Awojdaaaa! Doufáme že se vám bude kapitolka líbit zanechcte klidně i nějaký ten komentář ;)"Harry umět mluvit," kňuknu potichounku ti kluci vypadají zajímavě k jednomu z nich se nahnu a očicham ho .Začne sa smát a podrbe mě za ouškem. Šťastně zaštěkám.
"Bože ten je kawai," usměje se ten Adam . Nevím co znamená kawai ale asi to není nic špatnýho.
"Harry je u Sáši ,Sáša se o Harryho stará, Harry je z útulku pro zvířátka ," usměju se . Přeci se ptali zda umím mluvit musím jim ukázat že aspoň trošku áno , mám se ještě co učiť m
"Ano, ano." Rozesměju se nad Harryho nahlou sdílností. "Já chci takové zvířátko taky. Co Harry, nechtěl by jsi být se mnou místo toho ufňukanýho Sáši?" Řekne na oko vážně Adam a mrkne na mě. Ccc, zas tak ufňukanej zase nejsem, nebo jo? Adam a Ben jsou mí nejlepší přátelé. Ví o mně snad všechno a neodsuzuji mě za nic, ani za to, že jsem GAY. "A to, že ses rozešel s tím kreténem se musí oslavit, navíc chceme vědět, jak se to stalo!" Obejme mě náhle kolem ramen Ben. Oba ví, že jsem ho měl fakt rád a asi jim není jasné, jak se stalo, že jsem ho vyhodil, to nesedí na mou povahu. A taky asi tuší, že mě to vzalo.
"Harry by rád ale Harry bát," kňuknu a usměju se naňho vypadá trochu jako Sebastián asi proto se mi líbí .
"Sáši nebýt ufňukaný," zavrčím trošku když to řekne.
"Jenom Dan být zlý, Dan být zlí i na Harryho , Harry rád že Dan přič Sáši už nebýt smutný," usměju se a otočím se k mému páníčovi kterého kolem ramen obýmá ten druhý kluk .
"Sáši můj!" Kňuknu trochu ostře a slně ho obejmu . Můj páníček nikomu ho nedám !
"Takže ty by jsi mě vyměnil za Adama, ale jsem tvůj. Ty jsi ale náročný. "Usměju se na něj a taky ho obejmu.
Kluci se na nás tak divně dívají a ten rožťácký úsměv. Asi něco chystají. "Tak pojďte hrdličky, jde se slavit." Vykřiknou zároveň.
Harry se začne rozhlížet kolem. Asi hledá ty hrdličky.
"Hr-dli-čký?" Zeptam se to jsou takový ptáčci takový hezcí ale tady nikde nejsou to je podvod ! Oni dva se tak divně dívají a pak začnou Sášu tahat někam přič kam to jdeme ? Zastavíme se až před veľkou budovou.
"Sáši kde to jsme?"
"Hospoda!" Zaječí mi do ucha Adam. Ne, oni mě chtějí snad opít. Zatáhnou nás dovnitř.
"Tak co Harry, už si někdy něco takového pil?" Směje se Adam, když před něj pokládá už několikátého panáka.
"Já to nechci Smrdí to ," a posunu už asi 6 panák Benovi strašně moc to smrdí Sáša mě má na kolenách a jemě mě hľadí po ocásku nelíbí se mi tady ,moc hluku po chvilce se mu raději zamotám do trika
Snaží se ho opít, ale nedaří se jim to. Je to chytré štěně, pokoždé to očichá a potom to odsune pryč. Pijuto i za něj, aby to nepřišlo na zmar. Už se mi i trošku motá hlava. "...a tak mi Lisa jednu vrazila a já to vůbec nechápal..." vyprávím jim, jak jsem zjistil, že mě Dan neměl rád. Steklo mi i pár slz, ale Harry je slízl. Po ještě nějaké době jsme se kolébavě vydali každý domů.
"Sáši , poďme spát," usměju se když dojdeme konečně domů . Sáši se zvalí na postel a já se skroutím k němu .
"Dobrou noc Sáši," usměju se jěště a zavŕtam se do jeho trika a pomalu zaspím.
