Aaaaa ! Už tady máme 13. díl :3 jsme strašně rády že se vám tenhle příběh líbí :3
Když se vzbudím je mi strašlivá zima raději se sebe schodím všchny ty studené věci a přikryju se dekou a drkocu zubama bolí to i tak .Takže bez toho ledu je mi opravdu líp . Zabalím se do teplé deky . Když znovu otevřu očka uvidím mého Sášu který se trochu mračí .
On ten led ze sebe normálně shodil. Zlobidlo jedno. Posbírám všechny ty sáčky s rozpuštěným ledem a jdu je vrátit do mrazáku. Teď vezmu z gauče dvě deky.
Ale nedivím se, že to na sobě nechtěl. Určitě je mu strašná zima. Pomůžu mu se posadit a opřít. Celého ho jemně zabalím do dek a peřiny. Kouká mu jen hlava. "Zůstaň." Mrknu na něj a jdu pro připravené jídlo.
Spokojeně se zavŕtam do peřin a pohladím si ouška . Pod peřinkou vrtím ocáskem a spokojeně čekám na Sášiho. Za chvíľku příde i s jídlem a pak chce hned přič no Ján ho hneď stáhnu zpět na postel nechci tady být sám.
Chtěl jsem si jít ještě pro svou porci, abych si ji mohl sníst hezky tady u něj. Ale můj plán byl překažen. Tady někdo neví, co roupama.
Usadím se tedy na posteli a Harryho opatrně přesunu na sebe a dám si přes něj ruce, abych ho jakoby objímal, ale zas, aby ho to moc nebolelo.
Šťastně se kouknu na Sášiho a olíznu mu tvář ,jsem moc rád že je tady se mnou že nemusím být sám .Po chvilce se ale ozve mé bříško a já se pustím do jídla přede mnou . Je to opravdu dobré ale jěště lepší je to že mě Sáša celou dobu hladí sice jako motýl protože jeho doteky skoro necítím, ale i tak je to něco .
Chvilku, po tom, co začal jíst, tak se mi začaly zavírat oči. Byl jsem relativně spokojený. Harryho jsem měl u sebe, a to mi ke štěstí stačilo. Usnul jsem, normálně jsem na tvrdo usnul.
Jedu si takhle autem, a náhle mi pod autem něco drncne, a to celkem dost. Tak zastavím a vystoupím z auta. Na silnici leží v krvi celý rozjetý Harry. Chci odvrátit pohled, ale nejde to. "Je to tvoje vina." Šeptá okolí kolem. Já tam jen stojím a musím se na to dívat. Náhle začnou jezdit auta. Každé přes něj bezohledně jede dál. Nemůžu se hnout, nemůžu mluvit. Jen mi tečou slzy.
Když začne Sáš jenom zničeho nic plakat leknu se a až pak zistím že on zaspal začnu ho lízať aby se vzbudil od samé radosti ho začnu pusinkovat protože jsem moc moc rád že už nepláče .
"Sáš plakal Harry být rád že už nepláče ,Harry Sášiho moc moc rád a nechtít aby plakal ," usměju se a spokojeně dojím mou porci večeře.
Když se vzbudím, Harry se ke mě tulí, lízá, líbá mi tvář. Je živý! Obejmu ho silněji, takže bolestivě sykne a já zase zjemním.
"Ahoj kluci, tak jak se máte?" Vejde Lisa do pokoje a její pohled se mi zastaví u obvázaného zápěstí. "Alexandře, pojď hned ke mně!" Zavrčí na mě. "Harry, počkej tady, hned jsem zpátky." Řeknu mu a pohladím ho po hlavičce. Lisa mě čapne za ruku bez obvazu a táhne do kuchyně. "Ty ses kvůli tomu, co se stalo pořezal?"
Lisa je asi naštvaná protože na Sášu křičí ale snad mu nic neudělá , doufam raději si sednu pořádně a svojím svojí porci za chvíli příde spět a sebere mě na ruce.
"Kam mě Sáši nese ?" Zeptám se vyděšeně . Sejdeme až dolů kde jsem položen na gauč a zakryt asi deseti deky .
"Liso, ano, řízl jsem se, ale jen pro to, že jsem nešika a neumím krájet zeleninu." Usměju se na Lisu.
ČTEŠ
Hodný Kluk
RandomVšechno to začalo, když jsem si chtěl vybrat v útulku štěně. Ale, no, nějak se to zvrhlo. Ptáte se jak? Můžete si to tu přečíst.