Buzele lui sunt alcătuite într-un zâmbet malefic. Se apropie de pat, iar eu mă ridic în grabă și mă dau jos pentru a fugi undeva, chiar dacă nu prea am unde să merg.
-Unde vrei să pleci păpușă?
-Undeva departe de tine, nenorocitule! îi spun acid și mă îndrept spre balcon.
Știu că am mai avut idea asta "genială" de a mă închide acolo și nu s-a terminat tocmai bine, dar altă idee nu am și sunt gata să suport orice, în afară de atingerile lui murdare. Moore îmi anticipează mișcarea și înainte ca eu să-mi dau seama ce se întâmplă, sunt prinsă de încheietură și izbită de peretele de lângă ușa balconului.
-Nu atât de repede, scumpo!
Aproape țip la impactul cu zona dură și rece de care mă lovesc, dar imediat gura îmi este acoperită cu mâna "șefului". Mă zbat în momentul în care trupul bărbatului îmi presează corpul. Încerc să-l înjur și să-i ordon să-mi dea drumul, dar el spune fără să-și îndepărteze mâna:
-Să nu îndrăznești să țip sau să mai comentezi!
Dar eu, bineînțeles că nu îl ascult și continui să zbier sub membrul său.
-Dacă nu vrei să-ți las urme pe tot corpul, la fel cum ți-am făcut-o cea de pe gât, te sfătuiesc să taci, mă amenință în timp ce trece cu mâna liberă peste rana pe care mi-a lăsat-o ultima dată.
În acel moment aleg să-mi închid gura. N-aș putea suporta o durere atât de mare. Acesta își poziționează dinții pe partea opusă mușcăturii, a gâtului meu, iar eu îmi țin respirația de frică.
-O să-ți ții gura închisă când îmi voi ridica mâna de pe buzele tale? întreabă de parcâ aș putea alege.
Dau aprobator din cap și respir sacadat, atunci când îi simt respirația fierbinte pe pielea mea. Moore își ridică mâna de pe gura mea, încet, având grijă să mă privească intens.
-Dacă scoți vreun sunet, îți promit că n-o să las nicio porțiune din pielea ta neacoperită de răni, iar tu vei rămâne ca și mută după ce îmi vei experimenta instrumentul, declară și rămân îngrozită de gândurile lui bolnave.
Îmi strâng dinții doar ca să mă abțin să nu-i adresez câteva, nenorocitului din fața mea.
-Așa te vreau, zice mulțumit afișând cel mai tâmpit zâmbet pe care l-am văzut vreodată.
În mod normal aș comenta și i-aș lua la rost familia, dar de când m-a mușcat ultima dată îmi e puțin frică de el.
-Așează-te pe scaunul ăla! îmi ordonă, indicându-mi către singurul scaun aflat în cameră.
Mă conformez și mă așez în timp ce el se poziționează între picioarele mele. Îmi prinde mâna și mi-o călăuzeste spre pantalonii săi. Mi-e groază de ce o să mă pună să fac și înghit sec.
-Deschide-mi pantalonii, îmi ordonă în timp ce-mi eliberează mâna, ajunsă pe materialul blugilor.
Chiar că am încurcat-o! Mă neliniștește vocea din mintea mea.
Îi arunc o privire aspră în timp ce el mă privește cu superioritate, după care îmi îndrept atenția spre șlițul pantalonilor și îl trag în jos. Îi desfac nasturele și îmi ridic privirea confuză din nou către Moore. Bărbatul îmi prinde usor mâna și mi-o așează pe bărbăția lui ascunsa de boxeri. Dezgustător!
-Acum masează de sus în jos!
Cred că glumești! Îi spun în gând dacă nu pot cu voce tare.
CITEȘTI
RĂPITĂ
Teen Fiction[18+] În general viața aduce un lanț împodobit cu dezamăgiri pe care îl poți rupe sau îl poți continua. Maya este supusă celor mai grele încercări din viața ei când misteriosul și periculosul Moore o smulge din povestea ei și o înlănțuie într-a lui...