Awojda ! Nooo další díl je tady a mě čekají v úterý přímačky takže se dnes jdu učit :( Doufám že se vám část bude líbit.
"Harry nechce , Harry nechtít !" kňuknu a vyděšeně zaštěkám a skusim se schovat za pračku . Nechci se jít koupat mám vždy mokrý ocásek a ouška a to se strašně dlouho schne .
"Ne, ne, Harry musí, jinak se mnou nemůže spinkat v postýlce." Vysvětlím a odtáhnu ho od pračky. "Teď se vyslečeš a já se otočím zády. Jestli budeš chtít, tak si tam můžeš hrát s mojí kachničkou."
"Harry vysvlést ?" zeptám se trochu nechápavě a natočím hlavu nabok.Nevím co to znamená nové slovíčko . Zajímavé .
"To znamená oblečení dolů, aby nebylo mokré." Vysvětlím a otočím se k němu zády. Je tak roztomilý, když tak natáčí tu hlavičku.
"Hmmm, možná takhle? Nebo takhle?" mumlu si popod nos protože nevím jak z velikého svetru ven .
"Sáší pomóc !" zakňučím smutně a zastříham oušky . Proč mi to nejde , vždyť to nemůže být až tak těžké ale mé to nejde byl jsem zvyklí jenom na veliké tričko ne na svetry s knoflíky a kapucí.
Otočím se opatrně zpátky. Musím se smát. Chudák. Mel jsem mu pomoct už na začátku, to by se tak moc nezamotal. Chjo.
Rozmotám ho a přetáhnu Harrymu svetr přes hlavu. "Hotovo, chceš pomoct ještě s něčím?"
"Harry pomoct prosím já to nevím," kňuknu a trošku si ručkama zakryju hrudník . Je tu trochu zima ikdyž z vany stoupá pára .
"Pomůže mi Sáši ? Moc moc prosím ," kňuknu a zastříham oušky.
Posadím ho na vanu a s červenými tvářemi mu pomůžu z kalhot a boxerek. Snažím se mu nedívát do rozkroku. Zvednu ho a posadím do vany a potom se rychle s výdechem otočím. Ani jsem si nevšiml, že zadržuju dech.
"Voda fuj, fuj,fuj" kňuknu a snažim se jí ode mě dát přič , chci aby byla co nejdál ode mě ,no ona furt nechce odejít . To není fér.
"Sáši pomooooc ! Já chci přič , voda nechce jít přič ona mě neche pustit," kňuknu a můj mokrý ocásek se třepe pod vodou.
Musím se mu prostě smát. Nevěděl jsem, že i psy jsou až tak proti vodě. Musím se znovu otočit.
"Harry, ale ty se musíš umit. Co mám s tebou dělat? Co? Copak mám udělat, aby ses cítil dobře i tady ve vodě a pořádně se umyl?" Kleknu si k vaně a podívám se mu do oček.
"Nechci tady být sám , Sebastian se koupaval se mnou , protože se bojím vody,"kňuknu a mé líčka naberou trochu rudý nádech . Když se kouknu na Sášu je červený aky ale po chvilce si vysvleče tričko má pod ním něco divného , nějaké kostičky , proč to já nemám , kouknu dolů na svoje ploché bříško.
Je to jasné, Sebastian je úchyl. Ale co s ním mám dělat? Když se bojí vody. Když si teda sundám triko, tak se na mě divně podívá a potom se podívá na své bříško. "Co je?" Řeknu mile a sundám si i zbylé vrstvy oblečení. To je tak trapný. Sednu si za jeho záda.
"Tvoje břiško je divné ," zasmeju se a projdu mu po těch kostičkách a on se zasměje , opřu se o něj a on mi začne něco dělat na hlavě masírovat mi vlásky. Pořádně se o něj opřu a nechám ho hrát si s mími vlásky .
"Proč já nemám takové bříško jako ty ? Já ho mám jenom rovné ty tam máš kostičky.
Usmívám se. Přijde mi to tak přirozené. Myju mu vlásky a zase mě rozesměje. "To nejsou kostičky ty hlupáčku, to jsou vyrýsované svaly. A ty je můžeš mít taky, kdyby jsi začal pravidelně to své bříško cvičit."
