14. Bestie

704 31 2
                                    

,,Jak?!" napůl nadšeně a napůl vyděšeně vykřikli  Stiles a Lydia nastejno. Překvapeně se na sebe otočili a zahleděli si do očí. 

Theo si odkašlal a oba poplašeně s růžovými tvářemi odvrátili zrak. 

,,Na to jsem ještě nepřišel, ale - i když to říkám velmi nerad - můžeme dát hlavy dohromady, přemýšlet nad tím a přijít na to. Společnou spoluprácí můžeme Katie vrátit zpět." Theo její jméno zašeptal tak jemně a sladce. Zjihl mu pohled a v mysli mu vyplul obrázek křehké tmavovlasé dívky. 

Všichni na tom byli stejně. Teda kromě jedné z nich. 

,,Děláš si srandu? Kdo by chtěl tu couru zpět? Vždyť dělala jen samé škody." Posměšně si odfrkla Malia. Stočily se na ni nevěřícně pohledy. 

,,Co je? Stejně všichni víte, že mám pravdu, ale nechcete si to přiznat." nechápavě a zároveň nadřízeně se ušklíbla a začala se zvedat z pohovky. Theo po ní skočí a surově ji přitiskl pod krkem ke zdi. 

,,Co si to dovoluješ? Katie je mnohem lepší než ty. Jenom na ni žárlíš, protože ji má každý rád. A tebe? Nikdo." tvrdá slova uhodila Maliu do tváře a na okamžik jí po tváři přeběhl smutek, ale nechtěla vypadat jako slaboch, a tak se jen zakousla Thea do ruky. Ten si bolestně ruku přilepil k tělu a Malia s tichým ,,až vás zklame, budete za mnou lézt po čtyřech" odešla pryč. Ostatní jen nepřítomně koukali na dveře a snažili se pobrat předešlou scénu. Stiles se za ní naštvaně vydal. 

,,A mě soudíte za to, že jsem sobecký, ale hledáte na špatném místě." Odsekl rozhořčeně Theo po pár tíživých minutách. Ve vzduchu bylo cítit napětí, které nad nimi viselo jako obláček připravený udeřit blesky. Scott se snažil celou situaci zachránit i přesto, že ho to zasáhlo. 

,,Říkáš pravdu?" Podezíravě se zeptal Thea, i když moc dobře věděl, že nelže. 

,,Já si myslím, že říká pravdu. Když přišel, tvářil se nezaujatě a nadřízeně, ale jakmile došlo slovo na Katherine, vypadal jinak. Zasněně. Zamilovaně.." slova se ujala Kira. Scott jen přikývl a obočí se mu zamyšlením spojilo v jedno. 

,,Fajn, jaký máš plán? Myslím si, že se nemusíme domlouvat, jestli s tím všichni souhlasí, protože věřím, že ano. Pokud ne, můžete hned odejít." řekl vůdcovsky Scott a na vteřinu mu jeho čokoládově hnědé oči svitly červeně. Všichni se na něj koukali s úctou a nehnuli ani prstem.

,,Mám plán, teda spíš navrh. Napadlo mě, že bychom mohli jít za Deatonem a zeptat se ho na to. Je už zpátky? Vždycky na všechno ohledně nadpřirozena věděl odpověď." Theo si zamyšleně mnul bradu a svůj zamýšlený pohled věnoval Scottovi. 

,,To je chytrý.. Ano, už je zpět. Můžeme tam zítra zajít." odpověděl mu neochotně a otráveně Scott. 

,,Od tebe jsem teda čekal více nadšení. Vždycky jsi se o svoji 'nejlepší kamarádku' staral až přehnaně moc a teď si z toho snad otrávený." zavrčel na Scotta provokativně Theo a poslední větu naštvaně zdůraznil. 

,,Jsem nadšený, ale mnohem víc bych byl, kdybych nemusel spolupracovat s tebou. Ty si třeba neuvědomuješ, že kdybys nepřijel, všechno by bylo lepší!" odsekl mu Scott a zuby mu zaskřípaly. 

,,V klidu Scotte, nemá cenu se s ním pohádat. Jemu je to jedno, chce tě jen vyprovokovat." Snažil se ho uklidnit, který se už dávno zvedl ze studené podlahy, a bratrsky ho poplácal po rameni.

,,No jasný, pořád za tebou chodí tenhle ocásek. Myslíš si, že kdyby mi na ní nezáleželo, půjdu za váma?" Řekl ironicky Theo a odešel pryč. 

,,Konečně je ten hajzl pryč hajzl." ulevila si Kira a vyčerpaně se zhroutila na židli.

*******

Studený vítr se opřel do koruny stromů a mně se zimou otřáslo tělo. Vůně jehličí a kůry mě hned udeřila do nosu. Mé rty byly mokré.

Proč? 

Olízla jsem si je a ucítila kovovou sladkou pachuť. Dřívější sladká chuť byla nyní hořká. 

Co to.. 

Rychle  jsem otevřela oči a vystřelila do sedu, ale neměla jsem to dělat, protože mě začala třeštit hlava jako po divokém večírku. 

Počkat.. Co jsem dělala včera? A předevčírem? A před rokem? 

,,Nebojte se, lady, za chvíli vám bude lépe." za sebou jsem uslyšela cizí hlas a poplašeně jsem se otočila. 

,,Kdo jste? A co dělám tady v lese? A kdo jsem vlastně já?" vychrlila jsem na neznámého černovlasého, postaršího, snědšího pána přede mnou spoustu otázek. 

,,Mé jméno není podstatné, ale pá přezdívka je Bestie. Zrovna jsem vás probudil z věčného spánku, měla byste mi být více vděčná. Oh, však já vás to později naučím." tajemně se usmál a pokračoval dál. 

,,A vy byste měla být Katherine. Krásné jméno pro krásnou dívku.. Ale teď už vás musím zasvětit do toho nejlepšího.. "


Werewolf or Vampire? | Teen Wolf ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat