Juuuu ! Prinášam novú kap ;) komentáre potešia ,hlavne nám to ukáže či sa vám príbeh páči :)
Ráno se vzbudim a venku je krásně. Aby ne, když je začátek léta. Je vedro, tak se rozhodnu Harrymu udělat překvapení. Ani nevím kvůli čemu, ale mám v garáži dětský bazének. Myslím, že bude pro Harryho akorát. Létám po zahradě a všechno k němu zařizuju, když uslyším štěkot.
Harry se výkladní z okna a pozoruje mě.
"Sáši ! Co to je ??" Zakřičím z okna a koukám na to je to veľké a plné vody . Pomaloučku zlezu až dolů a bázlivě kouknu na Sášu.
"Voda ,fuj ,fuj," kňuknu a kouknu se na tú spoustu vody.
"Bude se Sáši kouoat se mnou ? Ale vždyť jsem se kopal včera,"
"Harry, toto je bazén, v něm se lidi a pejsci koupou pro zábavu nebo proto, že je jim horko, víš?" Usměju se na něj a obejmu ho.
"Aha,"kňuknu a kouknu se náhodu na Sášu který se usmívá.
"Ale voda ošklivá voda chce Harryho uvěznit a utopit , voda fuj !" Zakňučím nahlas a zabořím si hlavičku do jeho ruky .
"Ne, ne, ne, neboj, vždyť je ti tady ta voda jen po kolena a já tam budu s tebou." Usměju se na něj a začnu ho kolíbat ve své náruči. "Pojď, půjdeme se nasnidat." Řeknu vesele, propletu s ním prsty a tahnu ho zpátky do domu.
"Anooo ,snídaně!" Vypísknu nadšeně a jdu s mím Sášou dovnitř.
Na stole už leží snídaně a taky něaký papírek a na něm něco načmárané .Já neumím číst tak netuším co tam je a raději si stoupnu k talíři s palačinkami.
"Harry hlad," kňuknu a i s talířem se přesunu na Sášovi nohy kde spokojeně začnu jíst.
'Hezké ráno ospalci, udělala jsem vám snídani, čekám velké díky. V nemocnici jsem kdyby něco do pěti :) Lisa. P. S. včera jsem vás slyšela vy divoši ;)'
Stojí ve vzkazu a já zrudnu. Navíc musela stávat hodně brzo, když jsem ji nezaznamenal ani při napousteni bazénu. A a a byli jsme slyšet, probůh, co si teď o mě musí myslet...
"Jú jídlo!" Usměju se a spokojeně sním mé palačinky .
"Mám jich moc moc rád ," obliznu mu líčko a skroutím se do klubíčka a začnu kroutit ocáskem a stříhat oušky.
"Promiň že jsem včera zaspal ale bylo toho na mě moc," kňuknu smutně ,nechtěl jsem ale to nešlo .
"Pokusím se někdy vydržet ,"
"To nevadí Harry." Usměju se a pohladím ho po oušckách. "Jen mi řekni, líbilo se ti to?" Osmělím se a po vyslovení otázky malinko zrudnu. Připadám si jako strašný uchyl, ale copak jde nemilovat to sladké stvoření přede mnou?
"Anoooooooo,Harrymu se to moc moc líbilo," zasním se a vzpomenu si na to jak mě včera večer hladil a jak se o mě hezky staral prostě on je ten najlepší páníček jakýho můžu mít . Spokojeně se usměju a olíznu mu tvář.
"Sáši moc moc hodný Sášiho mít Harry moc moc rád .A zopakuje to někdy Sáš? Prosím."
Zrudnu. On by chtěl ještě? To je miloučký. "Když budeš chtít tak klidně, v podstatě kdykoli, kdy budeme spolu sami." Mrnu na něj. On je ten nejlepší, koho mi život mohl postavit do cesty. Zlato moje.
"Etoooo, teď jsme sami že jo ? Lisa tady není ," kňuknu a zavŕtam se do jeho obětí. Vímže to asi není správné po něm chtít ale včera to bylo prostě úžasný .
ČTEŠ
Hodný Kluk
DiversosVšechno to začalo, když jsem si chtěl vybrat v útulku štěně. Ale, no, nějak se to zvrhlo. Ptáte se jak? Můžete si to tu přečíst.