"Sáši zlý Sáši se mi smál ale to nebylo vtipné ," kňuknu po chvilce kdyz už sedím na postely a Sáši se mě snaží oběkčiť drbáním za ouškem . Trochu zavrčím ale pak se mu rozplácnu do klína a nechám se drbat .
"No tak dobrá tedy, už je to lepší,"
Je jako malé dítě, to je tak roztomilé, ty jeho nafouklé naštvané tvařičky a to vrčení. Je prostě ňuňatý. A jak se nechá uplatnit drbáním. "Klucí, snídaně!" Ozve se z kuchyně dívčí hlas. Kdo to je? A...počkat, vždyť to je Lisa, Danova sestra. Dan? Ne, ne, ne. "Pojď Harry, jde se snídat."
"Už běžiiiiim," vykřiknu zvesela a po čtyřech se rozběhnu dolů po schodech ale pak to nějak neubrzdím a přistanu nosem na vyleštěné podlaze.
"Dobré ráno , snídaně?" Zeptam se trochu zmateně a ihned skočím ke své misce a začnu pojídat teplou ovsenou kaši s ovocem a šťastně při tom mávám ocáskem.
Za chvilku přijde i Sáša ten mi ihned sebere misku a já zakňučím proč mi to bere já jsem jěště hladový proč mi to sebral . Zmateně si sednu a sleduju Sášu i s mou snídaní.
"Dobré ráno Liso, děkujeme za snídaní, ale nedávej to Harrymu na zem, chci ho naučit jíst u stolu." Řeknu kuchařce naši dnešní snídaně a mrknu na naštvaného Harryho. "Tak šup, pojď sem, nebo ti to celé sním, dneska mám velký hlad, že mi jen má snídaně stačit nebude." Zkusím na něj fintu z předešlého dne.
"Já chci taky jíst ! Harry moc hladový ," vykřiknu a běžím k stolu postavím se na stoličku a začnu lízat teplou kaši ale ihned dostanu rukou přes nohy . Zakňčím a pokusím se sednout tak jak mi Sáši ukázal a sednu si mu do klína jako minule a pomalu dojím i zbytek kaše
"Hodný." Malinko se ušklíbnu, když si mi sedne na klín. Klidně si mohl sednout normálně na židli, ale mu při tom zavazi ocásek, chudák jeden. Když oba dojíme, tak se podívám na Lisu, která se taky pobaveně usmívá.
"Co je na dnešek v plánu?" Zeptá se nás.
"Harry chtít na prochádzku prosím dlouho nebýt venku," kňuknu a zavrtím ocáskem a ihned donesú z pokoje obojek abych se náhodou nestratil .
"Prosím prosím Harry bude hodný, neutečne, slibuju," kňuknul jsem zatím co jsem si nasazoval obojek .
"Klidně, ale důležitá otázka, umis chodit a běhat normálně po dvouch a když teda říkáš, že neutečeš, musím brát vodítko?" Mě je prostě proti srsti připínat vodítko KLUKOVI jen o málo mladšímu než jsem já a prostě připnout vodítko KLUKOVI! Klukovi, co leze po čtyřech.Jasně, je tak naučný, ale mě to nepřijde správné.
"Já no budú se snažit slibuju budu se moc moc snažit," usměju se a olíznu mu tvář chci jít ven když jsem byl v útulku tak jsme ven chodívali pořád.
"Harry bude hodný kluk slibuju , opravdu to snad zvládnu."
"Tomu věřím Harry, neboj, jen mi předveď chůzi po dvou a potom můžeme jít, stejně ti musíme koupit nějaké oblečení." Povzbudivě se na něj usměju. Chytnu ho za ruce a opatrně postavím jen na nohy.
Trochu divně se pokusím chodit je to těžké o moc těžší než chodit po čtyřech ale Sáši mě drží tak to ide celkem dobře .
"Vidíš ? Harry to umí ,Harry to umí !" Zvesela zaštěkám a zavrtím ocáskem .
