CAPITOLUL 53

5.5K 262 68
                                    

  Lumina dimineții străpunge întunericul şi îmi deranjează somnul. Deschid pleoapele şi clipesc de mai multe ori pentru a mă obișnui cu noul peisaj. Mă întorc pe cealaltă parte în căutarea iubitului meu,dar mâna mea îi caută în zadar trupul - nu e aici. Nu-mi place deloc să mă trezesc singură după ce o noapte întreagă am fost ținută într-o pereche de brațe divine. Mă întorc cu fața spre tavan şi-mi bag mâna dreaptă sub perna pe care este așezat creștetul meu.
Dacă tot sunt părăsită şi a nimănui ar trebui să analizez ultimele evenimente.

Mi-a plăcut de Moore cel gelos şi sper să mai am parte de el. Faptul că aseară am vorbit deschis şi sincer şi am ajuns să ne cunoaștem puțin mai bine e o realizare pentru mine. Am mai urcat o treaptă şi relația noastră ar putea funcționa. Nu ştiu, totuși, până unde o să ajungem. Adică eu nu vreau să mă implic prea mult. Cred că e destul că de la ură a ajuns să-mi placă răpitorul meu, nu vreau să mă şi îndrăgostesc de el. Una dintre lucrurile aiurea dacă am duce relația la un alt nivel ar fi faptul că Stefăn, cel la care încă țin destul de mult, lucrează pentru el şi al doilea lucru ar fi faptul că el m-a răpit, e un tip rău care poate ajunge oricând la închisoare. Cum să am o relație normală cu un bărbat care m-a răpit? Adică după ce i-l prezint mamei şi ea mă întreabă despre împrejurările în care ne-am cunoscut eu o să-i spun pur şi simplu: "Păi ştii, el de fapt m-a răpit acum ceva timp, şi-a bătut joc de mine, m-a ținut pentru sex, dar ulterior ne-am îndrăgostit şi acum formăm un cuplu fericit."? E aiurea. Şi poate viața lui nu ne-ar permite o relație liniștită. Sunt mulți factori pe care trebuie să-i iau în considerare. Nu ştiu ce planuri are brunetul, dar nu cred că s-a gândit prea departe când s-a avântat în acest cuplu neobișnuit pe care-l formăm. De ce am o viață atât de complicată?

  Îmi întorc capul spre balcon, iar prin geamuri se arată o zi superbă. Pădurea din depărtare este învelită de straturi verzi şi cerul e senin. Soarele bate până în cameră şi cred că va fi cald afară. Îmi arunc ochii pe ceas şi cifrele 11:15 îmi dau de înțeles că dimineața a trecut. Mă dezvelesc şi cobor din pat. Ies pe balcon şi păşesc pe betonul deja încălzit de razele cercului de foc până la balustradă. Îmi razm coatele pe ea şi îmi aşez bărbia în palme. Soarele îmi mângâie fața cu căldură şi din văzduh aud ciripitul păsărelelor. Ce zi minunată de vară! Cu toate că sunt în tricou şi pantaloni scurți nu îmi este frig. Îmi place natura şi mi-aş dori să mă bucur mai mult de ea. E atât de crud să stai închis toată ziua între patru pereți reci când afară e o vreme aşa frumoasă şi plină de viață.
Mi-a venit o idee! Am să stau să mă bronzez. Fug în interior şi iau o pătură din dulap pe care o întind pe balcon la soare. Mă dezbrac de pijamale şi rămân în lenjeria mea intimă de culoare roşie. Îmi aşez hainele împăturate pe un scaun şi mă întind pe pătură. Ce dor mi-a fost să stau la soare şi să mă bronzez! M-aş dezbrăca şi de lenjeria intimă,dar poate intra oricine şi n-am nevoie de o şcenă specifică bărbaților de aici. Mi-am desfăcut bretelele de la sutien şi le-am lăsat lângă mine. Dacă nu pot să mă bronzez uniform măcar să nu-mi fac dungi vizibile pe piele. Din păcate sutienul fără bretele nu prea stă bine pe mine şi alunecă aşa că sper să nu mă găsească nimeni în sânii goi chiar dacă jumătate din ei îmi sunt la vedere. Să-şi potolească şi ei poftele ce naiba!

După mai multă vreme stând cu fața la soare a venit timpul să mă întorc pe burtă ca să mă prindă soarele peste tot. M-am învârtit până ce am ajuns invers şi mi-am dus mâinile pe spate ca să-mi desfac sutienul. După ce i-am desfăcut breteaua din spate, mi-am așezat mâinile sub cap şi am adormit.

*****

În depărtare s-a auzit clinchetul inconfundabil al uşii şi m-am trezit la realitate. Mi-am ridicat capul, iar în pragul balconului stătea Chase, cu ochii lui superbi de un albastru asemeni cerului de acum.

RĂPITĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum