Díj

1.2K 62 6
                                    

Sziasztok! :)

Második, de ebben a könyvben legelső díjam szeretném most megosztani Veletek. :) Ezt is   bettinakuksi -tól kaptam, köszönöm neki (megint) :)

10 tény magamról:

1. Gyűjtöm a karszalagokat és mozijegyeket.

2. Szeretek másokat ölelgetni, és ki is használom az erre adódó lehetőségeket (Conon a Free Hug-os emberek a kedvenceim közé tartoznak).

3. Szinte minden nap elkések suliból, ez lassan már az image-m része xD

4. Nem vagyok fotogén, ezért nem szeretem, ha fénykép készül rólam.

5.Franciaágyban alszom (egyedül) ezért, ha valaki mégis mellettem aludna, kitúrom. 

6. Ha a BTS tagjai tényleg együtt vannak, a párosok szerintem:  NamJin; YoonSeok; VKook (vagy TaeKookMin, hogy Jimin ne maradjon egyedül😏)

7. Megyek a Tavaszi MondoConra *w*

8. Alsóban végig kitűnő voltam (most már távolról sem...)

9. Nem szeretem a sushi-t.

10. Nagyon érzékeny lelkű vagyok, és könnyen elsírom magam. A szomorú történetek, a hirtelen erős fájdalom és ha rossz napom van, általában síráshoz vezetnek.

Válaszaim:

1. Köptél már le valakit?

Véletlenül igen xD

2. Szereted a sajtos virslit?

Még nem ettem, de mivel nem szeretem a virslit, így nem is valószínű, hogy meg fogom kóstolni.

3. Neked is ráncos a homlokod?

Nem, és remélem, nem is lesz...

4. Hánykor feküdtél le tegnap?

Éjfél körül. Bár akkor az már ma volt...

6. Pisiltél már vonaton? 5. Ha igen, milyen volt? (fordítva írták, de én szeretem a kihívásokat :D)

Igen, és nem volt valami guszta ><

7. Hány éves vagy?

15 :)

8. Hány történetet olvasol párhuzamosan itt, Wattpadon?

Huszonhatot számoltam, de ezek közül pár régóta nem frissült sajnos. Valamint van jó pár másik, amibe bele szeretnék még olvasni. =)

9. Miben alszol?

Pizsiben, vagy néha amikor meleg van, egy bő pólóban.

10. Mióta írsz történeteket?

Itt, Wattpadon október óta, de előtte is próbálkoztam már történettel, viszont az minősíthetetlen lett, és töröltem. :D

 
Most nem hívok ki senkit, mert nem követek annyi embert, hogy minden díj után tudjak jelölni, sorry. Még egyszer köszönöm szépen a díjat :)

My Roommate or My Lover?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora