13. Co tady děláš?

769 33 0
                                    


Pohled třetí osoby

Po té tragédii s Katherine uplynuly už dva týdny. Každý se začal chovat jinak.. Zvláštně. 

Pro nikoho není jednoduché přijít o kamaráda či člena rodiny tak nečekaně a rychle. 

Ta společná bolest spojila Scottovu smečku ještě víc dohromady. Kvůli podpoře, potřebě hlídat své milované, dokonce i kvůli pomstě. 

Každá bolest jednou přebolí, ale nikdo neřekl kdy. Někdy se snažíme bolest zazdít do nitra srdce, nechat nás to pohltit - změnit a předstírat jiné pocity. Že se nic nestalo. Že nás to nebolí. Že jsme silní. Že všechno zvládneme sami bez jakékoli pomoci. 

Mýlíme se. Nalháváme si to. Vždy se to snažíme překonat, ale nejde to lehce. Každý člověk si zaslouží být vyslechnut a podpořen i přesto, že je sebevíc špatný. Každý špatný člověk byl dobrý, avšak později se stal zlým díky tomu, že se nechal zlomit a změnit. Vždy si něco zažil a snažil se na to zapomenout. 

Každý je v nitru dobrý, ale tu svou část neukáže každému. Chtěl by, ale prošel si zlými časy. Někdy svou dobrou stránku ukázal, ale někdo to obrátil proti nim. Bojí se, že jim zase někdo vrazí kudlu do zad. Brání se jiným způsobem. Špatným. 

Ale všichni máme něco společného. Bolest. Nemilosrdnou a dlouho bolící. Jak fyzickou, tak i psychickou. I když si to nechceme přiznat, vždy z nás udělá člověka. 

Takto trpěl hnědovlásek dumající nad tím, proč se nedalo oživit i Katie, když všechny ostatní chiméry ano. Smečka minulých chimér ho poslušně poslouchala, avšak bez Katie to nebylo ono. Spílala by mu za to, že dělá kraviny. A nebo by to kvůli ní ani neudělal. 

Ale ona tu není.. Už není cesty zpět z téhle temnoty. 

Aniž by si to Theo uvědomoval, nedaleko od něj se také trápil jiný hnědovlásek. Vždy si přál mít svou rodinu pohromadě, ale osud mu nepřál a podkopával mu nadále nohy. Bolest ze smrti matky byla menší, protože byl malý a ještě to tolik nechápal, avšak bolest po ztrátě svého dvojčete byla pro něj pořád otevřená rána. 

Ta bolest z něj udělala jiného člověka. Silnějšího, ale přesto i slabšího, než kdy jindy. 

Naštěstí on si své chyby uvědomoval a napravoval je. Nesnažil se je vymazat, ale stál naproti pravdě a bojoval s ní. 

Jeho otec byl z toho také špatný, ale snažil se ochránit alespoň posledního člena své rodiny. 

Sliboval si, že nenechá nikoho, aby mu Smrt vzala i toho posledního.

*******

Scott svolal celou svou smečku, protože potřebovali plán. Všichni se tedy za pár minut setkali ve Scottově domě. Netrpělivě čekali, co jim chtěl sdělit. 

Scott jako by jejich přítomnost vůbec nevstřebal a nadále zadumaně hleděl do zdi. Kira si ho nešťastně prohlížela a snažila se nemyslet na poslední dny. 

Scott si jí po smrti Katie přestal všímat. Nebyl jako předtím a byl skoro pořád duchem nepřítomný. Nalhává si, že je to kvůli tomu, že mu zemřela jeho nejlepší kamarádka z dětství a ne kvůli tomu, že přišel o tajnou lásku. Mezi Scottem a Katherine to vždy tak nějak divně jiskřilo, že by si toho všiml i slepý. A určitě to nebylo tím, že byli nejlepší kamarádi. 

Zavrtěla radši hlavou, jako by jí snad tyto myšlenky mohly vypadnout z hlavy, a pomalu vykročila ke svému chlapci. Jemně ho pohladila po paži a on se k ní vylekaně otočil. 

,,Copak důležitého se děje, že si nás zavolal k tobě?" laskavě se na něj pousmála a pevně mu stiskla dlaň. Minutu se vpíjely navzájem svými kukadly, avšak Scott se jako první odvrátil.

,,Musíme začít něco dělat proti Theový smečce. Nelíbí se mi, jak hodně zabíjí. I když mi moc hlava nebere, kdo z nich dokáže někoho tak rozcupovat.." mnul si bradu a zapáleně pozoroval ostatní kamarády. 

,,Nic bych neplánoval, protože to není nikdo ode mě. Něco jiného to dělá a já vím kdo." Ozval se ode dveří pohrdavý chraplák a všechny zraky se přesunouĺy na hnědovlasého chlapce opírajícího se o rám dveří. 

,,Co ty tady děláš, Theo?" zavrčela na Thea Malia a bojovně si stoupla se Scottem přede všechny.

 ,,Chci, abychom se spojili.." začal otráveně Theo, ale Liam ho nenechal domluvit. 

,,Ty a pomoct nám? Tss.. To povídej holubům na střeše a ne nám. Co jsi udělal s Hayden? Dělej, vyklop to ty zmetku!" zakřičel na něj a skočil po něm. Theo jen znuděně chytl Liama za jeho špinavě blonďatou čupřinu a odhodil ho na zeď, kde se svezl k zemi. 

,,Hele, přišel jsem v míru a chci zabít to, co zabíjí ostatní. Všichni zůstaňte sedět na té pohovce a poslouchejte mě." odsekl značně podrážděně hnědovlásek a oprášil si neviditelná smítka z rukou. 

,,Nenechám si poroučet od takového podrazáka jako jsi ty. Ale dělej, řekni nám to." vyjel na něj Scott a stoupl si naproti němu se zkříženýma rukama na hrudi. 

,,Jak už jsem říkal, někdo nebo spíš něco zabíjí lidi i z mé smečky. To se mi samozřejmě nelíbí.." 

,,Pff, tobě se to nelíbí. Tak určitě." Zamumlala si Lydie schválně nahlas, avšak hnědovlásek to záměrně ignoroval. 

,,Hrůzní doktoři si o něčem takovém povídali ještě předtím, než byl s nimi konec. Vrátili zpět do téhle dob jednu z nejstrašnějších postav nadpřirozena. Říká se jí bestie a to nejlepší nakonec..

Prý dokáže vrátit zpět život Katie.."


Werewolf or Vampire? | Teen Wolf ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat