8. Lydiina krev

1.1K 54 0
                                    


Mé hrdlo spaloval žár ohně. Nešlo to ovládat, hlad byl mnohem silnější. 

Mým směrem zavanul vánek a já ve vzduchu ucítila krev. Čerstvou lidskou krev. 

Dost - možná až nadpřirozeně -rychle jsem se vydala tím směrem. Během vteřiny jsem stála u policie, kde byly dveře otevřené dokořán. V mrtvolné tichu jsem uslyšela slabé steny. 

Olízla jsem si rty a kráčela blíže k bolestným stenům. Vždy je u přijímacím pultu někdo, ale teď tam nikdo nebyl. Na zemi jsem uviděla krev. Mé tělo se hned vydal podél té šmouhy. 

Na konci krvavé louže jsem uviděla osobu. Už jsem se na ní chtěla vrhnout, avšak po zjištení, kdo tam leží, jsem si to rozmyslela.

Nad mou nejlepší kamarádkou Lydií klečela Kira a držela jí břicho, ze kterého se jí šinulo hodně krve. Její bledá tvář na mě hleděla a chabě se usmála. Má lidská stránka zvítězila nad tím zvířetem ve mně a já se k ní starostlivě rozeběhla. 

,,Všechno je v pořádku, hlavně se usmiř se Stilesem." zašeptala slabě Lydie a její prázdné oči se dívaly do těch mých plných slz. Vzlykla jsem a přikývla jí na souhlas. Chvíli sem tam tak seděla a hladila ji po vlasech. 

Po pár minutách jsem uslyšela kroky a do nosu mě uhodil hrozný smrad. Se zavrčením jsem se otočila na postavy, které k nám sprintovaly. 

Jako první běžel Stiles. Už byl skoro u nás, ale jakmile uviděl Lydiinu tvář, zasekl se ve dveřích a šokem se mu rozšířily zorničky. Za ním zastavil Theo. Když uviděl tu spoušť, rozeběhl se k mé kamarádce a utáhl jí nad ránou opasek, aby to přestalo tolik krvácet. 

Theo se na mě otočil a objal mě. Ramena se mu začala díky vzlykům nadzvedat. Vzhléda jsem k němu a uviděla jsem na jeho tvářích slzy. I přesto, že tak hrozně smrděl, jsem ho hladila po pažích a setřela mu slzy z jeho krásného obličeje. 

,,Stilesi, pojď sem. Rychle, Stilesi!" za námi se ozval Scottův hlas. Rychle jsem si zakryla uši, protože neuvěřitelně řval. 

Otočila jsem se na brášku, ale nevypadal moc, že by se mu za ním nějak chtělo. Po pár vteřinách odešel, já se vymanila z náruče Thea a vydala jsem se za Stilesem někam dolů. 

Uviděla jsem tam Maliu, jak u jejích nohou ležela dívka a nevykazovala žádnou známku života. Doběhla jsem Stilese a chytla jsem ho za ruku. On se na mě poplašeně podíval a potom se usmál. 

,,Já to nebyla! Já nezabila Tracy. Přísahám.." promluvila Malia roztřeseným hlasem. 

,,Co se jí stalo?" optal se jí můj táta. 

,,Byli tu nějací lidi.. A měli masky! Byli tři.. Jo tři. Byli silní a měli zbraně.." dost neohrabaně nám to vysvětlovala Malia. Všichni se na ni dívali jako na blázna, ale já jí rozuměla. 

,,Měli černé pláště a takovou plynovou masku?" zeptala jsem se jí vyděšeně a ona jen horlivě přikývla. Stiles, táta a Scott se na mě otočili a nedůvěřivě se na mě podívali. 

,,Nechce se proměnit zpět, musíme ji hned odnést pryč.." sdělil nám to nějaký snědý muž, který se skláněl nad tou dívkou, Tracy. Můj táta se jako pravý policajt ozval, že ji tady musí nechat.

 Nakonec jsme  tátu však přemluvily a ten pán ji se Scottem odnesl pryč.

*******

Já, Malia, Scott, Stiles, Liam, Kira a Theo jsme čekali na Melissu, která nám měla říct výsledky zdravotního stavu Lydie. 

Všichni byli relativně v pohodě, jen já jsem se nepřítomně koukala do zdi a klepala se strachem o mou nejlepší kamarádku.Chtělo se mi brečet, ale mé slzné kanálky už nešly více spustit. 

Werewolf or Vampire? | Teen Wolf ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat