16

1.7K 180 17
                                    


vím dlouho nebyla část ale Hanka měla spisovatelský blok :( ale snad to už bude lepší .

"Opravdu?" Kňuknu jěšte troch vyděseně ,nechci od něj mám ho rád je to můj páníček.

"Harry měl mít náhubek nekousnul by ," kňuknu mu do ruky když mě začne hladit po oušku .

"Žádný náhubek!" Řeknu přísně. "Za to, jak jsi se choval nemůžeš Harry a uvidíš, něco vymyslíme a bude to všechno v pořádku." Povzbudivě se na něj usměju a pevně ho obejmu. "A víš ty vůbec, proč se ti to děje?" Zeptám se se zájmem. Chci vědět, jestli mu to řekli nebo ho nechali v nevědomosti či mu nakecali něco úplně jiného.

"Harrymu řekli jenom že je zlý a neumí se v ten den chovat , Harry nechtít ublížiť Sášimu ,má ho moc rád. Harryho moc mrzí co udělal opravdu mu to je líto ." Kňuknu a zahrabu se do jeho pevného obětí on je tak skvělí má mě rád ikdyž sem ho kous vždy předtím mě ihned nesly zpět ikdyž já je měl rád . Ale oni mě je a ná nevěděl proč.

"Harry, zlato, já se ptal jestli víš, proč se tak chováš." Usměju se na něj a podívám se mu do očí.

"Nene neříkali Harrymu nikdo nikdy nic neříká," kňuknu a pozoruju ho má hezká očka i já chci taková jako má on je krásný.

"A chtěl by jsi to vědět?" Usměju se na něj a on kývne. "Víš, Harry. Holky mívají své dny, kdy se jejich tělo připravuje na případné početí miminka. A to tvé tělo díky mutaci dělá taky. Jednou, až se do někoho zamiluješ, tak s ním budeš moct mít děti." Usměju se. Tak nějak doufám, že otcem jeho dětí bych mohl být já.

Posluchám a přemýšlím deti? To jsou takové ty veselé malé věci co jsou strašně roztomilé .

"Sáši a můžu s tebou ? Prosím ,prosím,"kňuknu a olíznu mu tvář pohladím si při tom bříško mohlo by to být hezký. Ale jak by se do mě to děťátko dostalo ? Doufám že to nebolí.

"A jak by se tam dostalo ?" Zeptám se po chvilce a ukážu na mé bříško.

Začnu se červenat. Chtěl by ty děti se mnou. "Se mnou?" A jak mu to mám vysvětlit, aby se vyděsil? "Víš, to děťátko se tam občas dostane, když se lidé spolu vyspí." Začnu z lehka. Musim být rudý jako rajče.

"Aha ,zajímavé," usměju se a dole zaslechnu zvonek.

"Někdo přišel !" Zaštěkám šťastně a rozběhnu se po schodech dolů kde začnu štěkat při dveřích.

"Sášo sášo sášo !!!někdo přišel !"

Dost si oddechnu, když se ozve zvonek. Nemusím mu vysvětlit, co to přesně znamená. Dojdu ke dveřím a Harrymu a otevřu dveře. Za nimi stojí ošetřovatel Sebastian. A jé, přišla kontrola.

"Ahoj ," zaštěkám zvesela a obkroutím se mu kolem nohy .

"Proč Sebastián přišel? Sebastiánovi se něco stalo ? Nebo proč," kňknu a natočím hlavičku nabok přeci jsem nic neudělal já nechci přič.

"Ahoj, Harry, já jsem vás přišel jen zkontrolovat." Usměje se na něj Sebastian a já ho pustím dál. "Doufám, že neruším, co jste vlastně dělali?" Bože, prosím, ať mu Harry neřekne o tom, o čem jsme si povídali.

"My ...koukali jsme se na televizy v patře ," kňuknu asi by nebyl moc rád kdybych věděl co jsme probírali .

"Sebastián se na Harryho přišel podívat ? " kňuknu a skočím na gauč kde se skroutím do klubíčka

"Ano, přišel se podívat, jak se ti vede po té srážkce s autem a jestli se o tebe hezky starám." Ujmu se teď slova já a Sebastian přikyvuje. "Tak pojď, triko dolů, až tě můžu zkontrolovat."