"Mě se ale nechce já raději budu mít své bříško ," usměju se a zasříham oušky na kterých je pěna . Zvesela se usměju protože okolo mě proletí bublinka.
"Já se raději budu mazlit v pelíšku ." usměju se a hlavičku si položím na jeho rameno . Ouška mi sama od seba začnou stříhat a ocásek taky . Sáši se začne smát a celý je červený .
Je tak roztomilý, že se to nedá, navíc jak sebou pořád mele. Kluci měli hold pravdu. Mám ho rád jinak než kamaráda. Nepěkně mě vzrušuje.
"Sáši ," zasměju se kdy mě začne lechtat po bříšku a já sebou začnu mlít ze strany na stranu.Po chvíli přestane ale ruce nechá na měm bříšku . Zmateně se na něj kouknu.
Stydím se. Stydím se za to, že se nedokážu ovládat. Navíc jsem takový sobec. Začnu ho lechtat, abych slyšel jeho krásný smích a aby se Harry pohyboval a tak se o mě třel. Přestanu, ale ruce mu nechám na bříšku. "Nechápu, proč se na mě tak divaš." Pokrčim rameny.
"Sáši má ruce na mém bříšku ," kňuknu a usměju se a chytnu jeho ruce do mích maličkých , spokojeně se opřu a zavřu očka , Sebastian mě vždy jenom umyl a pak šel přič ale tohle je lepší . Je to uvolňující a celkem i přˇijemné.
Dobrý, dobrý, ničeho si nevšiml. Potom si budu muset pomoc. "Harry, tady nemůžeš spinkat." Usměju se. "Harry musí jít spát do postele."
Ale Harry nespinká Harry má jenom zavřená očka, odpočíva," usměju se a skroutím se mu na hrudi do klubíčka .
To neměl dělat. Hluboce se nadechnu. Začnu ho hladit po zádičkách a on po chvíli pravidelně oddychuje. Truhla jeden. Natáhnu se pro ručník a zabalím ho do něj. Rozespale ozevře jedno očko.
"Harry spinkat, Harry unavený ," usmějeu se a zatočím se jěště víc do jeho hrudníku a spokojeně zachvilku zaspím .
"Dobrou noc Sáši,Harry tě má rád," řeknu a pak se propadnu do ničeho v mém snění.
Zvednu tu spící hromádku a položím ji na pračku. Sám vylezu z vany, při pohledu na nahého Harryho se rychle zbavím sveho problému a obléknu se. Vezmu Harryho do náruče a pořádně ho usuším a obléknu do pyžamka. Po cestě ještě Lise popřeju dobrou noc a potom se s tím spáčem zavřu v ložnici. Položím ho i sebe na postel. Spánek přijde opravdu brzy.
Ráno mě probudí něčí ruka pod tričkem zmateně se kouknu kolem uvidím Sášu jak spinká a hľadí mě pod ním .
Trošku se ošiju , lechtá to . Zasměju a přitulím se k němu je tam teploučko a příjemně.
Ráno jsem se vzbudil dřív než štěně, ale napadlo mě ho poškádlit. Zajel jsem mu rukou pod tričko a tam ho začnu hladit. Jsem zvědavý na jeho reakci.
No, vypadá to, že mu to nijak nevadí. To jsem rád, ale nijak dál zacházet nebudu, ještě bych ho vyděsil .
Když se kouknu nahoru uvidím že mě Sáša pozoruje.
"Sášo ! Ty si mě pozoroval ! To není fér ! Já si myslel že spíš , lechtal si mě," kňuknu a trošku mu kousnu do prstu který má položený na mé brádě. To není fér.
"Co přesně není fér, ty moje piraňo?" Zeptám se ho s úsměvem. Upřímně úplně nechápu, proč mi okusuje prst a proč se zlobí. Ještě před chvilkou vypadal úplně v pohodě.
"protože mě sleduješ Když o tom nevím a přitom mě šimráš!" Kňukn a zastříhám oušky na znak toho že už se nezlobím .
ČTEŠ
Hodný Kluk
De TodoVšechno to začalo, když jsem si chtěl vybrat v útulku štěně. Ale, no, nějak se to zvrhlo. Ptáte se jak? Můžete si to tu přečíst.