Sziasztok! Kaptam bettinakuksi-tól egy díjat, illetve ki is hívott, szóval úgy gondoltam, egyben csinálom meg a kettőt Nektek. 😊
10 tény:
1. Amikor ezt írom, épp a barátnőimmel virrasztunk, mert egyikünknek szülinapja lesz, és várjuk az éjfélt, hogy ünnepelhessünk.
2. Amikor eszembe jut valami viszonylag érdekes magamról, mindig eszembe jut az is, hogy ha legközelebb kapok díjat, majd beleírom. Persze mindig elfelejtem, és ilyenkor nem tudok mit írni.
3. Mostanában gyakran vannak megmagyarázhatatlan hangulatingadozásaim, és apró dolgoktól is sírógörcseim. Viszont, ilyenkor a kommenteket olvasva általában visszajön az életkedvem, ha meg nem, akkor már tényleg baj van. 😅
4. Még régen írtam egy bakancslistát, negyven ponttal, amiben vannak enyhén teljesíthetetlen dolgok is (például, búvárkodás Ausztrália partjainál), de egyszerűbbek is (mondjuk, elmenni fesztiválozni). Nagyjából másfél év alatt kilenc teljesült ezek közül, de szeretnék minél többet valóra váltani.
5. Disney hercegnős órám van.
6. Rá vagyok kattanva a DIY-okra, már két füzetet is csináltam, mert hát miért ne. 😄
7. Felléptem az idei K-Pop Academy keretében, ahol életemben először énekeltem közönség előtt.
8. Imádom az étcsokit.
9. A háttérképemet minden nap változtatom, de a zárolt képernyőmön ősidők óra RM van. 💗
10. Nem szoktam tv-t nézni. Egyáltalán. Soha.
Válaszok:
1. Ha bárkivel eltölthetnél egy napot, ki lenne az?
Veled 😉 Amúgy, kevés ember van, akivel kibírok 24 órát egyhuzamban, de Nam Joonnal szívesen lennék egy napig. Bár, ki nem?
2. Volt már olyan, hogy beszélgetés előtt elpróbáltad, mit fogsz mondani?
Hangosan elmondva nem, de magamban igen. De lehet, el kellene néha próbálnom, mert elég sokszor akad meg a nyelvem, ha túl sok mindent szeretnék közölni gyorsan. 😂
3. Lassú vagy gyors felfogásúnak tartod magad?
Lassúnak, de nagyon.
4. Ha megváltoztathatnál valamit a szüleid nevelési technikáján, mi lenne az?
Anyukámban, hogy ne aggódjon annyit, Apukámban pedig, hogy fogadja el, hogy nekem is lehet igazam. Magával a nevelésükkel nincs különösebb problémám.
5. Milyen gyakran fordul elő, hogy elképzeled, mit fogsz tenni, és valami egész mást csinálsz a végén?
Állandóan. Gyakorlatilag ebből áll az életem.
6. Kinek adnád az utolsó kocka csokidat?
Jiminnek, hogy egyen végre valamit, és fogja fel, hogy nem kell hajszálvékonynak lennie ahhoz, hogy szeresük, mert már így is tökéletes és gyönyörű. ^^ #Jiminyouareperfect
7. Inkább kisírod a bánatodat vagy visszatartod a könnyeidet?
Sírok. Mindig, mindenért.
8. Van olyan ember a környezetedben, akivel sosem lehet viccelni?
Szerencsére nem vesznek körbe savanyú emberek, egy ilyen sincs a közvetlen környezetemben. Ez talán annak is köszönhető, hogy többnyire én sem veszem komolyan magam, ezért ők sem engem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Roommate or My Lover?
FanficKim Seok Jin. Egy évekkel ezelőtti trauma óta csupán árnyéka önmagának, és úgy érzi, nem áll készen egy új szerelemre. De mit tesz akkor, ha legjobb barátai, Ho Seok és Hye Ri ezt másképp gondolják, és szereznek neki egy srácot, akivel végül olyasmi...