"Můžeme jít ven ? Prosím poďme poďme prosím ,"
Já i Lisa se začne smát. "Vždyť už jsem říkal, že ano. Liso, půjdeš s námi?" Zeptám se jí. "Ne, ne, běžte sami a pak mi vše povíte a ukážete, co jste koupili. Já zatím udělám oběd a dovyhazuju bratrovi věci." Usměje se o podrbe Harryho, který mě stále drží za obě ruce a udržuje rovnováhu na dvou lidských nohách. "Zajdu se převléct a můžeme vyrazit." Usměju se na Harryho a přemístím jeho ruce na stůl, aby se mohl opírat o něj.
"Lisoo, Harry umí stat!" Usměju se zvesela a Lisa taky s pohladí mě po ocásku.
"Si moc šikovný Sáša je na tebe určitě moc hrdý jsem si tím jistá ," usmála se a podrbala mě medzi oušky.
"Sášo pohni sí," zakřičí a já si musím zakrýt jedno ouško protože zakřičela až moc.
"Jo, už jdu." Zavolám zpátky, když už scházím zpět po schodech. Dojdu do kuchyně a chytnu Harryho za ruku. "Měj se Liso." Mávnu na ni a spolu s Harrym vyjdu z domu.
"Harry chodí , Harry umí chodit," usměju se když pomalu jdeme po ulici sluníčo svítí a všechno kolem je hezké spokojeně stříhám oušky a vrtím ocáskem, když jdeme skrz park přijde k nám nějaká malá holčička a zeptá se Sáši či si mě může pohladit já souhlasil. Děvčátko mě jemě pohladilo po ocásku a ouškach hned potom se usmála a běžela asi za maminkou.
Bylo hezké to sledovat, ale přeci jen se našli lidé, kteří se na Harryho úspěšně dívali, ale on si toho buď nevšiml, nebo nevšímal. Pomalým tempem se dostaneme do obchodu s oblečení a já donutím Harryho si něco vybrat.
"Sáši já nic nechciii," zavrčím trochu když se na mě snaží nacpat ďalší tričko a kalhoty .
"To mě nezajímá, v něčem chodit musíš." Řeknu přísně a podám mu další věci na vyzkoušení. Už mame tři trička s krátkým rukávem, dvě mikiny, jednu tenkou, jednu tlustou a patery tepláky. "Na, zkus, která velikost ti bude." Podám mu i boxerky. Pak půjdeme ještě pro ponožky a boty.
"Naco je tolik oblečení ?" Zeptam se po chvilce když mám na sobě asi 5 tašek z obchodů.
"Načo mi toho tolik je vždyť mě by stačila mikina."
"Protože, protože to říkám já, navíc nebudeš celou dobu přece jen v jednom. Navíc si tě hodlám nechat na dobu neurčitou, takže chci, aby jsi měl všechno, co by bylo potřeba." Usměje se na něj a vezmu od něj tři tašky, aby to všechno unesl.
"Aha no tak když Sáší říká že to budú potřebovat tak dobrá," usměju se když vyjdeme ven k Sášimu přijdou nějaký kluci a začnou se bavit já se vystrašeně schovám za něj a malinko zakňučím ocásek se mi stahne medzi nohy a ouška se mi rozklepou.
"Ahoj kluci, co tu děláte?" Potkáme mé kamarády ze školy. "Čau Saši, slyšeli jsme, co se stalo s tebou a Danem. Potkali jsme Lisu." Usměje se na mě Ben. "A koho to tu máš?" Rozzáří se oči Adamovi a kývne směrem k Harrymu. "Kluci, toto je Harry, Harry toto jsou mí kamarádi Ben a Adam." Představím je a odlepím vyděšeného Harryho od svych zad. Postavím ho před sebe a aby se uklidnil, tak ho zezadu obejmu a položím mu svou bradu mezi ouška.
Kluci si ho zvědavě prohlíží. "To ses přes Dana přenesl teda hodně rychle." Uchechtne se Ben. "Harry je můj KAMARÁD a mazlík zároveň, že?" Vyvedu je z omylu a Harry mi olizne ruku. "Umí ten tvůj KAMARÁD mluvit?" Zeptám se zas Adam. Je na nich vidět, že mi to s tím kamarádem moc nežerou.
ČTEŠ
Hodný Kluk
AcakVšechno to začalo, když jsem si chtěl vybrat v útulku štěně. Ale, no, nějak se to zvrhlo. Ptáte se jak? Můžete si to tu přečíst.