Nu înțeleg de ce am spus asta și mai mult de-atât nu pricep de ce el a vrut să rostesc acele cuvinte
Ochii săi se mută de pe un ocean pe altul ce reprezintă ochii mei încercând, parcă, să-mi pătrundă în minte căutând răspunsuri. Dar nu va pătrunde în colțișoarele acelui necunoscut,care uneori îmi e străin și mie.
-De ce ai spus asta? se încruntă confuz.
Eu chiar nu mai înțeleg nimic.
-Pentru că tu mi-ai spus?
-De când asculți ce zic eu?
-De data asta aveam de ales?
În acel moment își lipește cu brutalitate buzele de ale mele sărutându-mă apăsat. Mă mușcă de buza inferioară pentru a-mi dechide gura, dar eu nu-i permit una ca asta.
-Lasă-mă, Moore! Nu vreau să mă culc cu tine, înțelege! mă trag din posesivitatea lui.
Mă așez pe canapeaua din spatele meu așteptând cu ochii închiși .Nu am unde să plec, oricum. Încerc să mă gândesc la ceva, la cum va reacționa, la cum se va termina ziua asta...
Ochii săi sunt îndreptați spre mine, dar nu am nicio idee în legătură cu ce încearcă să-mi transmită pentru că în momentul ăsta e nedescifrabil.
-Cum de nu ești supărat că am evadat? mă tresesc întrebâmd pentru că până acum s-a purtat ciudat de bine cu mine.
-De unde știi că nu sunt supărat?
-Nu pari, răspund scurt și îl privesc cum se așează lângă mine.
Cred că a renunțat să mă oblige să-l sărut.
-Dacă nu te iau la bătaie sau nu încerc să te agresez sexual nu înseamnă că nu sunt supărat.
-Și totuși, de ce ai fi supărat? Știi ca nu vreau să mă aflu aici, deci voi face tot ce pot ca să evadez.
-Nu sunt supărat pe tine. Sunt supărat pe mine pentru că am fost un idiot. Trebuia să închid noaptea balconul și așa nu cred că mai aveai nicio șansă.
-De-acum îl vei închide?
Nu vreau să-mi răpească bucuria asta.Noapte când nu mă simt bine sau pur și simplu îmi e cald pentru că e vară ies pe balcon sau îl las deschis pentru aer.
-Nu.
-De ce?
-Pentru că ai nevoie de el. Voi pune doi bodiguarzi jos, sub balcon, ca să nu mai evadezi.
-De când ți cont de ce îmi trebuie mie? mă interesez și îmi îndrept capul spre el.
-M-am săturat de-atâtea întrebări, spune și se ridică, îndreptându-se spre ușă. Și să știi, nu voiam să mă culc cu tine chiar dacă ideea e atractivă. Voiam doar să te sărut, mărturisește și pleacă.
La auzul cuvintelor lui am rămas foarte surpinsă. De fapt, după toată discuția asta am rămas cu multe întrebări fără răspuns. Nu înțeleg de ce ar dori doar să mă sărute. Brusc iei dă seama că e singur și trist?Nu, nu cred asta.
Acum că am rămas singură încep să mă plictisesc. Care ar fi fost problema dacă aveam un televizor? Nu era ca și cum aș fi putut să plec undeva cu ajutorul lui.
Decid să continui cartea pe care am început-o acum câteva zile. Nu e foarte captivantă, dar nu e nici atât de rea.
Mă așez pe hinta mea și deschid cartea încercând să intru în lumea ei.
CITEȘTI
RĂPITĂ
Teen Fiction[18+] În general viața aduce un lanț împodobit cu dezamăgiri pe care îl poți rupe sau îl poți continua. Maya este supusă celor mai grele încercări din viața ei când misteriosul și periculosul Moore o smulge din povestea ei și o înlănțuie într-a lui...