursayacak değildim ya. Jimin beni öpmüştü. Dolgun dudaklarının yumuşak dokusunu hissetmek neden bu kadar heyecanlandırmıştı peki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jennifer :: VMin ✔
Fanfiction'Şimdi daha iyi anlayabiliyorum. Jennifer gerçek.' ||15.04.2017||