Awojda !! Pridávam sem jednu RP ktorú hráme spoločne s Hanka124 snáď sa vám to bude páčiť ! Patrí to do našej série PETS :)
"Dane?!" křičím od vstupních dveří na svého přítele. "Jsem doma!" z ložnice nad mohou hlavou se ozve tichý dupot dvou párů nohou. Že by tu měl návštěvu? Ale proč ji má v naší ložnici? Proběhne mi hlavou a už si to tam rázuju. Otevřu dveře a na posteli vedlesebe sedí rozcuchaní Dan a nějaká holka. Co? Nadhodím nechápavý výraz na její polorozeplou halenkou.
Ráno mě probudí pohlazení medzi oušky a překvapeně zamrkám , vykouknu ze své klece na příchozího , není to nikdo jiný než můj ošetřovatel Sebastian který se usměje .
"Dobré ráno , Harry jak si se vyspal?" zeptá se hned a já jsem jenom zavrtěl mím ocáskem a usmál se, bylo to moje znamení pro dobře, muvit jsem celkem uměl ale né plynule nebo spisovně .
"Dane? Co se to tu děje?" dám si ruce v bok, stále je toto můj dům to on se ke mně nastěhoval.
"Já, já, já..." začne, "já jsem chtěl zkusit jen, jestli jsem bi nebo jen gay, sorry Sáš." Co to blábolí? Jsme spolu dva roky a on teď tohle? "Ale nic se nestalo, jen jsme se libali." pronese s klidem a dojde ke mě a polibi mě. A já tomu hajzlovi zase všechno odpustil. Vždyťse vlastně nic nestalo. On ví, že bych ho nedokázal vyhodit, že ho miluju a že samotu snáším těžko. Má mě obmotaného kolem prstů...
"Spalo se ti dnes dobře Harry? Mám pro tebe dobrou zprávu dnes se má na tebe někdo přijít podívat ,možná budeš mít i páníčka , co ty na to ? Prí to je nějaký pár mají velikej dům se zahradou , jestli si tě seberou budeš se mít opravdu fajn , budeš mi sice chybět ale bude se ti dařit líp ." Usmál se na mě a já měl smíšené pociti i když chci mít rodinu ale on mi bude chybět .
"Sáš, doprovodím Lis a pojedeme se podívat na to štěně, které se ti tak líbilo." mrkne na mě Dan a než stihnu něco říct, tak je i s tou courou pryč. Teď si to vychutnám, Dan neví, že ten mrňous není obyčejný pes, ale psí hybrit. Mělo by mu být 17 a má to být kluk nějaký Harry, prý ho odebrali z nějaké laboratoře, kde na něm dělali pokusy. Jsem na něj zvědavý a pokud bude chtít, tak si ho odvedu domů, i kdyby se Dan na hlavu postavil.
Celý den jsem jako na jehlách prostě se nedokážu soustředit Sebastian mě jěště vykoupal abych prý voněl a líbil se jim , nemám to rád ale budu hodný a poslušně se vykoupu.Pak mi vysušil vlásky učeše ocásek a ouška a nakonec dá i obojek , takový klasický černý s rolničkou a nakonec mě nechá jěště spát než se nad dveřmi rozezvuší zvonek.
Dan se vrátil. Po dvou hodinách. Nechal mě dvě hodiny samotného doma. Jak mi to mohl udělat, ještě že ještě není tma. Sám se v tak velkém domě se bojím.
Teď jedeme mým autem do útulku. Těším se. Dojdeme tam a já zazvoním. Otevře nám muž středního věku, asi ošetřovatel. "Dobrý den, my se jdeme kouknout na Harryho." mile se usměju a Dan jen přikývne, aby se neřeklo.
"Dobrý, pojďte dál, už vás oba čekáme." usměje se taky ošetřovatel.
Když se Sebastián vrátí jdou s ním jěště dva lidi kteří podivně voní a má se raději skroutím se v mém pelíšku .
"Harry podívej se kto přišel , no poď sem," usmál se a vytáhl mě odtamtut nebyl jsem zrovna šťastný ,ale no budu se muset ukázat jestli chci nového páníčka .Zastříhám oušky a skoumavě se na ně zadívám , vypadají jinak jak můj Sebastian.