Harry mě přiopilého dostane do postele, kde já ihned vytuhnu. Ráno jak se vzbudim a posadim se, udělá se mi strašně špatně, tak sprintuju do koupelny, kde se zamču a vyzvracím se do zachodove mísy. Na dveře začne něco přesněji někdo škrábat a kňučet. Musel jsem ho chudáka vyděsit.
Když se ráno probudím Sáši vedle mě není a má se vylekám z koupelny se ozve strašlivý zvuk a tak ihned běžím tam.
"Sáši si vpořádku?" Začnu kňučet a škrábat na dveře co se děje je vpořádku ? Moc se o něj bojím co Když se mu něco stalo .
"V pořádku, neboj, jdi poprosit Lisu, aby ti udělala snídani." Vysoukám ze sebe mezi dávením a vyvrhávání všeho, co jsem včera jedl i pil. Ještě ke všemu se mi motá hlava, takže když se chci zvednout a opláchnout si obličej v umyvadle, praštim se o ně a skončím rozpláclý na zemi.
Zachvili přijde i Sáša ,ale no vypadá ne zrovna dobře .
"Si vpořádku ? bojím se o tebe , " kňuknu a vyskočím mu na klín . "Mám tě moc rád bojím se o tebe,"
Zaslechnu rˇanu a ihned se snažím dobˇyt dovnitř ale Sáš na mě zakřičí něco ve smyslu že se nemám bát a jít se nasnídat, po chvilce tedy jdu dolů kde na mě už čeká porce snídaně . Spokojeně ji sním a čekám na Sášu kterého kroky slyším z vrchního patra
"Harry, to je dobrý, je mi jen špatně z toho smradlavého pití." Pokusím se usmívat, ale mám pocit, že se mi roztočí hlava. "A taky tě mám moc rád." Řeknu mu, než se zakousnu do nachystane housky. Sakra... rychle Harryho posadim vedle o klopítám zpět na záchod.
"Liso? Co se to Sášimu děje ?" Zeptám se a Lisa si vedle mě sedne a pohladí mě po oušku .
"Víš vy ste byli včera pít že jo a no prostě když toho vypil hodně tak mu je zle ," vysvětlila mi a ja se skroutil do klubíčka.
Jsem měkota, nezvládnu dvacet panáků. Jsem k ničemu vsadím se, že se mi kluci příště pořádně vysmějou. "Ouou, záchode, zachode, ty mě nikdy neopustíš, viď, ani nemůžeš." Obejmu záchod. "Mám tě rád wcéčko." Zašvitořím a dam mu pusinku.
"Sašo! Co to tu děláš?" Přijde Lisa otevřenými dveřmi. Já je neuzavřel? "Co myslíš? Uvažuju, kdy upořádat svadbu, tady wc se už moc těší, že." Mrknu na záchod.
Lisa ke mě dojde a dá mi dlaň na čelo. "Ty troubo! Ty nejen že nás kocovinu, ale i horečku a dokonce blouzníš!" Rozkřikne se. "Nekřič tak, bolí mě hlava."
Za chvilku zaslyším jak na něj Lisa křičí . Raději skočím na gauč kde se zatočím do deky . V noci jsem moc nespal a tak že mi po chvilce zahmouří očka a zaspím , vzbudí mě něčí ruka ve vlasech . Když pomaloučku otevřu a uvidím že venku už je tma .
"C...co se děje ?" Zeptam se zmateně Když potevřu oči uvidím Adama jak se usmívá a vedle něj stojí i Ben . Jsem doma asi přišli navštívit Sášu.
Odtáhla mě od mého milovaného záchodu. Od mé snoubenky. Nemůžu ji podvádět s postelí, to prostě nejde! "Zustaneš v posteli a ni se od tud nechceš!" Řekla a zabouchala za sebou dveře. Doktorka jedna.
ČTEŠ
Hodný Kluk
RandomVšechno to začalo, když jsem si chtěl vybrat v útulku štěně. Ale, no, nějak se to zvrhlo. Ptáte se jak? Můžete si to tu přečíst.