Sziasztok! Kaptam megint egy díjat, méghozzá JeonJimin01 -től, akinek nagyon szépen köszönöm. 😊😊
10 tény magamról:
1. Amikor ezt írom, épp Horvátországban nyaralok. 😊
2. Nem hoztam magammal a laptopom, szóval mobilról írom ezt az egészet, és csak remélni tudom, hogy nem rontom el nagyon.
3. Kell nekem egy tengericsillag. De az itteni butikokban csak csomagban lehet kapni egy csomó másik kagylóval együtt. De nekem csak a tengericsillag kell. 😭
4. Jövőre az új sulimban egyenruhát kell majd hordanom.
5. Hiányolom mostanában a NamJin pillanatokat. Mármint, a valóságban. Itt, a ficiben van elég. 👬😉
6. Nagyon szeretem az állandó kommentelőimet, akik minden részhez írnak nekem valami aranyosat. ❤ Ők feldobják a napjaimat, hálás vagyok nekik.
7. Hajlamos vagyok azt gondolni, hogy problémát okozok az embereknek, amikor szívességet kérek tőlük, így amit lehet, megpróbálok megoldani egyedül, inkább nem is mondom, milyen eredményekkel...
8. Nagyjából 30 részt tervezek a ficinek, ami, ha ilyen tempóban írok, jó sokáig fog tartani....
9. Nem bírom a vért. A látványát, a szagát, de még a gondolatát sem.. 😫
10. Szívesen ennék japán meg koreai kaját, de a többségük csípős, vagy valamiféle tengeri dolog van benne, amiktől irtózom. Így marad a ramen meg az édességek, amiket szeretek.
Válaszaim:
1. Kedvenc kaja?
Szilvás gombóc és paprikás krumpli. 😋
2. Szereted a rament?
Nagyon 😊 A csípőset is mindig megpróbálom megenni, de nem sikerül általában...
3. Ettél már eredeti rament? (nem instant)
Még nem.
4. Honnan van/mi hozza az ihletet a storydhoz?
Sok időt töltöttem a kidolgozással, de csak nemrég jöttem rá, hogy gyakorlatilag a saját helyzetem ihlette a karaktereket. Jin a mostani jelenem képviseli, Nam pedig azt a jövőt, amit elérhetnék, de közben a félelmeimet is. Hogy ezt hogyan értem, majd kiderül a későbbi részekből. 😉 Ezen kívül egy, már előre megírt vázlat alapján dolgozok, de ez csak segítséget nyújt, hisz sok jelenetet rögtönözni szoktam.
5. Éjjel-nappal zenét hallgató típus vagy?
Abszolút. Reggel az ébredés része a zenehallgatas, este pedig arra alszom el. És a kettő között is elszakíthatatlan vagyok a fülhallgatómtól. 😊
6. A kedvenc városod külföldön?
Hmmm, a kedvenceimmel megint gondban vagyok. Londont imádtam, ott vagy 5 napot töltöttem, de Párizs is tetszett, csak ott kevés időm volt. Brüsszelben egy napig voltam, elvarázsolt. Kassa se volt rossz, és jelenleg is Porec- ben vagyok, ami az új szerelmem. Feladom, döntésképtelen ember vagyok. 😂😂😅
7. Ismered LuHan Lu számát?
Most már igen. 😇😂😂
8. Szereted a vidámparkot?
Igen. Sajnos csak kétszer voltam, de még mennék szívesen.
9. Perverz vagy?
bettinakuksi tudna mesélni... 😏😇 Amúgy, ha olvasod a ficim, ez kérdés? 😂😂😂 Mondjuk, a one shotos könyvem perverzebb, az tény...
10. Csokis keksz vagy sajtos chips?
Keksz. A sajtos chips büdös. 😂
Kérdéseim:
1. Ha idol lennél, és a biasod felkérne, hogy csináljatok collabot, de az ötlet, amit kitalált, nem tetszene, mit tennél?
2. Ha mostantól csak láthatnád vagy csak hallgathatnád a kedvenceid, mit választanál?
3. Mit nézel meg először a biasodról készült képeken?
4. Inkább a vízparti, fürdőzős vagy a kirándulós, városnézős utazásokat kedveled?
5. Kb mennyi ideig tart, amíg megunod a nyári szünetben a semmittevést?
6. Van olyan ázsiai kaja, amit el tudsz otthon készíteni egyedül (vagy csak megpróbáltad elkészíteni 😂) ?
7. Mi az, amit még soha nem kérdeztek még tőled?
8. Mit tartasz a legnagyobb erősségednek?
9. Melyik alkalmazást használod a legtöbbet a telodon?
10. Van olyan ember, aki segít az írásban, ötletelésben?
Jelöltjeim:
ParkSandraa - A néma srác ablaka
bookandanime - Kpop by: kpop
exowolfalex -yandere
Még egyszer köszönöm szépen a díjat! 😊😊
KAMU SEDANG MEMBACA
My Roommate or My Lover?
Fiksi PenggemarKim Seok Jin. Egy évekkel ezelőtti trauma óta csupán árnyéka önmagának, és úgy érzi, nem áll készen egy új szerelemre. De mit tesz akkor, ha legjobb barátai, Ho Seok és Hye Ri ezt másképp gondolják, és szereznek neki egy srácot, akivel végül olyasmi...