Pomaloučku si ho sundám a Sáša mi začne obmotávat obväzy Sebastián se usměje a pohladí mě po něm celkem cuknu má studené prsty .Po chvilce se usměje a nechá mě se znovu obléct .

"Všechno je vpořádku,"

"To je dobře." Usměju se. Jsem strašně rád, že už je v pořádku. "A potřebuješ ještě něco?" Zeptám se. "Chtěl jsem se zeptat, jestli je všeho v pořádku, protože už byl ten den, kdy jsi se choval škaredě, že Harry?"

"Ano," kňuknu a kouknu na mé bříško dolů .

"Harry kousnul Sášu ale Harry opravu nechtělomo to samo ,je mu moc líto," kňuknua stříhnu ouškama sednu si a po líčku se mi sveze slza.

"Je mi to moc líto opravdu moc!"

"Harry, zlato moje, už jsem ti říkal, že mi to nevadí." Přitáhnu si ho k sobě a uklidním ho. Utřu mu slzy.

Sebastian se na nás divně dívá. Je mi to nepříjemné. "Ještě něco?" Zeptám se nepříjemně. Než stihne něco říct, tak ještě dodám: "A samozřejmě si ho u sebe nechám."

"Aha tak tedy dobře to je všechno co jsem chtěl jěště vás někdy přijdu zkontrolovat ,Harry ty se ale pořád šetři," koukne na mě a pohladí mě po oušku já se usměju a po krátkém povídaní se Sášou odejde a my se přesuneme na gauč .S ůsměvem se k němu zmotám do klubíčka a obejmu ho .

"Harry Sášu strašně moc moc rád," kňuknu chci aby to věděl.

Než odešel, tak mi ještě vysvětlil, co bych měl dělat, když bude mít Harry svůj den. Dát mu hodně jídla, aby bylo dost a vždycky. Aby mu vůbec nic nechybělo a v teple by se měl trošku uklidnit a dát mu nějakou kousací hračku. Taky mě ujistil, že je Harry očkován a nemá vzteklinu nebo nějakou podobnou nemoc. A pak konečně odešel.

Na gauči přileze Harry ke mně a obejme mě. To mu samozřejmě oplatim. K tomu co řekl ho polibim do vlasů a řeknu: "Vždyť já tebe taky, já tebe taky."

"Jé ! To jsem moc rád Harry má Sášiho moc rád protože ho nedal přič ikdyž měl svůj den." Kňuknu mu do trika a trošku zastříhám oušky a tím ho polechtám a on se začne smát.

"Promíň Sáš já nechtěl," kňuknu a zakryjú si s úsměvem ouška .

"To mě máš rád jen proto, že jsem tě nedal pryč?" Zeptám se mírně zaskočeně. Jsem pro něj jen paníček, nic víc nic míň.

"Ne,ne,ne já tě mám opravdu moc rád jenom jsem se bál že mě dáš prič tak ti za to děkuju," kňuknu a olíznu mu líčko .

"Mám tě moc rád protože si můj Sáša."

"Tvůj Saša." Usměju se na něj. "A ty jsi můj Harry." Šeptnu, zní to tak hezky. Tak bych chtěl, aby o mně uvažoval alespoň z poloviny tak, jako já o něm.

"Ano ,ano,ano ," usměju se a zavrtím ocásekm Sáš mě začne hladit a tak se jenom spokojeně zavrtám do jeho objetí a po chvilce se mi začnou zavírat očka a usnu.

Usnul. Položím ho pohodlně na gauč a jdu vařit oběd. Sebastianova návštěva trvala dlouho.

Asi udělám knedlo vepřo zelo, doufám, že mu to bude chutnat

Když se vzbudím tak už je o hodinu víc . Něco tady hezky voní pomaloučku jdu po čtyřech do kuchyně kde stojí můj Sáši a něco dělá . Začnu se mu motat kolem nohou chci mu být nablízku .

"Dobré ráno ,Sáši co to voní ?"

Hodný KlukKde žijí příběhy. Začni objevovat