On je tak rozkošný. Nic takového jsem nikdy neviděl. Je to opravdu kluk s ousky a ocáskem. Kleknul si na kolena. "Harry, pojď ke mně." zavolám na něj a Dan za mnou se jen uchechtne. "Ten ti beztak ani nerozumí, obluda jedna." "Kušuj!" okřiknu ho a kopnu do něj. "Neposlouchej ho Harry, pojď za mnou, ať tě můžu pohladit."
Volá mě k sobě ale já se pořád schovávám za nohou mého Sebastiana ten mě trošku popostrčí abych vylezl a já se pomalu po čtyřech přesunu k tomu klukovi který mě jemě pohladí po oušku a já se nechám není to tak příjemné jako od mého součastného majtele ,ale i tohle je fajn. Zavrtím ocásekm a kouknu se na mého ošetřovatele který se usmívá.
Přiťapká ke mně a dokonce se nechá i hladit. Pořád se pro jistotu dívá, jestli mu usmívající se ošetřovatel neutekl. Asi ho má rád. "Rozumí mi? Umí mluvit? Štěká? Kouše? Co má rád? Má tu nějaké hračky? Bojí se něčeho? Je na něco alergický nebo něco nesmí?" zahrnu ošetřovatele otázkami. "Nevyptávej se tak, stejně si to domů nevezmeme." protočí oči Dan. "A to řekl jako kdo? Mě se líbí a chci mu dát domov." zamračím se na něj, ale nepřestávám hladit Harryho.
Ten nový hohch mluví moc rychle, ale můj páníček mu hned začne odpovídat .
"Ano rozumí vám jen se bojí ,ale to je normální , mluvit umí ale ne moc dobře takže raději nemluví ale dá se to naučit , štěká jako každý pes, nekouše tedy jesli mu něco neuděláte. Jako normální pes má tady toho dost ale vedle tady jenom spí bojí se hlasitých zvuků a taky vysavače . Alergický není na nic ,ale stravovování mí něco medzi člověkem a psem ." zodpoví mu asi všechno a já spokojeně zakroutím ocáskem ví o mě opravdu moc a ten nový nevypadá až tak špatně.
"To je zajímavé, Harry, chtěl by jsi s námi jet domů?" zeptám se ho pomalu. Asi mi vážně rozuměl, rozveselím se, když si všimnu, že se smutně dívá na ošetřovatele a kňučí. "Můžeme sem jezdit tvého kamaráda navštěvovat, pokud ty i on budete chtít." usměju se na něj. Má krásná očka. "A můžu se ještě zeptat, jak to má s nějakým lékařem, kdy naposledy u nějakého byl a chodí k veterináři nebo lidskému doktorovi? A kam dosud chodil, abych tam mohl zavolat." melu a ze zadu mi přiletí pěkný pohlavek. "Hele! Říkal jsem, že tu obludu doma nechcu!" vrčí Dan. "Zlato, ale já ti říkal, že mě se Harry líbí a chtěl bych ho, navíc je to můj dům ne tvůj." pronesu jemně, nechci se s ním hádat před.
Zavrtím ocásekm a podívam se na Sebastiana a ten přikývne a já budu mít rodinu ale ten druhý kuk mě nechce , ale já chci rodinu jsem zmatený . Ten hodný se znovu něco zeptá Sebastiana a ten pohotově hned odpoví .
"Jeho lékař jsem já ošetřuju ho odmala a tedy jen ke mě , Takže o to se nemusíte bát telefon na mě vám dám aby ste se nemuseli strachovat je ůplně zdravý nemá žádné zdravotní problémy dokonce je i pro alergiky," domluví a usměje se . Ten nový kývne a usměje se znovu mě pohladí po oušku a já začnu vrtět ocáskem.
ČTEŠ
Hodný Kluk
RandomVšechno to začalo, když jsem si chtěl vybrat v útulku štěně. Ale, no, nějak se to zvrhlo. Ptáte se jak? Můžete si to tu přečíst.