4. Elterelés

2.5K 213 24
                                    

Nam Joon szemszöge


Nem tudom, hogyan kéne teljesítenem a kérését. De azért mindent beleadok, ahogyan az összes ügyfelemmel teszem. Nem csak úgy tekintek erre az egészre, mint valamire, amit azért csinálok, hogy ne haljak éhen. Ezzel örömet okozok néhány embernek, akik helyzetükből adódóan nem kaphatnak mástól, máshonnan. Nem egy szép dolog, de van, aki rászorul.

Jint sem kedvelem különösebben, hiába készítettek fel ilyen nagy műgonddal a barátai, ő sem más, mint az eddigiek. Egy elkényeztetett, gazdag kölyök, aki valamiért régóta sajnáltatja magát, és az aggódó barátai igyekeznek egy kis színt vinni az életébe, mielőtt úgy döntene, eldobja azt magától.

Az, hogy azt kérte, szeretkezzünk, számomra teljesíthetetlen, ugyanis még soha nem csináltam ilyesmit. Mármint sok emberrel szexeltem már, de szerelemből még soha, ezért nem tudom, az miben más. Gondolom, érzékenyebb, lassabb. Hát felőlem legyen.

Lassan hátrafelé döntöm, háta puhán éri az ágyat. Térdemmel csípőjénél, tenyeremmel feje mellett támaszkodom meg, és nyakára hajolok. Egy pillanatra felmerül bennem, hogy a szájára is kéne csókot adjak, de nem vagyok túlzottan jó a csókolózásban, így inkább elvetem az ötletet. Ajkaimmal érzékien kényeztetem nyaka puha bőrét, egyik kezemmel felsőtestét simogatom lassan.

Jin szemszöge


De rég éreztem ezt! Igazán hiányzott, de erre csak most jövök rá, hogy újra érzem, milyen csodás érzés, ha valaki ilyen odafigyeléssel, szinte szeretettel ér hozzám. Eleresztek egy sóhajt, de nem szégyenlem egyáltalán. Itt az ideje, hogy kikapcsoljam az agyam, és elmerüljek a végtelen élvezetek folyamában, aminek Nam Joon a forrása.

Ujjaimat dús, festett hajába túrom, és finoman lejjebb nyomom a fejét, hogy érzékeltessem, milyen jól esik, amit csinál. Kezével megtalálja mellbimbómat ruhán keresztül, és két ujja közé véve morzsolgatni kezdi előbb csak az egyiket, majd hamarosan a másikat is. Megfeszülök, és finoman meghúzom puha tincseit, mire halkat mordul a bőrömre, ajkaival lejjebb halad a kulcscsontomig, kigombolva néhány gombot sötétkék ingemen.

Megborzongok, mivel most igen érzékeny területre tévedt. Ezt megérezheti, mert erőteljesen mar a kiálló részre. Egy hangosat nyögök, és ettől még intenzívebben kényeztet, holott lassan azt sem tudom, hol is vagyok pontosan. Minden gombomat kibújtatja a kis lyukakból, és immár fedetlen mellkasomon keményedő egyik mellbimbóm veszi ajkai közé, nyelvét is bevetve. Egyik kezét a szabadon maradt bimbómon táncoltatja, és hasamat is simogatni kezdi a másikkal.

Nam Joon szemszöge

Milyen érzékeny partner! Igazán meglepődöm azon, hogyan képes reagálni az egészen apró dolgokra is. Akár egy szűz, pedig egyértelmű, hogy nem az, ezt ő is mondta. Engem is felizgat az, ahogy alattam vonaglik, magas hangján nagyokat nyögve minden alkalommal. Legszívesebben azonnal, kegyetlenül lecsapnék rá, de nem tehetem, mert figyelembe kell vennem, amit kért tőlem. Ráadásul nagyon szép így alattam, ezért sem fogom elsietni a dolgot.

Lefejtem róla az inget, és én is megszabadulok a felsőmtől. Amíg nem foglalkozom vele, csillogó szemeivel néz rám, minden szabaddá vált centiméterem jól megnézve magának. Úgy tűnik, elégedett a látvánnyal, mert rózsaszínű, fénylő ajkait megnyalja, és kissé bele is harap, ahogy visszatérek fölé. Szegycsontját csókolgatom, amíg kezeimmel nadrágjába nyúlok. Megfeszül alattam, és fejét hátraejti a párnára, ahogy ráfogok a már szinte teljesen merev férfiasságára. Mellkasa szaporán emelkedik, bőre forró és lélegzete akadozik, amint lassan dolgozni kezdek kemény testrészén.

My Roommate or My Lover?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin