24. Dupla mámor

2.1K 118 48
                                    

Nam Joon szemszöge

Érzem, ahogy minden gondolatom, aggodalmam egyenként elhagyja elmém, helyüket a Seok Jinnie iránt érzett, meglepően erős és visszatarthatatlan vágy lángnyelvei kezdik égetni. Belsőm parázslik, a lángok martalékává válik, és mindezt csak is ő váltja ki belőlem. Teljesen elveszi az eszem, elérte, hogy semmi mást ne akarjak, csak magamévá tenni ezen a csodálatos éjszakán, amikor végre - valahára minden rendbe jött közöttünk.

Igyekszem gyengéden bánni vele, de nehezen bírok magammal, mert mindent akarok, azonnal, egyszerre. Látni akarom, ahogy az élvezettől vonaglik alattam, ahogyan gyönyörű teste megremeg az orgazmustól - sokszor akarom ezt látni, megszámlálhatatlanul sokszor. Az angyali hangját kívánom hallani, ahogyan sóhajtozik, nyöszörög, nyögdécsel, sikítozik a kényeztetésem hatására, a nevemet, ahogy sűrű egymásutánban elhagyja a csodálatos, telt és rózsaszínű ajkait. El akarom árasztani gyönyörrel, hogy átjárja minden porcikáját, és végül, szeretném ölelő karjaimban tartani őt, amikor levegőért kapkodva nyugszik le a felejthetetlen aktus után, és szép lassan, fáradtan, de mosolyogva alszik el. Valóra fogom váltani mindezt. A játék most kezdődik.

Mielőtt túlságosan belemerülnénk a dolgokba, magamhoz ölelem eszméletlenül vonzó testét, és felemelem a kanapéról, hogy a hálószobába vigyem. Vigyázva tartom, ujjaim most sem állnak le selymes bőrének cirógatásával. Ahogy az ágyhoz érek, gyengéden lefektetem rá szerelmem, aki felpillant rám, gyönyörű, mogyoróbarna szemei izgatottan, vágyat tükrözve csillognak irányomba.

Kihasználva a legújabb lehetőségünket, csókot kezdeményezek, és elmerülök nyelvem hegyével szájában, feltérképezve magamnak minden apró részletét. Végigsimítok szájpadlásán, ami érzékeny és csiklandós, így elereszti az első, apró nyögését az este folyamán, ám tudom, érzem, ezt még sok–sok másik fogja követni a közeljövőben. Ezen a gondolaton felbátorodva kezdek bele előjátékunkba, amit inkább szánok szenvedélyes, romantikus kényeztetésnek, mint bármilyen vad, kemény aktus bevezetőjének. Nem a szokásos, fentről, az ajkaitól lefelé vezető utat járom be kezeimmel, hanem stratégiát váltok. Ujjaimmal térde környékén kezdek kalandozni, köröket írok le az érzékeny részen, és ruhán keresztül cirógatom bőrét. Beleremeg az érintésembe, és követelőzőbben csókolja mostanra megduzzadt, bizsergő ajkaimat. Ez eddig sokkal inkább hasonlít a szeretkezésre, mint bármelyik alkalmunk. Szerelmes vagyok Jinniebe, és tisztán érzem, hogy ő is ilyen érzelmeket táplál irántam. Ez eddig is egyértelmű volt, de most, hogy megbeszéltük a dolgokat, szerelmünket sokkalta erősebbnek, szétszakíthatatlannak érzem. A vágyaim iránta pedig még az eddigieknél is csillapíthatatlanabbá és visszafoghatatlanabbá váltak.

Csupán édes arcát csókolgatom, míg lefejtem formás lábairól a nadrágot, szabaddá téve jelentős méretű kényeztetni való területet. Azonban nem egyből a lényeget veszem kezelésbe, hanem feltolom a lábait vékony bokáinál fogva, és alaposan szemügyre veszem az így elém táruló látványt: szerelmem fedetlen, hófehér bőrét, amely csak arra vár, hogy szerelemfoltokkal díszítsem, ahol csak érem, alsóján átsejlő, máris keményedő férfiasságát, és vággyal teli tekintetét, amit el sem szakít tőlem, arcomtól, testemtől, ahogyan várja, mi fog kisülni ebből a meglehetősen szokatlan helyzetből.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
My Roommate or My Lover?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora