III - Atak - Ona

6K 227 9
                                    

- Tak się śmiejesz ciekawie, czy będziesz się śmiał, gdybym powiedziała, że jestem w ciąży - byłam w szoku zerknęłam na Nialla, ale go nie było modliłam się, aby tylko poszedł po leki proszę, proszę.

- Chyba sobie żartujesz ? - zapytał z nadzieją i spojrzał na nią jak na idiotkę.

- Nie nie żartuje- i tyle mi wystarczyło.

- Eee przepraszam - powiedziałam cicho musiałam się szybko ulotnić muszę iść po te głupie pigułki.

- Wszystko w porządku skarbie ?-  zapytała mama Zayna Pattie.

- Mam nie mogłem ich znaleźć- powiedział Niall, podając mi pudełko. Szybko wzięłam je do ręki, żeby nikt nie wiedział.

- Wiesz, że jak je weźmiesz to będziesz senna - cholera nie przemyślałam tego.

- Wytrzymam spokojnie nie wezmę na razie - powiedziałam i szepcząc mu na ucho podziękowania.

- No więc jestem w 4 tygodniu ciąży- powiedziała po chwilii wszyscy byli w szoku nikt się nie odezwał. Spojrzałam na Nialla i on wiedział, co będzie się działo.

- Sophia będzie dobrze, spójrz na mnie - nie wytrzymałam wzięłam talerz i rzuciłam nim o podłogę, byłam jak w transie nic nie słyszałam tylko pojedyńcze słowa Nialla jak każe swojej żonie iść do dzieci i jak mówi, żeby lepiej Samanta wyszła, jak chce żyć.

- Nie ! - krzyknęła, kiedy wyprosił ją stąd.

- Samanta wyjdź dla twojego dobra - byłam jak w amoku, jak oni rozmawiali ja rzucałam talerzami o podłogę, o ścianę wszędzie, gdzie się dało.

- Cholera jasna przynieść strzykawkę szybko- krzyknął do kogoś wziął mnie do siebie przytulił i szeptał uspakajające słowa.

- Ona jest wariatką - usłyszałam, a zdążyłam się uspokajać powoli. Zaczęłam się wyrywać i kazał wszystkim wyjść nie wytrzymałam nie zdążyła wyjść podeszłam do niej.

- Nie wiesz jak to jest. Jesteś bezuczuciową suką, której nigdy nie widziałam na oczy nie wiem, co Zayn w tobie widzi jesteś sztuczna, jak powiedział młody.. - miałam coś jeszcze powiedzieć, ale uczułam ukłucie na ręku i wpadłam w ramiona nawet nie wiem kogo i zasnęłam.

Kocham Cie Debilu Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz