Awojda vím vím kapitola dlouho nebyla ,ale tak nějak s Hankou nestíháme a mrzí nás to , snad si aspoň užijete tuhle :)
"Dobré poledne." Usměju se na něj a vytáhnu ho na dvě nohy. "Vařím nám vepřo knedlo zelo, máš hlad?"
Trošku nemotorně se přidržím o linku ."Co to je ?" Zeptám se a přičichnu k hrcni ,voní to jako maso a to je dobré! Maso mám moc rád .
"V tomto hrnci je vepřové maso." Usměju se a ukážu na hrnec, ke kterému čichal. "Běž si sednout ke stolu, já nám naložim na talíře." Mrknu na něj a začnu skládat knedlíky na talíře.
Běžím ke stolu kde se snažím posadit aby mě netlačil ocásek .Po krátkém snažení počas kterého se mi to nepovede si raději jenom tak přičupnu abych nemusel sedět . Přede mnou najednou přistane talíř který celkem hezky voní .
"Vypadat dobře.""To jsem rád." Usměju se ,posadim se vedle něj a pustím se do jídla. Po malinké chvilce do mě Harry ale drbne. Podívám se na něj a on mi přeleze na klín. "Copak je Harry?" Pohladím ho po zádičkách.
"Harry chce být s tebou a jinak mu nejde sednout," kňuknu a spokojeně dojím svou porci a kousek uštípnu i z té Sášovi dostanu ale přes packu tak zústanu jenom opřený a čekám než dojí.
Dojim a obejmu ho kolem pasu. "Co by jsi chtěl dneska dělat?" Zeptám se ho a zabořím hlavu do jeho vlásků. "Měl by ses jít umýt, už zase smrdíš." Usměju se. Smrdí potem, definfekcí a ještě něčím, ale to nerozeznam.
Začnu čmuchat ale já pořád nic necítím .
"Harry nesmrdí!" Kňuknu a začnu se točiť dokolečka .
"Rád bych se šel projít ,ale koupat jenom s tebou jasný ? Sám tam nepůjdu !!"zavrčel jsem a sebral by kousek masa ."Ano, smrdíš a na procházku můžeme jít, ale hezky za ručičku a bez skákání pod auta." Řeknu přísně. "A umýt se půjdeme teda spolu večer." Mrknu na něj a podrbu ho za ousky.
"Já pod to auto neskočil to míček já jen běžel za ním ," kňuknu a nechám se drbat. Po chvilce už ho v mikině čekám při dveřích a šťastně štěkám
Chytnu ho za ruku a vyrazíme. Vedu ho do parku, jen doufám, že se mi tam nikam nezaběhne.
Když procházíme kolem nějakých psů, tak ho u sebe musím pořádně držet, protože je chtěl jít učuchat. Úplně mě ale dostalo, když se mi vytrhl, aby mi v puse přinesl mrtvou veverku. "Fuj, Harry! Fuj.""Promiň," kňuknu a odhodím veverku nabok kde jí hned sebere jiný pes .
"Jen ,na to zvyklí mrzí mě to , nechci aby Sáš křičel mám ho rád ," zamotám se k němu do klubćka když si sedne na malou lavičku .
"Mám rád," usměju se a položím mu hlavičku do klína , rád takhle ležím protože mě Sáš vždy začne drbat za ouškem .Drbu ho. "Já tě mám taky rád, ani nevíš, jak moc." Povzdechnu si. Náhle kolem nás proběhne kočka a máme po idilce. Harry se vrhl střemhlav za ní. No, prostě pes. Ale je to lepší než ta veverka. Jen doufám, že zas neskončí pod autem. No, jo. Honem se zvednu a utíkam za ním.
Když uvidím kočku hned jdu za ní chci si hrát běžím za ní cez celý park a pak vyšplhá na strom .
'To není fér ! Já to neumím ,'pomyslím si a zůstanu sedět pod stromem. Za chvíli s úsměvem přiběhne i Sáši s káravým pohledem.
"Promiň,já nechtěl ale ta kočička běžla a, nooooo já si chtěl hrát. Mrzí mě to opravdu už to neudělám slibuju," kňuknu a stočím se mu kolem nohy .
"Tak dobře," řeknu přeci jen a mrknu na něj, "a hrát si můžeme i spolu, nepotřebuješ k tomu žádnou kočku." Skloním se a pohladím ho po hlavičce. Obmotá mi ocásek kolem zápěstí a donutí mě ho drbat za oušky.
ČTEŠ
Hodný Kluk
De TodoVšechno to začalo, když jsem si chtěl vybrat v útulku štěně. Ale, no, nějak se to zvrhlo. Ptáte se jak? Můžete si to tu přečíst.