-Ce..ce vreți să faceți? întreb speriată atât de tare încât îmi pot auzi inima bătându-mi în piept.
-"Glume", răspunde Moore calm.
Stând în șezut îi observ cum se urcă în pat, lângă mine, stând cu fețele ațintite pe trupul meu.
-De-abea aștept să 'râd' puțin! zice Kevin privindu-mă în ochi.
-Cred că materialele acestea de haine ne cam încurcă, nu Kevin?
-Ai dreptate, șefu'.
-Nu, mie îmi e bine așa, spun panicată.
-Nu contează, o să vezi că îți va plăcea mai mult fără.
-Mă îndoiesc, ajung să spun aproape fără glas.
Kevin îmi prinde mâinile și mă privește atent cu un rânjet stupid pe față.
-Dezbrac-o tu, îi ordonă lui Moore.
Eu vreau să mă bucur de panica de pe chipul ei, spune el.-Ești un nenorocit, mă răstesc acid cu o expresie demonică.
Moore îmi prinde tricoul de culoarea sângelui și-l ridică scoțându-mi-l pe cap. Degeaba mă zbat căci Kevin are grijă să nu mă pot elibera din mâinile lor murdare. Acesta mă prinde acum de încheietura mâinilor și mă împinge până ce spatele meu face contact cu salteaua moale a patului. M-am rușinat în momentul în care mă analiza intens,cacum nemaiavând tricoul pe mine.cMoore îmi deschide șlițul pantalonilor și desface nasturul. Mă zbat cât de mult pot. Nu vreau să se ajungă la cei mai rău. Sunt doi și mie tare frică de acțiunile lor. 'Șeful' reușește să-mi tragă pantalonii până rămân doar în lenjerie. Cred ca temperatura mi-a urcat la 40 de grade deoarece frica mi se amesteca cu rușinea.
-Ce frumoasă ești, mă complimentează Kevin inspectându-mă din cap până-n picioare.
-Am luat o decizie bună în privința ei, i se adresează Moore mulțumit, lui Kevin.
-Lăsați-mă! spun tremurând deja.
Stomacul mi s-a strâns de mult și picioarele mi s-au înmuiat. Ce mă fac?
-Cu care dintre noi vrei să te joci prima dată?întreabă Kevin afișând un zâmbet pervers.
-Am o idee mai bună? Ce-ar fi să ne jucăm altădată, în viitorul îndepărtat poate, spun speriată încercând să-mi ascund teama.
Nu vreau să mă vadă atât de vulnerabilă. Trebuie să-mi păstrez masca de tipă dură și să nu mă las cu una, cu două. Nu pot fi călcată în felul ăsta.vSunt niște obsedați tâmpiți. Nu merit asta.
-Ok atunci,cu amândoi odată! spune Moore făcându-mă să-mi fie rău.
Kevin mă ridică în șezut și Moore scoate din buzunarul blugilor săi o pereche de cătușe. Mi le poziționează pe mâini și..Ce? Cătușe? Mi le închide spulberându-mi șansele la libertate. Doamne ajută-mă! Cum o să ies din asta?
Kevin mă trage în brațele sale așezându-mă între picioarele lui, el fiind în genunchi. Moore era în fața mea privindu-mă cu poftă.vMâinile îmi erau ținute la spate,cdeoarece așa m-au încătușat.cKevin își poziționează palmele pe sânii mei frecându-i înfometat, iar Moore se lasă pe mine sărutându-mi gâtul.
-Nu vreau asta, nu vreau..mă bâlbâi cuprinsă de spaimă.
Ei nici nu îmi acordă atenție și continuă să se delecteze cu trupul meu.vKevin mă masează ușor așezându-și buzele pe umărul meu care tremura.
Un fior mi-a trecut prin corp în acel moment. E incitant,crecunosc,vdar nu-mi place,vnu vreau asta și nu vreau să ajungă la final cu jocurile lor.
CITEȘTI
RĂPITĂ
Teen Fiction[18+] În general viața aduce un lanț împodobit cu dezamăgiri pe care îl poți rupe sau îl poți continua. Maya este supusă celor mai grele încercări din viața ei când misteriosul și periculosul Moore o smulge din povestea ei și o înlănțuie într-a lui...