Když dovyprávěl tu pohádku, já se začala smát. Theo se tvářil naprosto vážně, ale já si musela ulevit smíchem. Tázavě pozvedl obočí.
,,Co ti na tom přijde legračního?" zeptal se mě nechápavě a já se začala ještě více smát.
Po chvíli mého záchvatu smíchu mi moje zvědavost nedala a já se musela optat
,,Tak ne každý ti na potkání začne povídat o vlkodlacích, kaminách a upírech. Pokud je to pravda, ukaž mi to." pořád jsem tomu nemohla uvěřit.
Vždy jsem si myslela, že to může existovat, ale přeci jen když to uslyšíte od někoho jiného, zní to ujetě.
,,Za prvé, jsou to kanimy a za druhé, řekni spíš Scottovi, nechci tě vystrašit..." poškrábal se na zátylku a nervózně se usmál.
Aww, on je tak rozkošný!
,,Proč do toho zahrnuješ Scotta? On je taky něco z těch potvor?" rozrušeně jsem se ho zeptala a on je kývl hlavou na souhlas.
,,Asi to nebude trvat tak dlouho, protože jde sem a je dost nervózní." Odfrkl si a já se pozastavila nad tím, jak to může vědět.
To je jedno. Možná udělám tu největší pitomost na světě, ale chci vědět, jestli bude Scotty žárlit.. Při mém příjezdu vypadal, že má o mně pořád zájem, ale potom jsem se dozvěděla to o Kiře a zamotala jsem se do toho.
Pozorně jsem si Thea přeměřila pohledem a nalepila jsem se na jeho rty. Chvíli jen zaraženě seděl, ale poté mi začal polibky oplácet. Jak jsem očekávala, líbal skvěle.
Po pár vteřinách se otevřely dveře a v nich se objevil Scott. Dělala jsem, že jsem si ho nevšimla a dál hladově líbala Thea. Scott si hlasitě odkašal, a tak jsem se musela odlepit od tmavovláska. Tázavě jsem se zahleděla do očí druhému tmavovláskovi.
Viděla jsem v nich rozzuřenost a během vteřiny se mu z tmavě hnědých očí staly rudé, z úst mu vylezly dlouhé špičaté zuby a chytl rukou s dlouhými drápy Thea pod krkem. Já na ně jen zaraženě civěla a nevěděla, co mám dělat.
Oba si koukaly vzájemně do očí. Jedny byly klidné, dokonce snad spokojené tou situací a ty druhé byly děsivé a plné zlosti.
Možná se často nebojím, ale přeci jen když před sebou uvidíte člověka s červenýma očima, čouhajícími špičáky z pusy a s dlouhými nehty sami od sebe se rozklepete. Což byl teď můj případ.
Tohle jsem nechtěla udělat. Rychle jsem se přesouvala ke dveřím a těsně před nimi jsem o něco zakopla a rozplácla se jak dlouhá, tak široká na zem. Dva páry očí se přesunuly na mě a já zaskučela bolestí. Při tom pádu jsem se bouchla do hlavy.
Scottovy oči najednou zjihly a rozeběhl se ke mně. Nechal Thea spadnout na zem držícího se za krk. Já už je tolik nevnímala, protože jsem se snažila udržet otevřené oči, ale byly jako z olova, a tak jsem je po pár pokusech nechala klesnout.
Za těch pár dní, co jsem v Beacon Hills, jen pořád upadám do bezvědomí.
Chtěla jsem se už konečně zbavit té bolesti a nechat se pohltit tmou, ale má mysl mě chtěla nechat trpět, a tak jsem jen ležela v bezvědomí.
Slyšela jsem všechno (i když dost chabě, ale pořád jsem byla při smyslech), cítila jsem všechno (hlavně tu ukrutnou bolest tepající v mém spánku), ale nemohla jsem zvednout má víčka.
Chvíli jsem ještě takhle trpěla, ale nakonec mě konečně ta temnota ukolébala do sladkého bezvědomí.
*******
ČTEŠ
Werewolf or Vampire? | Teen Wolf ✔
FanfictionOba dva na mě viseli zrakem. Stačil by jeden pohyb. Jen posunout prst o milimetr. Bála jsem se i mrknout. Věděla jsem, že každou vteřinou zemřu. Byla jsem s tím smířená. Už nikdy bych neuviděla lásku mého života, mé dvojče, tátu, mé nejlepší kamarád...