19. Jóvátétel

1.9K 157 59
                                    

Jin szemszöge

Csütörtök van, ez az, ami tartja bennem a lelket a megterhelő, egymásba torkolló, véget nem érő munkanapok során. Már csak két nap, és végre találkozhatok a barátaimmal. Na meg, ott van Nam Joon. Ő a másik, óriási segítségem, nélküle nem is tudom, hogyan tudtam végigcsinálni az ehhez hasonló időszakokat. A segítség, amit kapok tőle, és az erő, amivel lelkileg támogat, valami eszméletlen. Furcsa, hogy hosszú idő óta ezt érzem. A barátaimtól is kapok támogató szavakat, de Joonie valahogyan különbözik attól. És igen, ennek ellenére, én továbbra is kitartok amellett, hogy ez nem számít szerelemnek, sőt, még hasonlónak sem. Egyszerűen, a szerelem más, és kész. Na, nem mint ha tudnám... De tény és való, nem így képzelem el. Az valami erősebb, megfoghatatlanabb, varázslatosabb.

Szinte elalszom hazafelé a buszon, csak Hye Ri üzenetei tartanak ébren.

Átbeszélem vele a közelgő találkozást, és elmesélünk mindent, ami mostanság történt velünk

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Átbeszélem vele a közelgő találkozást, és elmesélünk mindent, ami mostanság történt velünk. Igen, követeli azokat a bizonyos részleteket, immáron mind a két éjszakáról - a harmadikat, amikor csak a szájával kényeztetett, már meg sem említem inkább. Nem mondom, jól esik kibeszélni a történteket, így könnyebb feldolgozni őket. De kellően zavarba is hoz azzal, amilyen intim kérdéseket tesz fel. Bár, lényegében minden, ami a Joonieval való együttléteinkkel kapcsolatos, hasonló érzelmeket vált ki belőlem...

Kimerülten mosolyogva köszönök el tőle, mielőtt leszállnék a zötykölődő járműről

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Kimerülten mosolyogva köszönök el tőle, mielőtt leszállnék a zötykölődő járműről. Pár perc séta után meg is érkezem haza, ahol már vár rám az én Nam Jooniem. A szokásos szoros ölelés helyett egy gondterhelt arckifejezéssel találom magam szemben, és egy fakanállal, amit felém nyújt.

- Vakard meg a gipsz alatt, kérlek! Órák óta viszket, és nem tudom megvakarni. - kérlel, mire én amilyen gyorsan csak lehet, a segítségére sietek. Ha már egyszer én okoztam neki azt a rémes törést... Teszem, amit kér, a vékony fa nyéllel benyúlok a gipsz alá, és megvakarászom az irritált területet.

- Beljebb! - irányít Joonie szenvedő arccal, szegénykét igazán sajnálom most. - Végre. - sóhajt nagyot, ahogy elmúlik a kellemetlen érzés, és szorosan magához húz. - Köszi.

My Roommate or My Lover?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora